Tutte l'infurmazioni nantu à l'apertura di u passaghju di u tubu Marmaray

Mappa di stazioni di Marmaray
Mappa di stazioni di Marmaray

U prughjettu di traversata di u tubu di Marmaray hè statu apertu. À l'apertura di Marmaray, u Primu Ministru di u Giappone apre a manu è pricava cum'è un musulmanu. Tuttu ciò chì riguarda l'apertura di Marmaray; U nostru sognu di Marmaray hè diventatu realtà. Dopu à 154 anni, i dui lati di u strettu si sò riuniti. A cerimonia d'apertura hè stata magnifica. A cerimonia hè stata marcata da u Primu Ministru di u Giappone, Abe. Mentre u presidente di l'Affari Religiosi pricava, Abe hà apertu e mani è accumpagnava tutti, incantendu tutti cù u rispettu ch'ellu mostrava.

U sognu di 1860 seculu, chì hè statu presentatu da u Sultan Abdulhamid in u 2004 è chì a custruzzione puderia esse principiata in u 1.5, hè diventatu realità à 15.00 in Üsküdar. A capacità di trasportu di passageri ogni ghjornu di Marmaray, chì costa 8 miliardi di lire, hè prevista di 1 milione. Grazie à Marmaray, i dui lati di u Bosforu ponu esse attraversati in 4 minuti.

À a ceremonia di apertura di Marmaray, ci era una maghjina degna di u prugettu di u seculu. Mentre a cima di u statu hà participatu à l'apertura cum'è un staffu pienu, 6 ministri di 9 paesi eranu in u campu per tistimunià l'orgogliu di Turchia.
U presidente Abdullah Gul è u primu ministru Recep Tayyip Erdogan inauguratu da Marmaray, i capi di statu di i dui paesi anu participatu cum'è invitati. I primi ministri di u Giappone è di a Romania anu ricevutu grandi applausi cù i so discorsi in a ceremonia.

UNA CERIMONIA DI APERTURA PERFETTA

Tutti i canali di nutizie trasmettenu l'apertura di Marmaray in diretta. In a trasmissione in diretta di CNN Türk, l'annunciatore hà qualificatu a cerimonia di apertura cum'è "eccellente".
Per a ceremonia d'apertura, una tenda grande hè stata stallata in u molo di Üsküdar per i membri di u protocolu per pusà, è una piattaforma per i discorsi hè stata stallata ghjustu accantu. In a piattaforma, ci era un mudellu di trenu.
APERTURA CU A PREGHERA DI U PRESIDENTE DI L'AFFARI RELIGIUSI

À l'apertura di Marmaray, u presidente di l'Affari Religiosi, Mehmet Gormez, hà pricatu. Hà accumpagnatu tutti i capi in quella preghiera.
U PRIME MINISTRU GIAPPUNIA APRI E MANU E PREGHERA

U puntu interessante era chì u Primu Ministru giapponese Abe hà ancu apertu e so mani è participò à a preghiera cum'è un musulmanu. Eccu l'imaghjini chì hà marcatu u mumentu di apertura;

Allora tutti i capi taglianu a cinta di apertura inseme. Immediatamente dopu, a pioggia di confetti cuminciò, accumpagnata da a canzone Üsküdar.

Tutti i capi viaghjavanu cun Marmaray, chì hà fattu u so primu viaghju in Kazlıçeşme. Abdullah Gül era in u sediu di u cunduttore.

U PRIMUM MINISTRU ERDOĞAN hè fora cù sta canzone

In u so discorsu à a ceremonia di apertura di Marmaray, u Primu Ministru Erdoğan hà dettu: "Sia ci piace o micca, s'ellu ci vuta o micca. Chì ognunu di i mo fratelli sia fieru di stu grande investimentu ". disse.
Quandu Erdoğan hà andatu à u podium per fà u so discorsu d'apertura, fighjate chì canzone suonava in fondo.

