Una funivia serà custruita in u boscu di Tavusbaba di Konya

Una funivia serà custruita in u Tavusbaba Grove di Konya: a Municipalità Metropolitana di Konya farà di a regione un centru di attrazione cù l'arrangementu di l'area di recreazione chì farà in Meram Tavusbaba Grove.

U sindaco di a municipalità metropolitana Tahir Akyürek, chì hà esaminatu a regione inseme cù u secretariu generale di a municipalità metropolitana Haşmet Okur, u direttore generale di KOSKİ, İsmail Selim Uzbaş, è altri funzionari, hà dichjaratu ch'elli stavanu realizatu un grande prughjettu in Meram.

Dichjarà chì l'opere in Tavusbaba Grove formanu una integrità cù l'arrangamenti fatti in Meram Son Durak, Akyürek hà dettu: "U nostru travagliu di arrangiamentu intornu à a Moschea di Tavusbaba cuntinueghja. Facemu un travagliu di pianificazione stradale finu à a collina di Tavusbaba. Finu à questu puntu, zoni cum'è strutture, rifugi di pioggia è parcheghji sò stati custruiti per i bisogni suciali. Un caffè di campagna serà ancu custruitu quì. Pudete ghjunghje quì da Meram Son Durak in funivia. "Questa serà a nova zona di attrazione, rilassazione è ossigenu di Konya", disse.

Akyürek hà dichjaratu chì ci hè una bella zona verde in questa zona, chì si affaccia nantu à a cità, è chì stanu prova di apre à u publicu in coordinazione cù u Ministeru di l'Affari Forestali è di l'Acqua.

In u scopu di u travagliu di l'Area di Recreazione Meram Tavusbaba di a Municipalità Metropolitana di Konya, sò stati custruiti 60 pergole, un parcheghju, un percorsu di caminata è di jogging di 3 chilometri, un rifugio di pioggia di 360 metri quadrati, 200 tavoli di picnic, muri di contenimento è spazii di necessità suciale.

In u scopu di u travagliu, hè previstu di custruisce una linea di funivia è un edifiziu, 1 ristorante di paese, 2 caffè di campagna, campi sportivi, anfiteatru di prato, parchi di ghjocu per i zitelli, terrazze d'osservazione, spazii di lavapiatti è fontane.

Surghjente: u vostru messenger.biz