Primu Ministru di u Giappone: Sognu di un Trenu d'Alta Velocità Partendu da Tokyo, Passendu à Istanbul è Estendendu à Londra

Primu Ministru di u Giappone: Sognu di u Trenu d'Alta Velocità à Londra, Partendu da Tokyo, Passendu à Istanbul: U Primu Ministru Giapponese Shinzo Abe, parlendu à a ceremonia di apertura di Marmaray, hà dettu: "Avà, alzemu da Tokyo, andate à Istanbul è andate in Londra. Sognemu di un trenu d'alta velocità chì si stende finu à a Turchia ", disse.
Parlendu à a ceremonia di apertura di Marmaray, u Primu Ministru giapponese Shinzo Abe hà dettu: "Sognemu di una strada di treni à alta velocità chì parte da Tokyo, passa per Istanbul è ghjunghje à Londra".
Dopu à u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım, u Primu Ministru rumenu Victor Ponta hà fattu un discorsu in a ceremonia tenuta in Üsküdar per l'apertura di Marmaray. Nutendu ch'ellu era assai felice di tistimunià un mumentu storicu in nome di u populu rumanu, Ponta hà dettu chì l'Europa è l'Asia eranu uniti da a ferrovia sta volta è hà dettu: "Questu hè veramente un successu storicu. Parlemu di un prughjettu tremendu quì, è un prughjettu tremendu hè realizatu cù populi tremendi è grandi capi. Probabilmente tutti i primi ministri europei li piacerebbe esse incaricati di un prughjettu cusì magnificu. Avete torna unisce l'Europa è l'Asia. Una volta di più, grazia à voi, sti dui cuntinenti si uniscenu in stu mondu novu. Ùn puderia micca esse un ghjornu megliu per una festa cusì. Oghje hè u ghjornu di a Republica, vi felicitemu.
U primu ministru giapponese Shinzo Abe, chì hè ghjuntu à u podium dopu, hà dettu: "Noi, chì venenu da l'est di l'Asia è avemu tradizioni storichi, cunniscenu assai bè e difficultà chì avete affruntatu in l'Occidenti di l'Asia. Vogliu a prosperità eterna è a felicità di Turchia è di u populu turcu. In stu ghjornu felice, u 90 anniversariu di a Republica, u vostru sognu di u seculu 1.5 hè finalmente fattu. Vi felicitamu sinceramente. Quandu aghju scontru cù u sgiò Erdogan in maghju, e cità di Tokyo è Istanbul eranu cumpetizione per l'Olimpiadi. Avemu prumessu in quella riunione chì ùn importa micca quellu chì hà vintu, u perdente sustene u vincitore. À u mumentu chì a decisione hè stata presa di tene l'Olimpiadi in Tokyo, u Primu Ministru Erdogan hè vinutu à mè prima di qualcunu è m'hà abbracciatu per celebrà. A ddu mumentu, mi hè statu assai impressiunatu da u curagiu è l'amicizia chì avete dimustratu. Sta volta hè u mo turnu di felicità u Primu Ministru Erdogan. In u maghju di questu annu, u sgiò Primu Ministru spiegò quantu era impurtante u prughjettu di Marmaray è m'hà dumandatu di participà à a ceremonia di apertura. Sò onoratu di esse quì oghje. Perchè aghju tenutu a mo prumessa à u Primu Ministru ", disse.
Espristendu chì u mondu sanu hà parlatu di u successu di i Turchi è di i Giapponesi chì travaglianu in u prugettu, Abe hà dettu: "Vogliu ringrazià una volta à Turchia per avè sceltu u Giappone è l'imprese giapponesi cum'è partenarii per un prughjettu chì serà arregistratu nantu à e carte. è resterà in a storia per generazioni. Avà sunniemu una strada di treni à alta velocità chì parte da Tokyo, passa per Istanbul è ghjunghje à Londra. Turchia è Giappone, chì avà anu ecunumia forte, sò i dui paesi amichevuli di u G20. In maghju, avemu impegnatu à approfondisce a cooperazione trà i nostri paesi cum'è partenarii strategichi è à travaglià inseme per u mondu. U travagliu per purtà a pace è a stabilità à u mondu, u Giappone è a Turchia sò e duie ali di l'Asia. Quandu aghju messu u pede in Istanbul, chì unisce l'est è l'ovest, quist'annu, quandu u sognu di 150 anni hè diventatu realità, tali pinsamenti mi passavanu sempre in mente.
U primu ministru invitatu hà cunclusu u so discorsu dicendu "grazie" in turcu. Dopu à i discorsi di u Ministru Binali Yıldırım, i primi ministri invitati sò stati presentati cù Sultan II. Hà prisentatu una pittura chì cuntene i schizzi di u primu prughjettu di Marmaray cumandatu da Abdülhamit Han in u 1881.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*