Seconda pista chì vene à l'aeroportu Sabiha Gökçen

L'ultimu statu di a seconda pista di l'aeroportu di Sabiha Gokcen
L'ultimu statu di a seconda pista di l'aeroportu di Sabiha Gokcen

Quandu u numeru di persone chì venenu è andendu in Istanbul hà aumentatu, a situazione hè stata presa in contu. Hè statu decisu di custruisce un terzu aeroportu in u nordu di Istanbul. In più di u terzu aeroportu, chì serà unu di i più grandi aeroporti in u mondu, hè statu decisu di custruisce una seconda pista in Sabiha Gökçen da u latu anatolia. Cusì, a capacità di passageru serà aumentata.

A Direzzione Generale di l'Autorità di l'Aeroporti Statali (DHMİ) hà iniziatu i travaglii di licitazione per l'infrastruttura è a superstruttura per a custruzzione di una seconda pista per dà qualificazione internaziunale à l'Aeroportu Sabiha Gökçen, chì hà una sola pista.

In cunsiquenza, saranu duie offerte separate per a seconda pista di l'aeroportu Sabiha Gökçen: infrastruttura, superstruttura è custruzzione di torre. A custruzzione di una pista hè prevista in l'offerta di l'infrastruttura, è a custruzzione di un bloccu tecnicu è una nova torre hè prevista in l'offerta di superstruttura.

A nova pista, chì serà custruita parallella à a pista unica esistente di 3 mila metri, serà 3 mila 500 metri di lunghezza è 45 metri di larghezza. A larghezza di a pista righjunghji 60 metri, cumprese e spalle.
Mentre chì u prucessu di u Rapportu EIA per a custruzzione di a nova pista è a torre hè prevista per esse cumpletu à a fine di nuvembre, l'offerta di l'infrastruttura hè prevista per esse in dicembre.

In u scopu di stu prughjettu, a tassa di espropriazione di u quale serà pagata da a Direzzione Generale DHMI, una nova torre di cuntrollu serà custruita per rimpiazzà a torre di cuntrollu attualmente usata in l'Aeroportu Sabiha Gökçen. Hè nutatu chì a nova torre serà una di e torre più altu di u mondu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*