S'ellu diventa sindaco, u trasportu in Uşak serà furnitu da Raybus.

S'ellu diventa Sindaco, u trasportu in Uşak serà furnitu da railbus: Cafer Çankaya in l'Organizazione Pruvinciale di u Partitu AK Uşak hè diventatu u sicondu nome per annunzià a so candidatura per a Municipalità di Uşak.
In l'Organizazione Pruvinciale di u Partitu AK Uşak, Cafer Çankaya hè diventatu a seconda persona per annunzià a so candidatura à u Sindaco di Uşak.
À a riunione introduttiva di u candidatu candidatu, Cafer Çankaya hà prisentatu u video show chì hà preparatu nantu à ellu stessu è hà parlatu di i so prughjetti. In u so discorsu, Çankaya hà dichjaratu chì e municipalità anu un serviziu di comprensione altru da i so funzioni principali, "Custruì strade, parchi è infrastrutture hè u duvere di un sindaco. Ma prima di tuttu, fà una strada per i cori hè più impurtante è necessariu chè questi ", disse.
U prughjettu più eccezziunale di Çankaya, chì hà datu cunsiglii nantu à alcuni di i servizii chì offre à Uşak s'ellu diventa u presidente, era "Raybus". Espristendu chì u trasportu serà più còmode in a cità cù u prughjettu RAYBÜS, Çankaya hà dettu: "Creemu una linea Raybus da a ferrovia in u centru di a cità, partendu da Bölme à l'Hospital statale è finu à chì a nova stazione d'autobus hè custruita".
À a fine di u so discorsu, Cafer Çankaya hà dettu: "Semu pronti à travaglià inseme manu in manu è core à core, ùn importa quale di i nostri amichi sò candidati" è hà presentatu a petizione di candidatura à u presidente provinciale Mehmet Gün è diventò ufficialmente un candidatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*