L'apertura di u Marmaray facilità a carica di trafficu di i ponti di u Bosforu

L'apertura di Marmaray faciliterà a carica di trafficu di i ponti di u Bosforu: u sognu di 153 anni chì unisce i dui lati di Istanbul sottu u mare, Marmaray, serà apertu u marti 90 ottobre, induve u 29 anniversariu A fondazione di a Republica di Turchia serà celebrata.
U presidente Gül, u primu ministru Erdoğan è certi dignitarii stranieri sò previsti per assistisce à a cerimonia d'apertura chì si terrà à l'entrata Üsküdar di Marmaray, u "Prughjettu di u Seculu", chì hè statu presentatu da Sultan Abdülmecid in u 1860 è chì a custruzzione puderia solu principià. in u 2004.
U primu tunnel di ferrovia, chì era previstu di passà per u Bosforu, hè statu preparatu cum'è un prugettu in u 1860, durante u regnu di Sultan Abdülmecid. A figura mostra un tipu di tunelu chì si stende nantu à pilastri è fluttu in u mare è e sezioni trasversali pruposte.
U tunelu era previstu per esse custruitu sottu à u mari, ma cù e tecniche antiche si capisce chì u tunelu ùn pò esse custruitu sopra o sottu à u fondu di u mari. Dopu, u tunelu hè stata pianificata per esse piazzatu nantu à culonni custruiti da u fondu di u mari.
Tali idee è pinsamenti sò stati evaluati più in i seguenti 20-30 anni è un disignu simili hè statu sviluppatu in u 1902. In stu disignu, un tunnel di ferrovia chì passava sottu u Bosforu è pusatu nantu à u fondu di u mari hè statu previstu.
Da tandu, assai idee è pinsamenti diffirenti sò stati pruvati, è e tecnulugia novi anu purtatu più libertà di cuncepimentu.
In u quadru di u Prughjettu Marmaray, a tecnica da esse aduprata in traversu u Bosforu (tecnica di tunnel di tubu d'immersione) hè stata sviluppata da a fine di u 19u seculu.
U desideriu di a custruzzione di una cunnessione di trasportu publicu ferroviariu chì si stende trà l'est è l'ovest in Istanbul è passendu sottu à u Bosforu hà aumentatu gradualmente à l'iniziu di l'anni 1980, è in u risultatu, u primu studiu di fattibilità cumpletu hè statu realizatu è informatu in u 1987. In u risultatu di u studiu, hè statu determinatu chì stu tipu di cunnessione hè tecnicamente fattibile è costu-efficace. A strada d'oghje hè stata scelta cum'è u megliu trà una quantità di rotte.
Un accordu di finanziamentu hè statu firmatu trà Türkiye è l'Agenzia di Cooperazione Internaziunale Giapponese (JICA) in 1999. Stu accordu di prestitu hà furmatu a basa di u finanziamentu previstu per a sezione di u prugettu Istanbul Railway Bosphorus Tube Crossing (Marmaray).
A custruzzione di Marmaray, chì include u passaghju di u tubu di u Bosforu è i tunnel di avvicinamentu è a custruzzione di 4 stazioni, hà iniziatu in Aostu 2004. Ancu s'è u prugettu era previstu per esse messu in opera in April 2009, ci hè statu un ritardu in u prucessu di cumpletamentu per via di a prolongazione di u travagliu archeologicu trà Yenikapı è Sirkeci.
U travagliu cuntinueghja à piena velocità
U sognu di 1,5 seculu di cunghjuntà l'Asia è l'Europa sottu à u mare si rializerà u marti u 90 d'ottobre à 29, quandu serà celebratu u 15.00 anniversariu di a fundazione di a Republica.
Ghjorni prima di l'apertura di Marmaray, chì hè cunsideratu unu di i prughjetti più impurtanti in u mondu, i preparativi finali sò fatti in stazioni.
A storica cerimonia di apertura, induve u presidente Abdullah Gül, u primu ministru Recep Tayyip Erdoğan è alcuni invitati stranieri sò previsti per assistisce, si terrà in Üsküdar.
Migliaia di persone anu cuntribuitu
U tunnel ferroviariu chì passerà sottu u Bosforu serà custruitu trà Gebze-Söğütlüçeşme è Halkalı-Si uniscerà cù e linee suburbane trà Kazlıçeşme. U travagliu per migliurà e linee suburbane hè sempre in corso. A rùbbrica di u prugettu chì passa sottu à u Bosforu serà apertu cù a ceremonia di u 29 d'ottobre.
Marmaray andrà in terra in Yedikule dopu Kazlıçeşme; Procederà lungo e nuove stazioni sotterranee Yenikapı è Sirkeci, passerà sottu u Bosforu, passerà per Üsküdar, un'altra nova stazione di metro, rinascerà in Ayrılıkçeşme è ghjunghje à Söğütlüçeşme. A durata di sta sezione serà di circa 13,5 chilometri.
Mentre chì l'equipaggiu hè statu pruvatu à a fine di maghju di questu annu in Marmaray, induve millaie di persone anu travagliatu finu à avà, a prova di i veiculi chì anu da travaglià in u sistema hè stata realizata in Aostu.
Tempi di viaghju
Cù a cummissione di e linee suburbane da i dui lati, Gebze è Halkalı Sarà 105 minuti trà Bostancı è Bakırköy, 37 minuti trà Söğütlüçeşme è Yenikapı, è 12 minuti trà Üsküdar è Sirkeci.
Gebze-Halkalı Cù a linea suburbana chì entra in serviziu, Gebze-Halkalı Trà 2-10 minuti, ci sarà un viaghju trà e cità è 75 mila passageri per ora seranu trasportati in una direzzione.
A carica di trafficu di i ponti di u Bosforu serà alleggerita.
Hè calculatu chì u risparmiu di tempu tutale in l'annu quandu u sistema tutale serà messu in serviziu serà di circa 13 milioni d'ore.
Marmaray, chì aumenterà a parte di i sistemi ferroviari in u trasportu urbanu è riduce significativamente u prublema di trafficu di Istanbul, serà cunnessu à a Metro d'Istanbul è à a Linea di Trenu d'Alta Velocità Istanbul-Ankara.
Prezzi di i biglietti
I prezzi di i biglietti nantu à Marmaray seranu intornu à 1,95 lira, à u listessu livellu di i prezzi di u trasportu urbanu. Istanbulkart serà ancu validu in Marmaray.
Intantu, Marmaray attirà ancu l'attenzione cù e so strutture artistiche in e so stazioni.
L'escalators situati à l'entrata miridiunali di Sirkeci Station sò i più longhi scales in Turchia cù una lunghezza di 61 metri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*