Dichjarazione Express Train da u Primu Ministru

Dichjarazione di u Trenu d'Alta Velocità da u Primu Ministru: u Primu Ministru Recep Tayyip Erdogan hà dettu: "Avemu arricciatu e maniche per trasfurmà a linea Konya, Karaman, Ulukışla, Mersin, Adana in una linea di treni à alta velocità".
U Primu Ministru Erdoğan s'hè indirizzatu à i rapprisentanti di l'urganisazioni non governamentali, l'affari è i capi d'opinioni di a cità à a cena datu in u so onore da u Governatore Adana.
Fornendu infurmazioni nantu à i travaglii di treni d'alta velocità quì, Erdoğan hà dettu: "Avemu custruitu a linea di treni d'alta velocità Ankara-Konya è l'avemu messa in serviziu. Avà avemu rimbursatu e maniche per trasfurmà a linea Konya, Karaman, Ulukışla, Mersin, Adana in una linea di treni d'alta velocità. Una parte di sta linea hè stata offerta, una parte di u prugettu hè stata preparata. Spergu chì ùn lasciaremu micca sta linea in Adana. Continueremu da quì à Osmaniye, Gaziantep è Kahramanmaraş ".
Nutendu chì u patrimoniu di a ferrovia Anatolian-Baghdad hè stata guasi lasciata a putrefa per a mancanza di rails è materiali, trascuranza, Erdogan hà dettu chì producendu tramindui a ferrovia è a traversa in Turchia, anu rinnuvatu tutte queste strade da u punente di Adana à u cunfini. Dichjarà chì anu restauratu l'opere architettoniche, stazioni è stazioni, ognuna più preziosa chè l'altra, nantu à e strade, Erdoğan hà dettu: "Avà facemu sta strada à doppia pista cù 4 linee in u standard di treni d'alta velocità. Custruemu unu di i più grandi centri logistichi micca solu in a regione, ma ancu in Turchia, in Adana è Yenice. Custruemu u tunnel ferroviariu più longu di u nostru paese trà Bahçe è Nurdağı. Cusì, culligamu Çukurova è Mesopotamia per ferrovia ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*