Cattive Nutizie per Istanbul: U Trenu d'Alta Velocità ùn vene micca à Haydarpaşa

Haydarpasa Suburban Station
Haydarpasa Suburban Station

Cattive nutizie per Istanbul: U trenu d'alta velocità ùn vene micca à Haydarpaşa: E fermate di a linea di trenu d'alta velocità Ankara-Istanbul, chì hè in costruzione, sò state determinate. Sicondu a dichjarazione, l'ultima tappa di u trenu d'alta veloce serà Pendik. I passageri seranu trasportati à Marmaray via a linea suburbana da Pendik.

Dopu à a ceremonia di apertura di Marmaray u 29 d'ottobre di u 2013, i tappe di a linea YHT Ankara-Istanbul, chì hè prevista per esse implementata cù una cerimonia separata, sò state determinate. I passageri di a linea YHT, chì averà un totale di 9 fermate, ghjunghjeranu in Pendik, passendu per Polatlı, Eskişehir, Bozüyük, Bilecik, Pamukova, Sapanca, Izmit è Gebze rispettivamente, in u so modu da Ankara à Istanbul. Stu viaghju durarà 3 ore.

SERÀ INTEGRATA IN MARMARAY CU A LINEA SUMMARY

A linea YHT di 3 chilometri, chì riducerà u viaghju trà e duie pruvince à 533 ore, permetterà à i citadini di viaghjà trà Ankara è Istanbul à un prezzu più prezzu. Cù a linea Ankara-Istanbul chì entra in serviziu dopu a linea Ankara-Eskişehir, a quota di a ferrovia in u trasportu di passageri hè prevista per aumentà da u 10 per centu à u 78 per centu.
A linea YHT Ankara-Istanbul serà integrata in Marmaray cù a linea suburbana in Pendik, l'ultima tappa. Cusì, u trasportu ininterrottu serà furnitu da l'Europa à l'Asia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*