Spidizioni supplementari à Torbali Nisuna spidizioni à Aliaga

Viaghju supplementu à Torbalı Nisun viaghju à Aliağa: Citadini chì viaghjanu cù İZBAN trà Aliağa è İzmir; Dicenu chì mentre stavanu aspittendu un serviziu di autobus da l'ultima fermata à Aliağa per esse messu in u centru di a cità, l'aghjunzione di servizii supplementari à Torbalı, chì si trova in a stessa situazione, è a donazione di autobus à certi cumuni mi ricorda. di a canzona 'I modi d'amore per tè, palle per mè'.
'ALİAĞA Ignora. "IMPUSSIBILE CAPIRE"
I citadini chì anu dichjaratu ch'elli ùn anu micca pigliatu in cunsiderà e dumande di i residenti di Aliağa, chì vulianu prufittà di u serviziu di 90 minuti in ogni distrittu eccettu Aliağa, anu dettu chì, da quandu İzban hè stata fundata, u sindaco di a municipalità metropolitana Aziz Kocaoğlu hà datu a bona nova. di spedizioni supplementari à a linea Bayındır - Torbalı. In cunfurmità cù e lagnanze di i citadini in Aliağa annantu à i minibus è i tariffi di minibus, vulemu inizià i servizii di ring da a linea di Metro in Aliağa è prufittà di u serviziu municipale di 90 minuti di e persone in Aliağa, appiendu ripetutamente à A Municipalità Metropolitana di İzmir è a Direzzione Generale di l'ESHOT, sia in scrittura, sia verbalmente, cullendu firme è facendu applicazioni individuali. . Tuttavia, u sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hà dichjaratu ch'ellu ùn puderia micca fà un tali studiu in tutte l'applicazioni, è chì ùn avia micca i mezi per risponde, è hà rifiutatu e richieste ".
"64 BUS BUS À DIVERSI COMUNE, EXPOSIZIONE SUPPLEMENTARE À L'ESISTE ESISTE, 'NESSUNA OPPORTUNITÀ' À ALIAGA
Dichjarà chì ci sò richieste frequenti di autobus da l'ultima stazione di Aliağa à u centru di Aliağa, i passageri di İZBAN anu dettu: "Avemu leghje da a stampa pocu dopu chì e nostre richieste sò state rifiutate. "A municipalità metropolitana hà donatu 64 autobus urbani di marca Sanos à e municipalità in bisognu in tutta a Turchia. Noi, i passageri, eramu assai tristi da sta mossa di u nostru sindaco metropolitanu è hà dimustratu una grande reazione. Avemu dettu; Aliağa ùn hè micca u distrittu di u Metropolitan? Dapoi anni ci dumandumu ; "Mentre paghemu 60 lire per una strada di 2 chilometri, evitemu di pagà 2 lira è mezza per una strada di 1 chilometri quandu ghjunghjemu à Aliağa". Ci danu sempre a risposta "Ùn avemu micca l'uppurtunità". Ma donanu autobus à diverse municipalità.
Sottulineendu chì l'amministratori lucali ùn anu micca propiu u prublema, i citadini anu dettu: "In Aliağa, ùn anu micca sempre cunsiderà e dumande di i citadini. A municipalità metropolitana di Izmir, chì ùn face micca un travagliu altru ch'è scavà strade è pavimentazione di asfaltu in u nostru distrittu, i distretti nantu à a strada İzban sò ancu figlioli naturali o figliastri Aliağa? I citadini anu dumandatu: "Voli supplementari sò stati fatti à Torbalı, chì hè in a stessa pusizione di Aliağa è ancu più problematicu per İzmir, mentre chì ùn ci sò micca voli per Aliağa. Hè statu annunziatu chì metterà voli supplementari nantu à a linea Bayındır - Torbalı per via di a densità di passageri. I funzionari di a Direzzione Generale di l'ESHOT dichjaranu chì "e dumande ghjustificate da i citadini sò valutate è l'accordi necessarii sò fatti". Avemu purtatu e nostre richieste in ogni ambiente per 3 anni. Ma a dicemu noi stessi è l'ascoltemu noi stessi ", escenu di novu u so rimproveru.
