2014 Fiata World Congress Press Presentation Meeting hè stata tenuta

2014 Fiata World Congress Press Presentation Meeting Tenuta: A più grande urganizazione logistica di u mondu 13 chì si terrà in Istanbul u 18-2014 ottobre 2014
U Cungressu Mondiale FIATA di Istanbul, a riunione di prumuzione di stampa hè stata tenuta in UTIKAD. Più di 12 participanti lucali è stranieri sò previsti.
Parechji rapprisentanti di l'industria è anziani dirigenti da l'Europa, l'Europa di l'Est, u Mediu Oriente, a Russia, u Caucasu, a Cina, in particulare i paesi asiatichi è l'Africa, è i dirigenti anziani, discuteranu u novu tema di u mercatu di logistica glubale. u putenziale logisticu di Turchia, chì si prepara à diventà una 'base di pruduzzione è distribuzione', è di furnisce novi opportunità di cooperazione.
"CIRGEmu UN CONGRESS MONDIALE REALE PER ISTANBUL"
U presidente di u Cunsigliu di UTIKAD, Turgut Erkeskin, chì hà datu infurmazioni nantu à u cungressu in a riunione introduttiva "FIATA 2014 Istanbul", hà sottolineatu chì u cungressu, u primu di quale hè statu ospitatu da UTIKAD in u 2002, hè statu accettatu cum'è unu di i cungressi di più successu in u 2014. a storia di FIATA, è hà fattu u Cungressu Munniali XNUMX u più successu di FIATA. Ellu hà dichjaratu chì anu u scopu di tene unu di i cungressi. Erkeskin hà dettu: "Cum'è UTIKAD, vulemu fà un cungressu mundiale reale, degnu di a "Cità di u Cungressu" Istanbul".
Turgut Erkeskin, chì hà dichjaratu ch'elli anu assistitu à u Cungressu Mondiale FIATA 2013 tenutu in Singapore in uttrovi per riceve a bandiera di u cungressu, è chì u stand UTIKAD hà ricevutu una grande attenzione da i participanti in tuttu u cungressu, hà dettu chì Turchia, chì avemu discrittu cum'è " u più uccidintali di l'Oriente, u più orientale di l'Occidenti'; Cù i so cunnessione aria, terra è mare è u putenziale, attrae l'attenzione micca solu di l'Europa, ma ancu di l'Asia, i Balcani, u Caucasu, u Mediu Oriente è l'Africa. A reazione pusitiva è l'interessu in Turchia à u cungressu in Singapore ci hà datu una grande speranza. Avemu ricevutu inviti da parechji paesi cum'è Taiwan, Malasia è Cina chì volenu cunnosce u nostru paese è a nostra industria strettamente è cooperà. I rapprisentanti di Russia, Ucraina è Africa anu investigatu l'opportunità di fà affari cù Turchia è volenu cunnosce a nostra industria. I paesi europei, invece, cercanu opportunità d'investimentu in Turchia, chì cresce. Stu cungressu serà tenutu per presentà u putenziale di esse creatu da i grandi prughjetti per l'infrastruttura di trasportu in u nostru paese à u mondu è
Videmu cum'è una opportunità impurtante per integrà a nostra industria in u mondu.
Indittendu chì u cungressu cuntribuisce à l'inclusione di Turchia è l'industria logistica turca in l'agenda logistica mundiale è aumentà a cuscenza per un annu, Erkeskin hà dettu: "A Turchia hè un paese chì guadagna più impurtanza cù a so situazione nantu à e plataforme logistiche è i so vicini. . Per quessa, u rolu cummerciale è ecunomicu chì Turchia hà da ghjucà in a regione in u futuru diventa ancu più impurtante. Turchia hè indicata cum'è una basa di "produzzione, cullizzioni è distribuzione" in tutte e plataforme logistiche oghje. U settore logisticu hè un settore chì furnisce un flussu nettu di valuta straniera cù u so potenziale è un rendimentu crescente. À u puntu di revelà stu putenziale, avemu ricevutu u sustegnu di l'urganisazioni non governamentali cum'è TOBB è ITO, è ancu i nostri ministeri pertinenti. "
ERKESKIN ELETTU VICE-PRESIDENTE DI FIATA
Turgut Erkeskin, chì rapprisintò a Turchia in u Gruppu di Travagliu di l'Istitutu di Trasportu Multimodale in a Federazione di Logistica Mundiale FIATA è hè statu elettu cum'è u Vicepresidente FIATA in u cungressu eletivu tenutu in Singapore, hà dettu chì in questa occasione, Turchia hà da esse una parolla in e decisioni di esse pigliata in u mercatu di logistica mundiale, hà ancu sottolineatu chì puderia influenzà e decisioni in favore di Turchia.
