Trenu d'Alta Velocità è Çatak Dam

Trenu d'Alta Velocità è Diga di Çatak: U passaghju di a linea di Trenu d'Alta Velocità attraversu Düziçi è a custruzzione di a Diga di Çatak sò sviluppi assai boni per u distrittu. Chì Diu benedica tutti quelli chì anu cuntribuitu.

Cù a presa di Berke, a ghjente di Düziçi hà amparatu a so professione. L'ambiente di u distrittu hè cambiatu. A ghjente di Düziçi, chì hà amparatu una professione da Berke Dam è si sparse in tuttu u paese, hà fattu grandi cuntributi à l'ecunumia di a famiglia è di u distrittu acquistendu terreni, case, appartamenti, posti di travagliu è macchine di cummerciale da u distrittu cù i soldi chì guadagnavanu. Parechji di i nostri citadini cuntinueghjanu à cuntribuisce à l'ecunumia di a famiglia è di u distrittu travagliendu cum'è capimachja è subcontraenti attraversu e cumpagnie chì anu fundatu.

Cù u passaghju di a linea di u Trenu High Speed ​​​​in Düziçi, i pruprietarii di u campu riceveranu soldi assai volte più altu di u so valore di a terra. Avemu vistu esempi di questu da quelli chì anu campi in a diga di Aslantaş è infine in a zona di a centrale elettrica custruita in Karagedik. Anu sviluppatu a so ecunumia pigliendu soldi d'espropriazione annantu à u valore di i so campi, è anu fattu prufittu dopu prufittu fendu diversi investimenti.

Se a custruzzione di Çatak Dam principia avà, i novi travagliadori saranu furmati, è i vechji travagliadori forse guadagnaranu più diventendu maestri. Parechji travagliadori chì travaglianu fora di u distrittu pruvaranu à entre in a diga di Çatak per pudè travaglià in casa.

Cù a presa di Çatak, a reta di distribuzione d'acqua di u distrittu (canali) cambierà. U vechju argumentu Çeltik serà annullatu. A diga di Çeltik, custruita da Irahanlıoğlu in l'anni 1940 è da quale aghju utilizatu per quasi 70 anni, hà aghjustatu assai à Düziçi. Nimu pò negà questu. Quale sà ciò chì a presa di Çatak aghjunghje à u distrittu. Hè dichjaratu chì a strada di u circondu serà allargata cum'è 200-300 tunnellate di veiculi passanu per a diga di Çatak. Hè riclamatu chì un canale di irrigazione più grande è più largu serà custruitu ghjustu accantu à a strada circundante in espansione. S'ellu hè u casu, a faccia di Düziçi cambierà è a so atmosfera cambierà ancu, a nostra vulintà hè chì queste diventenu realità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*