U trasportu ferroviariu in Egittu era pesante

U trasportu ferroviariu hà fattu un pesante peghju in Egittu: A debule di sicurità è a viulenza in corso in tuttu u paese hà fattu un colpu pesante à u trasportu ferroviariu. Hè statu dichjaratu chì i servizii di treni, chì ùn sò micca stati operati da trè settimane, anu causatu una perdita di 13,2 milioni di dollari finu à avà.

A debule di sicurità è a viulenza in corso in tuttu u paese in Egittu anu ancu fattu un colpu à u trasportu ferroviariu in u paese. Hè statu dichjaratu chì i servizii di treni, chì ùn sò micca stati operati da trè settimane, anu causatu una perdita di 13,2 milioni di dollari finu à avà.

In a so dichjarazione à u currispundente AA, u Direttore Generale di Ferrovie Egiziane, Hussein Fadali, hà dichjaratu chì i servizii di treni da a capitale Cairo à e pruvince miridiunali è sittintriunali di u paese ùn sò micca stati operati per trè settimane per via di attacchi diretti à e ferrovie.

"Avemu fermatu i servizii di treni in cunfurmità cù l'istruzzioni di l'unità di sicurezza", hà dettu Fadali, aghjustendu chì ci hè stata una perdita di 1,72 milioni di dollari per via di certi gruppi armati chì anu brusgiatu è distruttu treni di passageri è di merci, è una perdita operativa di merci. 11,48 milioni di dollari per via di l'incapacità di operà i servizii. Notendu chì a perdita tutale hà aumentatu à 13,2 milioni di dollari, Fadali hà dettu: "Se a situazione cuntinueghja cusì, portarà à grandi perdite ecunomiche".

Fadali, chì ùn hà micca datu una data esatta di quandu i servizii di treni cumincianu, hà dettu: "Agiremu secondu l'istruzzioni di i funzionari di a polizia. "Se i treni sò permessi di operare, i preparativi ponu esse cumpletati in 72 ore", disse.

A inestabilità pulitica è a viulenza chì hà iniziatu dopu chì u primu presidente elettu di l'Egittu, Mohammed Morsi, hè statu cacciatu da u so postu in u risultatu di un colpu militare, hà fattu un colpu pesante à l'ecunumia di u paese. Mentre u settore turisticu, una di e principali fonti di ingressu di l'Egittu, hà patitu grandi perdite per via di a debulezza di a sicurità in u paese, l'attacchi à i treni di merci è di passageri è e linee ferroviarie lascianu u settore di u trasportu in una situazione difficiule.

Surghjente: u vostru messenger.biz

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*