Marmaray farà felici i cummercianti è i citadini

Marmaray farà felice i cummercianti è i citadini: I cummercianti, chì l'affari anu diminuitu per via di a polvera è u rumore durante i travagli di Marmaray, aspettanu chì a so attività aumenterà cù l'apertura.
I cummercianti, chì l'affari anu diminuitu per via di a polvera è u rumore durante i travagli di Marmaray, aspettanu chì a so attività aumenterà cù l'apertura. I citadini anu dichjaratu ch'elli eranu soddisfatti di Marmaray è vulianu chì sia benefica. U cummerciante Cemal Şeftalioğlu hà dettu chì ci hè stata una perdita di travagliu durante l'opere di Marmaray, ma hà pensatu chì a so attività cresce cù l'apertura di Marmaray. Şeftalioğlu hà dettu: "Durante i periodi quandu Marmaray era chjusu, ùn pudemu micca fà affari per via di u travagliu di custruzzione quì. Dunque, avemu avutu assai difficultà. Cum'è cummercianti ambientali, tutti anu avutu difficultà. Pensemu chì avarà un impattu annantu à circa 20 per centu di i cummercianti, postu chì e nostre aspettative dopu l'apertura cunsidereghjanu a cartera di i clienti. A custruzzione durò circa 8 anni. "Ci hè stata una perdita di travagliu in i giardini di tè circundante per via di a polvera, è a ghjente ùn pudia camminà". disse.
Un citatinu chjamatu Necmi Gençoğuz hà dettu ancu chì era un sviluppu ritardatu ma bonu è hà dettu: "Hè un sviluppu assai bonu, anu dettu chì stu travagliu data di l'epica di Abdulmecit. Questu hè un sviluppu assai bonu chì hè statu ritardatu finu à avà, chì porta bona furtuna à u nostru populu. "I servizii sò boni, tuttu hè bonu, certe persone piacenu, certi ùn piace micca, ma in generale a nostra sucetà apprezza questi servizii è li vulemu bona furtuna". disse.
I travaglii finali per i regulamenti ambientali è l'apertura di Marmaray cuntinueghjanu rapidamente da e squadre municipali.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*