U sistema ferroviariu GASKİ cumpleta e linee d'acqua potabile nantu à a linea İbrahimli

U sistema ferroviariu GASKİ cumpleta e linee di l'acqua potabile nantu à a linea İbrahimli: e squadre di a Direzzione Generale di Gaziantep Water and Sewerage Administration (GASKİ) stanu compie i travaglii supplementari di e linee d'acqua potabile nantu à a linea ferroviaria İbrahimli.
E squadre di a Direzzione Generale GASKİ, chì portanu l'acqua potabile è e linee di l'infrastruttura nantu à a strada di u sistema ferroviariu à u latu di a strada di u sistema, eseguiranu l'operazione di saldatura di e linee di l'acqua potabile in u travagliu chì farà u marti 8 ottobre. Fahreddin Uslusoy, Direttore Generale di GASKİ, hà dettu: "Eseguimu i travaglii di spustamentu chì avemu pianificatu nantu à Hoca Ahmet Yesevi Street, Hasan Celal Güzel è Muhsin Yazıcıoğlu Boulevards. In u scopu di i travaglii di spustamentu, avemu messu da parte l'infrastruttura nantu à a strada di a linea Light Rail System İbrahimli. Cù i travaglii ch’eremu da fà u marti l’8 d’ottobre, metteremu u puntu finale fendu i prucessi di saldatura di sti linii. hà fattu dichjarazioni.
Dichjarà chì i prucessi di saldatura di tubi di 800 è 600 diametri seranu realizati per e linee d'acqua potabile in u scopu di u studiu generale, Uslusoy hà dettu chì durante u travagliu da fà, i travaglii pruvisorii seranu realizati in Atatürk, Batıkent, Emek, Ulus, Fatih è quartieri Güvenevler, è ancu l'edificazioni Courthouse, Prison è TEDAŞ in uttrovi 8 è 9. Hà trasmessu l'infurmazioni chì l'acqua ùn serà micca data per un tempu. Enfatizendu chì u so travagliu hè à longu andà, Uslusoy hà dettu: "Dicemu chì u tempu di cumpiimentu chì avemu previstu per stu travagliu hè di 36 ore, ma cum'è in u nostru travagliu precedente, i nostri squadre GASKİ travaglià 24 ore à ghjornu senza interruzzione è pruvaranu à compie u travagliu prima di u tempu specificatu ". disse.

Surghjente: www.mersinim.net

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*