"I MURU DI PROTEZIONE S'ALZANO"
U presidente di UTIKAD Turgut Erkeskin, chì hà attiratu l'attenzione à u fattu chì i mura di u prutezionismu s'arrizzò di novu in u mondu dopu à a crisa glubale nantu à una quistione, hà mintuatu u prublema sperimentatu in i costumi bulgari di pocu tempu è hà fattu e seguenti dichjarazioni: "Com'è UTIKAD, avemu purtatu sta questione à l'agenda in l'assemblea generale in Singapore. E a tensione s'arrizzò. Avemu criticatu u fattu chì e pratiche per i camioni turchi ùn sò micca appiicati à i camioni di altri paesi. Avemu dumandatu chì e restrizioni à i camioni turchi sò alzate. Avemu criticatu stu approcciu, chì hà u scopu di impedisce l'aumentu di a quota di u mercatu di Turchia, chì hà a più ghjovana è più grande flotta di terra in Europa. Hè impurtante per i spedizionieri di carichi di caccià l'ostaculi affrontati da i camioni turchi. È cum'è Organizatori di merci, a nostra priorità è preferenza in u trasportu di merci sò sempre i camioni turchi.
"A CINA FOCALISATA IN TURCHIA"
Esprimendu i so punti di vista nantu à i prughjetti di trasportu chì sò sempre in custruzzione nantu à una altra quistione, Erkeskin hà nutatu chì i grandi prughjetti cum'è Marmaray, Baku-Kars-Tbilisi creanu novi capacità per l'industria è aumentà l'integrazione di l'Asia è l'Europa, è hà dettu: in Turchia cù u Prughjettu di a Strada di a Seta di Ferru è hà sceltu cum'è una strada alternativa per ghjunghje in Turchia. Oghje, Turchia hè parlata cum'è u paese chì inviste u più in infrastruttura di trasportu. Questu crea novi prospettive per a Turchia in casa è in l'esteru. Investimenti significativi in ​​linea aerea, marittima, stradale è ferroviaria sustene a crescita sustinibili in u settore. Cum'è sapete, à u Cunsigliu di Trasportu tenutu in settembre, obiettivi assai impurtanti per u 2035 sò stati determinati da u nostru Ministeru è e decisioni sò state prese. Spiegheremu questi scopi è u putenziale chì creanu à i prufessiunali di logistica mundiale à u cungressu ".
OPPORTUNITÀ DI LAVORO DI DIPLOMA FIATA DA UTIKAD ACADEMY
Turgut Erkeskin hà aghjustatu chì UTIKAD, chì furnisce servizii di furmazione prufessiunale settoriali dapoi parechji anni per risponde à e dumande di u settore, chì a necessità di forza di furmazione hè in continua crescita, cuntinueghja à travaglià rapidamente per stabilisce una accademia è urganizà u prugramma è cuntenutu per i Trainings di Diploma FIATA chì sò validi in tuttu u mondu.
U situ ufficiale di u cungressu http://www.fiata2014.org Introducendu u so indirizzu à a stampa, u presidente di UTIKAD Turgut Erkeskin hà dichjaratu chì i participanti lucali è stranieri eranu assai interessati à u cungressu. Erkeskin hà dichjaratu chì 70 di i campi di fiera di u cungressu sò digià stati urdinati, cusì dumandanu spaziu supplementu da l'hotel.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*