A creazione di u Centru Logisticu di Trabzona hè inevitabbile

L'istituzione di un Centru Logisticu in Trabzon hè inevitabbile: I passi previsti in quantu à u Centru Logisticu, chì hè stata nantu à l'agenda per l'ultimi anni 3-4 in Trabzon, ùn sò micca stati fatti, u Centru Logisticu ùn hè micca statu messu in pratica, ci hè. sò sempre discussioni in terra, hè questu investimentu un sognu? porta cumenti. Ancu in a cità, una unità cumpleta ùn hè stata ottenuta in quantu à u Centru Logisticu, certi segmenti cunzidenu u Centru Logisticu innecessariu, mentri certi segmenti sustene chì u Centru Logisticu aghjunghje assai à Trabzon.
Ci hè ancu un dibattitu trà quelli chì volenu a creazione di u Centru Logisticu. Hè un locu di dibattitu. Induve unu sustene, l'altru ùn hè micca. Questu porta u Centru Logisticu micca più di discussioni superficiali, è provoca una perdita di tempu.
Allora, chì hè u Centru Logisticu chì hè cusì enfatizatu? Chì ghjè a so funzione ? Chì porta à a cità è a regione in quale si trova ? Fighjemu un ochju à questi, prima di tuttu, u Centru Logisticu hè definitu cum'è "", chì definisce una regione specifica induve tutte l'attività ligati à u trasportu, a logistica è a distribuzione di merchenzie, naziunale è internaziunale, sò realizati da diversi operatori. U trasportu in i centri logistichi si cuncentra nantu à l'attività intermodale è l'attività logistica, è questi centri sò generalmente scelti da regioni fora di l'area metropolitana, vicinu à diversi tipi di cunnessione di trasportu. L'operatori chì realizanu attività relative à u trasportu è a logistica in questi centri ponu esse i pruprietarii o inquilini di l'edificazioni custruite. Inoltre, in cunfurmità cù e regule di cuncurrenza libera, hè previstu chì un centru logisticu duveria permette à ogni cumpagnia di impegnà in tutte l'attività pertinenti è esse dotata di tutte e facilità publiche necessarie per a realizazione di sti transacciones. "
I beneficii putenziali da ottene cù a creazione di u Centru Logisticu sò i seguenti:
Ottimizendu u flussu di trafficu di u produttu,
Per incuragisce u trasportu cumminatu è aumentà u so usu,
Migliuramentu di l'attività di carica è scaricamentu di containeri,
Riducendu a circulazione di camioni è camioni pisanti, aumentendu u trasportu ferroviariu,
Permette à l'imprese chì beneficianu di u centru logisticu per risponde più rapidamente à i bisogni di i so cunsumatori,
Riducendu i costi operativi di l'utilizatori,
L'infrastruttura di u centru logisticu hà un rolu impurtante in u sviluppu regiunale,
A realizazione di regulamenti è esigenze ambientali attraversu a creazione di un centru logisticu,
Fornisce opportunità di cunnessione à i centri di trasportu aereu, terrestre, ferroviariu è marittimu,
U benefiziu potenziale di l'attività di valurizazione di distribuzione cum'è cross-docking, cunsulidazione,
Crià una piattaforma per e cumpagnie per aumentà u cuntrollu di i so canali di distribuzione,
Assicurendu a flessibilità di l'operazioni di a supply chain per l'imprese,
Permette à e cumpagnie di espansione e so capacità
Aghju delineatu brevemente u centru logisticu sopra cù a so definizione è i benefici. Hè inevitabbile di stabilisce un Centru Logisticu in Trabzon cù i so benefici è ritorni.
In quantu à u Centru Logisticu, l'azzione deve esse presa subitu, perchè assai tempu hè statu persu. U nostru Ministru di l'Ambiente è l'Urbanizazione, Erdoğan Bayraktar, deve assicurà chì passi più decisivi sò fatti in questu sensu. Deve pisà. Mi pare di osservà una intimidazione in e dichjarazioni fatte da u nostru stimatu ministru in l'ultimi ghjorni. U fallimentu di u sgiò Bayraktar à rializà assai prughjetti chì vulia fà è hà pensatu à implementà in quantu à Trabzon durante u so ministeru di 2,5 anni pare avè disappuntu u ministru Bayraktar, è questu hè riflessu in e so parolle.
Per u Centru Logisticu, a dinamica di a cità deve riunite sottu à a dirigenza di u Ministru Bayraktar è assicurà chì i passi concreti sò fatti nantu à u Centru Logisticu. Altrimenti, u Centru Logisticu, chì hè statu parlatu in Trabzon per anni, ùn andarà più di cunversazione è discussioni.
Per d 'altra banda, ùn deve esse trascuratu chì u guvernu cintrali pare esse cunsideratu u partenariatu Trabzon-Rize in quantu à u Centru Logisticu, vale à dì, pare chì ci hè un pesu nantu à una regione trà Trabzon è Rize per u Centru Logisticu.
Cumu l'aghju scrittu à u principiu, i discussioni superficiali nantu à u Centru Logisticu duveranu esse messi da parte è si deve piglià passi concreti. Sentu l'odore di queste discussioni superficiali costaranu u Centru Logisticu per ùn esse stabilitu in Trabzon. Dunque, i passi seri devenu esse fatti avà. Oh, lasciami dichjarà chì se u Centru Logisticu ùn serà micca stabilitu in Trabzon, questu deve ancu esse dichjaratu chjaramente. Trabzon ùn deve stende nantu à questu tema.
NOTA: L'infurmazioni nantu à a definizione di u Centru Logisticu è i so benefici sò stati pigliati da u situ web di a Càmera di Cummerciu di Izmir.

Surghjente: http://www.medyatrabzon.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*