A FAMIGLIA DI ERDOĞAN DI PRIME MINISTRU RUMENU

I primi ministri invitati chì anu marcatu a cerimonia di apertura eranu e parolle di lode annantu à Erdoğan. In particulare, u Primu Ministru rumanu Victor Ponma hà dettu: "Devu dichjarà quantu admiru à Recep Tayyip Erdoğan", è Erdoğan hà manifestatu a so admirazione cù queste parolle;
- "I grandi prughjetti sò realizati da grandi capi. Avete assai furtunatu di avè un capu cum'è Erdogan. Probabilmente tutti i primi ministri europei vulianu esse à u capu di un prughjettu cusì magnificu. Grazie à voi, dui cuntinenti s'uniscenu ".

PRIME MINISTRU DI GIAPPONA SHINZO ABE; "QUANDU U PRIME MINISTRU MI TIENE"

U Primu Ministru di u Giappone Shinzo Abe, chì hà finitu a parte di u passaghju di u tubu di u prugettu, era ancu presente à a ceremonia di apertura di Marmaray. À a ceremonia, Abe hà parlatu di una di l'azzioni di Erdogan, chì era assai impressiunatu, è hà dettu: "Sò toccu cù u mo core". Abe hà descrittu quellu mumentu cusì;

"Eramu in a cumpetizione olimpica quandu avemu scontru cù u Primu Ministru Erdoğan. Diciamu chì ùn importa quale vince, ùn ci sarà micca perdenti. Quandu a decisione di Tokyo hè stata presa in l'elezzioni olimpica di Erdogan, u primu ministru Erdogan hè vinutu à mè prima di qualcunu altru è m'hà abbracciatu. À quellu mumentu, u Primu Ministru Erdoğan era assai impressiunatu da l'amicizia sincera chì avete dimustratu.

Prisentemu Marmaray, u prughjettu di u seculu, à u 90 anniversariu di a Republica. Cum'è Üsküdar aspittò un seculu per u so sognu di cunquista, Marmaray aspittò u so sognu per 153 anni. Lode à Allah, a vostra dirigenza hè diventata da un sognu in una realità. Riscrivemu a storia cunnisciuta di Istanbul cù u prugettu Marmaray.

U duo hè cusì scuru sohbetHè stata immersa in cusì chì u Primu Ministru Somali, chì era in mezu, si riflette in i lenti in una manera assai interessante.

Cù l'apertura di a prima sezione di Marmaray, a distanza trà Üsküdar è Sirkeci duverà 4 minuti, è Ayrılıkçeşme - Kazlıçeşme 18 minuti. A durata di sta strada hè 13.6 chilometri.

U sistema suburbanu esistente di 44.4 chilometri da u latu asiaticu è 19.2 chilometri da u latu europeu serà rinnuvatu è integratu in stu sistema. Allora quandu hè finitu Halkalı Ci sarà una strada ininterrotta trà è Gebze.

A lunghezza tutale di a linea hè 76.3 chilometri.

A custruzzione di u prughjettu principia in u 2004. U prugettu era previstu per esse cumpletu in u 2009.
E stazioni da esse aperte sò i seguenti: Ayrılıkçeşme, Üsküdar, Sirkeci, Yenikapı è Kazlıçeşme. Tutte queste stazioni sò sottuterra. A linea emerge in Kazlıçeşme è Ayrılıkçeşme.

A joint venture TGN hà vintu l'offerta per l'attraversamentu di u Bosphorus Tube Railway. U cumpagnu principali di u cunsorziu TGN era a Cumpagnia giapponese Taisei. L'altri dui cumpagnie in u cunsorziu sò Gama Industry Facilities Manufacturing and Assembly Inc. è Nurol İnşaat ve Ticaret A.Ş. era.

Sicondu i dati di u Ministeru di i Trasporti, 2 passageri à l'ora sò previsti per esse trasportati da treni chì viaghjanu trà 10 è 75.000 minuti.

Hè dichjaratu chì l'investimentu fattu per Marmaray hè di 5.5 miliardi TL.
U tunnel subacqueu più longu in u mondu hè u tunnel Seikan di 1988 chilometri, custruitu in u 54, cunghjuntendu l'isula più grande di u Giappone, Honshu, è un'altra isula, Hokkaido.
A lunghezza di u tunnel sottumarinu chì unisce l'Inghilterra è a Francia hè di 51 chilometri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*