Ministru di i Trasporti Yıldırım Finiremu a dependenza straniera in 10 anni

U Ministru di i Trasporti Yıldırım Finiremu a dipendenza straniera in 10 anni: u Ministru di i Trasporti, Denizcik è e Comunicazioni Binali Yıldırım hà dettu: "A Turchia custruirà u so propiu aereu, trenu domesticu in 10 anni è finisce a dipendenza straniera. Cù a tecnulugia di sviluppu, Turchia diventerà un paese chì participa à studii di navetta spaziale in l'anni à vene. "U Ministru Yıldırım hà annunziatu e decisioni prese à l'11u Cunsigliu di Trasportu, Affari Marittimi è Comunicazioni, rapporti di settore è a dichjarazione finale di u cunsigliu. Yıldırım. hà dichjaratu chì ci hè una reta stradale di 12 chilometri in u trasportu ferroviariu oghje è chì l'investimentu più pesante serà fattu in u trasportu ferroviariu in 8 anni. Spieghendu chì ci hè 10 chilometri di rete stradale in u trenu d'alta velocità oghje, u Ministru Yıldırım hà dettu chì a reta di treni d'alta veloce è d'alta velocità aumenterà ancu di più in l'ugettivi di 888. Cuntinuò: "Oghje, u numeru di passageri. in u trasportu aereu hà righjuntu 2023 milioni. Mentre ùn ci era micca un aeroportu senza barriere in u 10, oghje ci sò 162 aeroporti disabilitati. Mentre a capacità di u cantiere navale hè di 371 milioni oghje, aumenteremu sta figura à 131 milioni in 2003 anni.

Quandu guardemu à u fatturatu di u settore di l'informatica, circhemu 2013 miliardi di dollari in 47.7 è 10 miliardi di dollari in 160 anni. Mentre l'usu di l'internet hè di 47.4 per centu oghje, stu livellu ghjunghjerà à u 2023 per centu in u 80. In altri palori, se aghjunghjemu a pupulazione crescente 10 anni dopu, u 80 per centu di a pupulazione aduprà l'internet. Se guardemu u numeru di banche PTT, ci sò 2 mila 746 banche oghje. Dopu à 10 anni, ùn ci sarà nimu chì ùn furnisce micca u serviziu PTT Bank. "Evaluendu u travagliu fattu in 10 anni, u Ministru Yıldırım hà dettu: "U transitu manuale nantu à l'autostrade hè finitu è ​​avemu attivatu u sistema di transitu automaticu. Avemu riunitu YHT è Turchia è i nostri prughjetti ferroviari YHT cuntinueghjanu. A metro di Ankara serà finita è messa in serviziu l'annu prossimu.

I negoziati sò stati cun e cumpagnie aeree è a fase di decisione hè stata ghjunta. Siccomu a riservazione di u volu hè fatta in anticipu è l'acquistu di u bigliettu hè fattu in anticipu, l'applicazione entrerà in vigore à a fine di e vacanze. Hè impurtante per noi chì i citadini ùn soffrenu micca. Purteremu sta applicazione per prevene l'opportunismu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*