I mari portanu u pesu di l'espurtazioni di Turchia.

I mari portanu a carica di l'esportazione di Turchia: In u periodu di ghjennaghju à lugliu, u 55 per centu di l'esportazioni sò stati realizati per mare, u 35 per centu per strada, u 9 per centu per l'aria è l'1 per centu per a ferrovia.
L'affari turchi chì esportanu in tuttu u mondu preferanu u trasportu marittimu per mandà prudutti.
Sicondu i dati ricevuti da u Ministeru di Dogana è Cummerciu, 88 billion 293 million dollars, vale à dì, 48 per centu, di i 368 billion 55 million dollars d'espurtazioni in u periodu ghjennaghju-lugliu sò stati realizati per mare. Mentre u 35 per centu hè statu trasportatu à l'esteru per strada, u 9 per centu restante hè statu esportatu per via aerea è 1 per centu per ferrovia.
Mentre l'espurtazioni di Turchia in u periodu di ghjennaghju-lugliu di u 2013 anu aumentatu da 1 per centu cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente, u trasportu marittimu hà aumentatu 6 punti più veloce di sta figura è hà registratu un aumentu di 7 per centu. L'aumentu di u trasportu stradale era di 6 per centu. L'aumentu più veloce hè accadutu in l'espurtazioni per l'aria, righjunghjendu u 32 per centu. A ferrovia, invece, hà ottenutu un aumentu di 4 per centu. Quandu si vede per paese, a stampa pò varià. In Germania, induve a più grande exportazione hè fatta cù 13 billion 124 million dollars, 51 per centu di i prudutti sò trasportati per strada. Hè seguita da u trasportu marittimu cù 41 per centu. Hè vistu chì Turchia, chì esporta 10 billion 272 million dollars à l'Iraq, porta 95 per centu di i so prudutti per strada per via di a vicinanza. I dati più notevuli venenu da l'Iran, chì hà acquistatu 9 miliardi 922 milioni di dollari da Turchia. Hè vistu chì l'Iran hà fattu 6 per centu di sti compra, currispundenti à 619 miliardi 67 milioni di dollari, per via aerea.
U trasportu di i prudutti à i mercati in pocu tempu è in u modu più prezzu hè una parte impurtante di a cumpetitività. Per quessa, a determinazione di u metudu di trasportu hè d'impurtanza critica. Quandu si determina u metudu di trasportu, u tipu di pruduttu, u tempu, u costu è i fatturi di sicurità sò decisive. In cunsiderà questi criteri, ancu s'è u trasportu marittimu hè u metudu di trasportu più lento, hè preferitu per u trasportu di prudutti di grande volume. In termini di costu, u trasportu marittimu hè 14 volte più prezzu di u trasportu aereu, 7 volte più prezzu di u trasportu stradale è 3,5 volte più prezzu di u trasportu ferroviariu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*