Protocolu di Konya Prova Drive cù u Novu Tram di Konya

Pruvazione di u Protokollu di Konya cù u Novu Tram di Konya: Dopu à l'offerta fatta da a Municipalità Metropolitana di Konya per l'acquistu di l'ultimu tram 60 mudellu, u primu tram chì hè ghjuntu à Konya hè statu pruvatu cù u protokollu di Konya dopu a celebrazione di u 29 d'ottobre di u ghjornu di a Repubblica.
U guvernatore di Konya, Muammer Erol, u cumandante di a guarnigione u generale generale Ali Çetinkaya è u sindaco metropolitanu Tahir Akyürek anu participatu à a prova di guida intornu à Alaaddin Hill nantu à u primu tram chì hè ghjuntu à Konya dopu à l'offerta per a compra di l'ultimu tram 60 mudellu. Enfatizendu chì una nova era hè iniziata in u trasportu di u sistema ferroviariu in Konya, a cità chì hà utilizatu prima u tram in Anatolia, u sindaco metropolitanu Tahir Akyürek hà ricurdatu chì u primu di i tramvii, chì a so offerta hè stata fatta in 2012, hè ghjuntu in Konya u primu ghjornu. di l'Eid al-Adha. Nutendu chì anu purtatu l'ultimi tramvii mudelli in a cità cù i so motivi Seljuk, u culore verde-biancu determinatu da a ghjente, è i sistemi di càmera, u sindaco Akyürek hà dettu: "Oghje hè u 29 d'ottobre, u ghjornu di a Repubblica. Festegeremu i 90 anni di a nostra Republica cù 90 opere impurtanti. Celebreremu micca solu cù e parolle, ma cù opere impurtanti per purtà a nostra cità à u livellu di a civilizazione cuntempuranea. Avemu attraversu stu prucessu avà ", disse. Enfatizendu chì u travagliu di riabilitazione di a ferrovia cuntinueghja cù i prucessi di prova di u novu tram, u presidente Akyürek hà dichjaratu chì u numeru di tappe, chì hè 35 in u scopu di u travagliu di KONYARAY, serà 22 è u tempu di trasportu serà accurtatu. Dichjarà chì a consegna di u situ hè stata fatta dopu à l'offerta per a linea di u sistema ferroviariu di andata e ritorno di 14 chilometri trà Alaaddin è Yeni Adliye, u presidente Akyürek hà dichjaratu chì i servizii cumincianu in 2014 nantu à sta linea. Enfatizendu chì KONYARAY hà 4 pilastri in u so discorsu, u presidente Akyürek hà dettu: "Questi sò u rinnuvamentu di i veiculi, a nova linea, l'adattazione di a linea esistente à i veiculi è u mudellu di tunnel di u sistema di metro ligeru, chì hè attualmente appruvatu da u guvernu. Ministeru di i Trasporti, è assicurendu u trasportu di veiculi fatti di materiali incombustibili da a terra. U presidente Akyürek hà ricurdatu chì anu fattu l'offerta più vantaghju in Turchia in u trasportu publicu è aghjunse chì 60 tramvii novi seranu un grande vantaghju in quantu à aumentà a qualità di u trasportu publicu è u trafficu.
Zal Shahbaz, u secondu presidente di a cumpagnia di Skoda, chì vincìu l'offerta di tram, hà ancu espresu a so felicità per avè una parte in l'espansione di i sistemi ferroviari Konya.
Ciascunu di l'ultimi 60 mudelli è tramvii di pianu bassu acquistatu da a Municipalità Metropolitana di Konya hà una capacità di 60 persone, 308 in u sediu è 368 in a pusizione standing. Trammi novi chì sò 2,5 metri più longu cà i tramvii esistenti; Hè 32,5 metri di lunghezza è 2,55 metri di larghezza. Tutte e sezioni di i cunduttori è di i passageri di i tram, chì ponu esse usate in duie direzzione è anu porte à doppia faccia, sò climatizzati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*