Turkey Loves Diesel Train Sets

Turkey Loves Diesel Train Sets: I treni diesel, chì sò prima pruduciuti in TÜVASAŞ è furnisce un trasportu còmode è veloce in Turchia, attiranu l'attenzione di i citadini. I treni diesel, chì sò attualmente operati trà Mersin-Adana è İzmir-Denizli, sò usati. da parechji citadini ogni ghjornu. - I treni diesel, chì ponu ghjunghje à una velocità di 160 chilometri à l'ora è furnisce un trasportu còmode per i disabili grazie à a so disposizione di posti è a so struttura di toilette, portanu parechji citadini ogni ghjornu. - TÜVASAŞ Direttore Generale Diputatu Köksal: - "Questa hè una mossa assai impurtante per u trasportu ferroviariu in Turchia. . . U trasportu còmode è veloce chì furnimu cù i treni diesel aumenta ancu l'interessu in u trasportu ferroviariu.
Setti di treni diesel, chì sò pruduciuti in Turchia per a prima volta in Turchia Vagon Sanayi AŞ (TÜVASAŞ), chì furnisce un trasportu còmode è veloce, attrae l'attenzione di i citadini.
In Turchia, induve a densità di u trafficu cresce ogni ghjornu, l'interessu per e linee ferroviarie senza prublemi di trafficu cresce. I treni diesel pruduciati in a fabbrica in Sakarya sò ancu apprezzati da i citadini nantu à e linee chì operanu. I treni di diesel, chì ponu ghjunghje à una vitezza di 160 chilometri à l'ora è furnisce un accessu còmode à i disabili grazie à a so disposizione di posti è a struttura di toilette, portanu parechji citadini ogni ghjornu.
U Diputatu General Manager di TÜVASAŞ Turgut Köksal hà dettu à l'Agenzia Anadolu (AA) chì a produzzione di treni diesel di nova generazione cuntinua.
Dichjarà chì anu ricevutu un ordine per 24 setti da TCDD, Köksal hà dettu chì si preparanu attualmente à furnisce u 21u set è chì compie u restu di l'ordine per l'annu novu.
Indittendu chì i treni di diesel sò cunsiderati multi-purpose, Köksal hà dettu: "Ci hè una disposizione di posti è una struttura di toilette chì appellu ancu à i disabili. Hè adattatu per una vitezza di 160 chilometri per ora. Attualmente travaglia trà Izmir-Denizli è Adana-Mersin. I nostri citadini chì utilizanu i set sò assai soddisfatti è ricevemu richieste assai pusitive ".
Dicendu: "Questi setti sò usati nantu à e linee chì TCDD hà bisognu", Köksal hà cunclusu e so parolle cusì:
"In particulare i novi setti inundati furniscenu un trasportu assai còmode. A satisfaczione di i citadini hè assai alta. Studii d'inchiesta sò ancu fatti nantu à questu sughjettu è sò stati ottenuti risultati assai boni. Questi treni sò stati fatti da un ingegnere è un travagliadore turcu. Semu assai fieri di quessa.
Questa hè una mossa assai impurtante per u trasportu ferroviariu in Turchia. U trasportu còmode è veloce chì furnimu cù i treni diesel aumenta ancu l'interessu in u trasportu ferroviariu. A ghjente piace à ghjunghje à induve volenu rapidamente, cunfortu è senza prublemi di trafficu. Questa hè una fonte di felicità per noi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*