"Chì da dì avà ..."
Esprimendu chì a Municipalità Metropolitana di İzmir è u so presidente ignoranu i citadini di Aliağa, u presidente di u Cunsigliu di EBSAD, Cengiz Onur, hà dichjaratu chì viaghja trà İzmir Aliağa cù İzban ogni ghjornu è hà dettu: "Ùn capiscu micca perchè una istituzione chì u so scopu hè solu di serve. u publicu hè contru à i desideri di u so populu ùn possu micca. Ùn sò micca ciò chì dì avà. Perchè sta discriminazione? Chì tippu di differenze ci sò trà e persone chì vivenu in i nostri distretti Torbalı - Bayındır è e persone chì vivenu in Aliağa, o perchè a municipalità metropolitana prova di creà una differenza. O, comu dicia u capu pruvinciale di u listessu partitu puliticu, hè un partitu chì si preoccupa di i voti ? In quantu pò esse cumpatibile cù a moralità pulitica per una istituzione chì u scopu fundatore hè solu di serve à u publicu, vale à dì a cumuna, di oppone à e dumande di a ghjente in i quartieri induve si sente forte, è di risponde à e dumande di u populu. in i distretti induve hè avanti cù una piccula differenza di votu cù u partitu rivale ? ellu reagisce.
"NESSUN BUS PER VOI"
Fatma Uysal, unu di i citadini chì hà dichjaratu ch'elli vulianu un autobus da a Municipalità Metropolitana cum'è a ghjente di Aliağa per esattamente dui anni, hà dettu: "Signore, avemu dumandatu un "Bus d'alimentazione" per Aliağa dapoi dui anni. 4 autobus chì viaghjanu trà İZBAN è u centru di u distrittu. Da ESHOT è da u Sindaco di a Municipalità Metropolitana, ùn ci hè micca un metudu eticu chì ùn avemu micca applicatu. Avemu parlatu personalmente, raccolte firme, è invitamu u sindaco di Aliağa à piglià cura di u prublema. U risultatu hè sempre u listessu. Avemu intesu ste parolle da a bocca di u San Presidente stessu. noi questu sözcü20 ghjorni dopu ch'ellu hà dettu ciò ch'ellu hà dettu, a nutizia hè ghjunta à i ghjurnali di novu, avemu intesu da a so bocca ch'elli avianu donatu à l'altri cumuni mantenendu è rinnuvà l'autobus in e so mani.
I citadini di Aliağa anu dichjaratu chì ancu s'elli sò legalmente obligati à risolve i prublemi di trasportu in u distrittu secondu tutte l'applicazioni è l'articulu (e) di a Legge di a Municipalità Metropolitana N ° 3030, nisun travagliu hè statu fattu in Aliağa è chì continuanu. per reagisce à a Municipalità Metropolitana di İzmir in u prossimu prucessu. Sfurtunatamente, a risposta data in questa tappa hè stata "presentà una demanda". Questa hè una risposta estremamente triste. Cridemu chì, se ne necessariu, faremu una demanda è piglià una decisione di sostanza di esecutivu. Quandu u serviziu di trasportu di 90 minuti in Izmir hè sguassatu per 5-6 mesi, seremu u culpitu perchè avemu presentatu una demanda. Cum'è noi, cum'è a ghjente di Aliağa, paghemu a fattura di l'acqua chì usemu à una cumpagnia municipale chjamata İZSU, duvemu ancu prufittà di ESHOT, chì hè una cumpagnia di a stessa municipalità è chì e so rispunsabilità sò specificate da a lege. Speremu chì un ghjornu venerete à apparisce in e strade di Aliağa cù 4-5 deputati chì vi seguitanu ", disse.

Surghjente: www.aliagaekspres.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*