Un trenu di passageri hà deragliatu vicinu à Yozgat

Un trenu di passageri hà deragliatu vicinu à Yozgat
Un trenu di passageri hà deragliatu vicinu à Yozgat

Vicinu à u distrittu Yerköy di Yozgat, 3 vagoni di un trenu di passageri anu deragliatu è sbulicatu. I 11542 vagoni di u South East Express, numerati 3, chì era guidatu da Mehmet Ali Aydın cum'è u mutore di u mutore da Ankara à Diyarbakır, anu deragliatu vicinu à Yerköy.

5 passageri sò stati ligeramente feriti in i carri ribaltati. U trattamentu ambulatoriu di i passageri feriti hè statu realizatu da e squadre medichi.

225 passageri di u trenu sò trasferiti à Sivas è Kayseri in autobus. Da quì, seranu mandati à a so destinazione.

U guvernatore di Kırşehir, Özdemir Çakacak, hà dettu chì 225 passageri di u trenu, chì anu deragliatu trà u distrittu di Çiçekdağı di Kırşehir è u distrittu di Yerköy di Yozgat, sò stati trasportati à Sivas è Kayseri in autobus.

In a so dichjarazione à u currispundente AA, Çakacak hà dichjaratu ch'ellu hà ricevutu l'infurmazioni chì 2 vagoni di u Güney Express, chì face a spedizione Ankara-Diyarbakır, trà i distretti di Çiçekdağı è Yerköy, anu ribaltatu, è chì 2 passageri sò stati ligeramente feriti in l'accident.

Dichjarà chì ùn ci hè nisuna causa di preoccupazione per i passageri è u persunale di u trenu, Çakacak hà dettu: "U generatore è i vagoni di u persunale di u trenu sò stati ribaltati. Ùn ci hè micca prublema cù i carri di passageru. Fortunatamente, ùn ci hè nunda di preoccupari fora di 2 ferite ligeri. 225 passageri di u trenu sò trasferiti à Sivas è Kayseri in autobus. Da quì, seranu mandati à e so destinazioni ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*