U novu tram di Konya vene à a festa

U novu tramviu di Konya hè ghjuntu à a festa: u primu di l'ultimi 60 tramvii muderni verdi-bianchi, chì Konya brama, serà inclusu in a caravana di trasportu annantu à Eid al-Adha. I tramvii esistenti, chì sò stati usati da circa 22 anni, seranu rinnuvati cumplettamente in marzu 2015, cù tutti i tram in a nostra cità.
U primu settore di l'ultimi tramvii mudeli, chì risolverà u prublema di trasportu publicu di Konya di 50 anni è cuminciatu à esse pruduciutu da a cumpagnia di a Repubblica Ceca Skoda dopu à l'offerta per l'acquistu di 60 tramvii novi, serà messu in serviziu in u nostru serviziu. cità durante e vacanze. Sicondu l'infurmazioni ottenute nantu à questu sughjettu, u primu settore di tramvii novi cuminciaru à esse carricati in camioni in a Repubblica Ceca. Hè statu amparatu chì i funzionari di a Municipalità Metropolitana anu fattu cuntattu per chì i tram, chì seranu purtati à u portu di Mersin prima per strada è dopu per mare, ùn facenu micca un novu ritardu quì per via di e vacanze. Comu hè cunnisciutu, per via di u disastru di l'inundazioni in a Repubblica Ceca è a fabbrica hè affettata da questu, l'arrivu di u primu tram à a cità hè stata posposta per 15 ghjorni à a dumanda di a cumpagnia di pruduttori. A prova di u tram, chì a custruzzione hè stata finita, hè stata ufficialmente celebrata in stu paese u 26 d'Aostu.
CARATTERISTICHE TECNICHE DI I NOVU TRAMWAYS
Cù l'inchiesta, i novi tramvii, chì a ghjente vole esse verde-biancu cù una grande preferenza, custaranu circa 1 milione 706 mila Euro per veiculu. Ognunu di i tramvii averà una capacità di 70 persone, 231 in u sediu è 287 in a pusizione standing. E sezioni di i cunduttori è di i passageri di i tram, chì sò 32,5 metri di lunghezza è 2,55 metri di larghezza, seranu tutte climatizzate. I novi tramvii, chì sò stati realizati cù una licitazione di 104 milioni 700 mila euro, inseme cù altre equipaghji, sò apposta per Konya. I veiculi seranu guarantiti per 5 anni, vale à dì, 5 anni di mantenimentu, riparazione, pezzi di ricambiu è consumabili seranu cuparti da a cumpagnia di u cuntrattu. I tramvii chì venenu à a nostra cità sò discritti cum'è 100 per centu pianu bassu, senza barriere è l'ultimi veiculi mudeli in u mondu, chì ùn ponu micca esse pruduciutu in Turchia à u mumentu.
U BISOGNU DI TRASPORTU DI 50 ANNI DI KONYA hè risoltu
Nutendu chì anu ghjuntu à una tappa impurtante in i studii à longu andà nantu à u sistema di trasportu publicu di Konya, u sindaco di a municipalità metropolitana Tahir Akyürek hà dettu: "I nostri travaglii nantu à strade, strade, linee novi, trasportu in minibus, trasportu cù veiculi privati, sistema ferroviariu di novu apertu. e linee di trasportu è autobus in u sistema di trasportu publicu Konya hà ghjuntu à una tappa impurtante. U trasportu publicu hè di novu pianificatu in Konya ", disse. Enfatizendu chì anu iniziatu u prughjettu KONYARAY à a mità di u 2012 è chì i travaglii cuntinueghjanu cù novi investimenti in u sistema ferroviariu è prugrammi innovativi per a linea di metro, u sindaco Akyürek hà dettu chì cù l'investimenti, i bisogni di trasportu publicu di Konya di 50 anni seranu risolti.
VEHICULI ADATTI PER U METRO
Enfatizendu chì i tramvii esistenti anu purtatu u pesu di Konya per 22 anni, è avà una nova tecnulugia hè stata aduttata, u sindaco Akyürek hà dettu: "I veiculi sò dotati di sistemi di càmera sia in l'internu sia fora di u veiculu per chì u cunduttore pò vede e porte. , cunsiderendu u cunfortu di viaghju è a sicurità di i passageri. Ci sò schermi d'infurmazioni di i passageri in i veiculi. L'energia cunsumata durante u frenu hè restituita à a linea, risparmiendu cusì energia. Siccomu ci hè una cabina di cunduttore davanti è daretu, continuerà à travaglià in cunfurmità cù l'operazione di linea unica in casu di malfunzionamentu in u veiculu o in a linea. Ci sò porte da i dui lati di i veiculi. Hè ancu adattatu per a carica è u scaricamentu di i passageri in e stazioni di piattaforma media pianificate in u prughjettu di u metro. Siccomu i veiculi ponu operare in 2 serie, u numeru di passageri purtati à u stessu tempu pò esse radduppiatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*