Ukome piglia decisioni per regulà u trafficu urbanu in Eskişehir

Ukome hà pigliatu decisioni per regulà u trafficu urbanu in Eskişehir: u Centru di Coordinazione di u Trasportu, furmatu da rapprisentanti di istituzioni pertinenti cum'è u Governatore, u Dipartimentu di Pulizzia, i Municipalità è l'Autostrade in Eskişehir, hà pigliatu decisioni per regulà u trafficu in u trasportu urbanu.
In a dichjarazione scritta fatta da UKOME, hè statu dichjaratu chì era inevitabbile di realizà alcune pratiche in Eskişehir per alleviare è riurganizà a congestione di u trafficu in a cità, è hè statu dichjaratu u seguente:
"In questu tema, secondu e decisioni prese da a riunione UKOME, hè statu determinatu chì e decisioni unanimu prese in precedenza in quantu à l'ore di scaricamentu di merchenzie è e strade chjuse à u trafficu di i veiculi nantu à a strada di u tram ùn sò micca state rispettate. In più di e decisioni previ pigliate per regulà u trafficu urbanu, saltà nantu à e barriere di prutezzione nantu à e strade di u tram prutetti, caminari è guidà nantu à queste strade sò strettamente pruibiti è sò sottumessi à penalità. Inoltre, hè pruibitu di piantà accendendu e luci d'avvertimentu di periculu in i lochi induve u parcheghju hè pruibitu in a cità, è hè pruibitu di piantà è parcheghja i veiculi nantu à e piste di bicicletta di e strade, nantu à i ponti sopra u Porsuk Stream, è nantu à i cavalieri. In cunsiquenza, principarmenti a polizia di trafficu è a polizia municipale sò rispunsevuli di rinfurzà queste decisioni in i so propri duminii. "In casu di non-rispettu di e decisioni specificate, hè statu decisu à l'unanimità di piglià l'azzione legale necessaria in cunfurmità cù e lege di u trafficu, di a municipalità metropolitana, di a polizia, di u duvere è di a cumpetenza è di i delitti".
In a dichjarazione, hè statu sustinutu chì, se i citadini rispettanu e decisioni pigliate, u trafficu urbanu serà alleviatu è diventeranu ordinatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*