Protesta di Ferrovia d'Alta Velocità in Roma

trenitalia à grande velocità
trenitalia à grande velocità

Protesta di u Trenu d'Alta Velocità in Roma: 15 persone sò state arrestate dopu à scontru cù a polizia davanti à u Ministeru di l'Ecunumia
A linea di trenu à alta velocità chì hè stata custruita in Roma, a capitale d'Italia, è trà Turinu è Lione, in Francia, hè stata prutesta.

A marcia, partita dopu meziornu da San Ghjuvanni, una di e piazze principali di a cità, s’hè finita a sera in Porta Pia. Duranti a marcia, sia a linea di treni à alta velocità in custruzzione trà Turinu è Lione è e pulitiche ecunomiche di u guvernu sò state prutestate. A causa di l'incidenti chì si sò scoppiti durante a marcia, 15 manifestanti sò stati arrestati è 3 guardiani di sicurità sò stati feriti.

Hè statu dichjaratu chì quasi 70 mila persone anu participatu à a marcia, cumprese parechji immigrati.
Duranti a marcia, e tensioni aumentavanu di tantu in tantu trà i manifestanti è a polizia, è trà certi gruppi chì anu causatu u caosu cù i manifestanti.

I dui gruppi si scontranu mentre passavanu da a sede di l'urganizazione di estrema destra Casapound, chì si trovava vicinu à a strada di u corteghju "No Tav". Dopu à a tensione di cortu termine, e forze di sicurezza intervenenu è l'incidentu ùn anu impeditu di cresce.

L'edificiu di u Ministeru di l'Ecunumia nantu à a strada di marchja era unu di i lochi induve a tensione aumentava più. Ci hè statu un brevi cunflittu trà un gruppu di cappucciu chì marchjava davanti à u ministeru è e forze di sicurezza. Duranti a rissa, certi manifestanti anu incendiatu i cestini di a basura, mentre chì parechje bombe sonore è torce sò state lanciate.

Mentre chì un altru gruppu in a folla chì avanzava davanti à u ministeru hà lanciatu parechje bombe di sonu è torche davanti à l'Ambasciata di Germania in Roma, e forze di sicurezza rispunniu à u gruppu cù gas di pepite da u tempu à u tempu davanti à a cumpagnia statale Trenitalia.

Quand'elli sò ghjunti à Porta Pia, certi manifestanti chì anu iniziatu un sit-in sò stati impediti da l'intervenzione di l'altri, chì anu lanciatu petri, bastoni è buttigli à a pulizza. Certi provocatori sò stati battuti da i manifestanti. In l'ultima parte di a manifestazione, certi pirsuni sò stallati tende in piazza Porta Pia. U percorsu di a marcia è e strade circundante sò stati chjusi à u trafficu per via di e misure di sicurezza, chì anu purtatu ancu à u bloccu di e principali arterie di a cità.

Prima di a marcia, 14 persone chì vulianu pruvucà a marcia sò state arrestate in diverse operazioni lanciate da e forze di sicurezza eri è finu à sta mane. Parechji culteddi, estintori è materiali splusivi sò stati truvati nantu à quelli detenuti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*