Askaynak serà una risorsa per i prughjetti giganti

Askaynak serà una fonte per prughjetti giganti: Askaynak, a cumpagnia di saldatura di Eczacıbaşı, hà u scopu di furnisce prudutti per prughjetti giganti cum'è ponti, autostrade è aeroporti per un valore di 2020 miliardi di dollari da esse custruitu da u 100.
Askaynak, u capu di u mercatu di i prudutti di saldatura, hà dumandatu per i più grandi prughjetti d'infrastruttura di Turchia. A cumpagnia, in quale Eczacıbaşı è American Lincoln Electric sò partenarii uguali, hà u scopu di furnisce i prudutti di saldatura per prughjetti cum'è u 100rd Bridge è u 3rd Airport, chì u valore righjunghji 3 miliardi di dollari. Parlendu à e celebrazioni di u 40 anniversariu di Askaynak, u Direttore Generale di Askaynak Ahmet Sevük hà dettu chì anu soddisfatu i bisogni di l'elettrodi di saldatura di l'Atatürk Airport, l'Aeroportu Sabiha Gökçen, u Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Stadium, a pista di Formula 1, Melen Suyu è tutti i prughjetti di pipeline finu à avà. Sevük hà dichjaratu chì i prughjetti valenu finu à 2020 miliardi di dollari seranu implementati da u 100 è hà dettu: "3. Ci sò prughjetti cum'è l'aeroportu, u 3u Ponte è l'autostrade, è u cruciamentu di u Golfu Izmit. A parte di i prudutti di saldatura in l'affari di l'acciaio hè 1 per mille. In altri palori, un mercatu per un valore di $ 2020 milioni serà creatu ogni annu finu à u 20. "Avemu pensatu à furnisce i prudutti à e cumpagnie chì vincenu l'offerta quì". Sevük spiegò chì l'offerta per l'acquistu di prudutti di custruzzione in i prughjetti di u 3rd Bridge è u 3rd Airport ùn sò micca stati ancora.
Leader in vicini
Askaynak, chì hà finitu u 2012 cù una crescita di 22 per centu è un fatturatu di 200 milioni di lire, mira à un fatturatu di 2020 milioni di dollari in 250. Esprimendu chì Askaynak, chì esporta i so prudutti à circa 73 paesi, hà u scopu di diventà una putenza regiunale, Ahmet Sevük hà dettu chì agiscenu cù a visione di esse u fornitore di prudutti è servizii di l'industria di a fabricazione di metalli da Maroccu à Kazakistan. Dichjarà chì anu da fà acquisti in questu cuntestu per ghjunghje i so scopi, Sevük hà dettu: "Avemu acquistatu u 100 per centu di l'azzioni di a cumpagnia SYSRT Robot Technologies. Avemu fattu un investimentu di 10 milioni di lire. "Avemu focu annantu à a crescita in u campu di a robotica è l'automatizazione", disse.
Dichjarà chì a so ricerca in novi geografie cuntinueghja, Sevük hà dettu: "Pudemu ancu fà compra. Pudemu ancu stabilisce un partenariatu. "Vulemu aumentà a nostra influenza in particulare in i Balcani è l'Arabia Saudita", disse.
Dichjarà chì ASKAYNAK hà una quota di 4.5 per centu per u Gruppu Eczacıbaşı, u CEO di u Gruppu Eczacıbaşı, Erdal Karamercan, hà dettu chì Askaynak hè una di e più rapida crescita trà e 39 cumpagnie appartenenti à Eczacıbaşı. Spieghendu chì anu da investisce 20-25 milioni di dollari per chì Askaynak ghjunghje à i so scopi, Karamercan hà annunziatu ch'elli destinanu un budgetu supplementu per l'acquisizioni. Dichjarà chì Askaynak vole esse implicatu in novi prughjetti, Karamercan hà enfatizatu chì volenu in particulare participà à u Stadiu Beşiktaş di novu custruitu è ​​​​dissi: "Siccomu Beşiktaş hè u più grande club in Turchia, u più grande club in Turchia duveria ancu participà à custruzzione di u stadiu. "U megliu si adatta à Beşiktaş", disse. Facendu valutazioni nantu à l'ecunumia turca, Karamercan hà dettu chì u 2012 era un periodu di sbarcu suave per Türkiye.

Fonte: haber.gazetevatan.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*