Prughjettu per Aumentà l'Efficienza di Metrobus è Trasportu Pùblicu da IETT è TUBITAK

Prughjettu per Aumentà l'Efficienza di Metrobus è Trasportu Pùblicu da IETT è TUBITAK: Un protokollu hè statu firmatu trà IETT è TUBITAK per aumentà l'efficienza di Metrobus è di u trasportu publicu. U presidente di TÜBİTAK hà assistitu à a ceremonia di firma di u protocolu. Dr. Yücel Altunbaşak hà dichjaratu chì Istanbul hè una megacittà è hà dettu: "Com'è tutte e metropole è megacità, Istanbul hà naturalmente un prublema di trafficu. Vulemu guardà stu prublema di trafficu da una perspettiva scientifica è vulemu riduce u prublema di trafficu in una certa misura è cuntribuisce à a qualità di vita di a ghjente di Istanbul. "Per questu scopu, avemu principiatu un prughjettu trà IETT è TUBITAK", disse.

U Prughjettu hè in dui fasi

Nutendu chì u prughjettu in quistione hà duie tappe, Altunbaşak hà dettu:

"In a prima tappa, aumentà a capacità di u metrobus; Pruvaremu d'aumentà a capacità umana chì i metrobuses ponu purtà in una ora pigliendu parametri cum'è a velocità di i metrobuses, i stops, a distanza trà e fermate è u numeru di persone chì aspettanu à e fermate. In a seconda fase, pruveremu di realizà un mudellu di trasportu publicu flessibile per Istanbul. Istanbul hè una cità assai dinamica, cambia rapidamente perchè l'educazione è l'opportunità di travagliu sò assai megliu cà altre cità. I bisogni di i passageri cambianu da annu à annu. Hè per quessa chì avemu bisognu di un mudellu di trasportu più dinamicu è flexible. "Avemu da pruvà à guardà questi in a seconda fase di u prugettu".

Prof. Yücel Altunbaşak hà dichjaratu chì un studiu di dui anni serà realizatu per u prugettu è chì u studiu serà realizatu da 5 persone ognunu da TUBITAK è IETT.

WE AIM PER UN MODELU DI TRANSPORT PUBLIC FLEXIBLE

U direttore generale di IETT, Hayri Baraçlı, hà dichjaratu chì u so travagliu ùn hè micca solu nantu à u metrobus, ma ancu nantu à tutti i trasporti publichi è hà dettu:

"Sia l'ottimisazione di a fermata publica è e migliure di a fermata publica, è ancu l'ottimisazione di questi secondu u numeru di passageri. Per fà un travagliu di qualità è cunfortu sustenibile, avemu riduttu l'età media di a nostra flotta à 2013 cù l'acquistu di 705 autobus novi adattati per i disabili, chì compieremu in 4. Inoltre, avemu da piglià e dati riguardanti i tempi d'attesa à e tappe è i tempi di viaghju in generale, li processeremu è li trasfurmemu in infurmazioni, è per quessa, streveremu per migliurà continuamente u sistema. Vulemu un mudellu di trasportu publicu flessibile in u nostru travagliu cù TÜBİTAK. L'elementu più impurtante trà questi hè a pianificazione di u trasportu publicu secondu l'ore di travagliu ".

UN TEST STUDIU SERA FATTU IN 6 MESI

Rispondendu à e dumande di i membri di a stampa, Baraçlı hà datu a seguente risposta à a quistione di s'ellu ci sarà regulazione in quantu à i metrobus prima di 2 anni:

"Avemu digià travagliatu attivamente in questa linea. Facemu arrangiamenti in quantu à questu. Si tratta sia di e fermate è di u sistema di trasportu. Ma di sicuru, aghjunghje una dimensione diversa à u nostru travagliu cù TÜBİTAK. Serà un studiu accademicu per vede ciò chì ùn pudemu micca vede. Di sicuru, ùn aspittemu mai 2 anni per esse cunclusu. U primu serà un prucessu di prova in 6 mesi. In u risultatu di a prova, faremu stu prughjettu fattibile. Ma ùn ci vole à scurdà di questu; Avemu digià una certa squadra, avemu travagliatu in tutte e linee cù più di 30 amici ingegneri. Hè per quessa chì travagliemu per aumentà a capacità di i veiculi ".

TRAVAILU À IETT È PER QUELLA SEmu CONTENTI

Baraçlı: "Hè pussibule chì sarete trasferitu à u Sottosecretariatu per l'Industrie di Difesa? Ci sò allegazioni nantu à questu?" Nantu à a quistione, hà dettu: "Travagliemu in IETT è hè per quessa chì simu assai felici".

In quantu à l'occupazione di e fermate d'autobus, Baraçlı hà dettu:

"Avemu constantemente avvirtimenti nantu à e fermate è u parcheghju. Ma avemu da principià u nostru travagliu nantu à u sistema di cuntrollu ilittronica (EDS) à i tarri principali. Averemu ancu e pratiche in quantu à u parcheghju incorrectu o l'attraccamentu sbagliatu in queste tappe. U nostru scopu di travaglià nantu à questu in u periodu chì vene hè di insignà à i nostri amichi di cunduttori à avvicinà currettamente à e tappe attraversu a furmazione chì furnimu. Tuttavia, questu ùn ghjunghje micca à u scopu desideratu per via di parcheghju incorrectu in e fermate. Ma avà passeremu à sta applicazione cù questu EDS à certe tappe principali, allora forse serà un pocu più regulatu ".

"In u risultatu di u travagliu chì farete cù TÜBİTAK, i novi autobus venenu nantu à a nova linea di metrobus? O emergeranu novi tappe ? À a quistione, Baraçlı hà dettu: "Implementeremu qualsiasi risultati surtiti da i studii per aumentà a capacità di a linea, se ne necessariu. Ma in u primu stadiu, un studiu nantu à i veiculi pò dà risultati. "In u primu locu, faremu e nostre implementazioni secondu i risultati in i primi 6 mesi", hà rispostu.

Baraçlı hà dettu: "Vai trasfurmà a linea di metrobus in una linea di trolebus in u futuru? "Avete dettu qualcosa nantu à questu à l'Università Tecnica Yıldız?" Dopu à u so ricordu, hà dettu: "Avemu travagliatu nantu à s'ellu serà elettricu o micca. Hè ancu un prughjettu di R&D in u nostru stadiu. "Nunda hè ancu chjaru", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*