I novi treni di Samray seranu messi in serviziu in dicembre

I treni novi di Samray seranu messi in serviziu in dicembre: u sistema di ferrovia ligera, chì hà fattu u so primu viaghju in Samsun in u 2010, hà celebratu u so 3u anniversariu oghje. U sistema hà purtatu un totale di 3 milioni di passageri in 47 anni.
I garofani sò stati distribuiti à i citadini in Cumhuriyet Meydani Station per via di u 110u anniversariu di u Sistema Samsun Light Rail, chì hà un costu di prughjettu di circa 16 milioni d'euros, hè sustinutu da 28 tram è 3 autobus è operatu da Samsun Transportation A.Ş. (SAMULAŞ). Inoltre, durante a distribuzione di garofano, i fiori sò stati dati à u passageru 47 milione chì hè ghjuntu à a stazione da u Subsecretariu Generale di a Municipalità Metropolitana di Samsun, Sefer Arlı.
TRENI NOVI IN DICEMBRE
Dichjarà chì anu trasportatu 3 milioni di passageri in 47 anni, u Vice-Segretariu Generale Sefer Arlı hà dettu chì estenderanu a linea di tram à u distrittu di Tekkeköy. Sefer Arlı hà dettu: "A causa di e dumande da u nostru populu, avemu vistu chì i treni ùn sò micca abbastanza. Avemu ancu fattu 5 offerte di treni più. A so lunghezza hè di 40 metri è a so capacità hè 30 per centu più di l'attuale. Avemu pensatu à riceve u serviziu in dicembre. Cù issi treni, i nostri passageri ùn anu micca da andà stretti. Avemu previstu di trasfurmà a linea à u latu est. Cuminciaremu a custruzzione à a fine di u 2013. L'estenderemu finu à a junction d'entrata di u nostru distrittu Tekkeköy à u latu est. Speremu, avemu pensatu à mette in opera à a fine di u 2014. Cum'è e dumande venenu, allargemu a linea à u latu punente. In i prossimi anni, rinfurzà u sistema cù e linee richieste da u pianu maestru di trasportu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*