Protokollu di Prughjettu di Trasportu Firmatu trà TÜBİTAK è IETT

U Protocolu di Prughjettu di Trasportu hè statu firmatu trà TUBITAK è IETT: Cù u "Prughjettu di Linea di Trasportu Flessibile" da esse realizatu da TUBITAK per IETT, studii seranu realizati nantu à u cunfortu, a velocità, l'efficienza è l'aumentu di a capacità in linee di metrobus è autobus.
Un protokollu "Prughjettu di Linea di Trasportu Flessibile" hè statu firmatu trà TÜBİTAK è IET per investigà i prublemi sperimentati in e linee di metrobus è autobus in Istanbul è per truvà suluzioni. TÜBİTAK President Prof. in l'edificiu di a Direzzione Generale IET in Taksim. Dr. Yücel Altunbaşak, İett General Manager Dr. Hayri Baraçlı è u Direttore di l'Istitutu Turcu di Gestione Industriale (TÜSSİDE) Prof. Dr. In u scopu di l'accordu firmatu cù a participazione di Osman Kulak, diversi arrangiamenti seranu fatti da a radiografia di u trasportu publicu in Istanbul.
U "Flexible Transportation Line Project", chì hè stata lanciata cù a ceremonia di firma, serà custituitu di duie tappe. In a prima fase, chì durà sei mesi, l'analisi di u sistema, i studii di modellazione è di simulazione seranu realizati per aumentà a capacità di u sistema di metrobus. In a seconda tappa, e linee di autobus seranu esaminate in termini di fermate, passageri è veiculi. U prughjettu, chì hà da scopu di trasportà i passageri in modu più efficau è cunfortu, durà 2 anni è cunsiste in un pacchettu di travagliu intensivu. À a riunione, hè statu enfatizatu chì u travagliu da esse fattu hè un prucessu di ottimisazione chì aumenterà a capacità in e linee di metrobus è di autobus.
Hè pensatu chì i sistemi di metrobus è autobus, chì a capacità, l'efficienza è u cunfortu seranu aumentati cù l'implementazione di i risultati di u prugettu, cuntribuiscenu ancu à a suluzione di u prublema di u trafficu crònicu.
Parlendu à a ceremonia di firma di u protocolu, u presidente di TÜBİTAK Prof. Dr. Yücel Altunbaşak hà dichjaratu chì Istanbul hè una megacittà è hà dettu: "Com'è tutte e megacità, Istanbul hà ancu un prublema di trafficu. Vulemu guardà u prublema da una perspettiva scientifica è cuntribuisce à riduce u prublema di u trafficu in una certa misura. "Avemu principiatu stu prughjettu cù İETT per migliurà a qualità di vita di a ghjente di Istanbul", disse.
Direttore Generale İETT Dr. Hayri Baraçlı hà dichjaratu chì u so travagliu ùn hè micca solu nantu à u metrobus, ma ancu nantu à tuttu u trasportu publicu è hà dettu: "L'ottimisazione di a fermata publica è e migliuramentu di elli secondu u numeru di passageri sò nantu à a nostra agenda. Piglieremu i dati riguardanti i tempi d'attesa è i tempi di viaghju à e tappe in generale, li processeremu è li trasformanu in infurmazioni, è per quessa, streveremu per migliurà continuamente u sistema. Vulemu un mudellu di trasportu publicu flessibile in u nostru travagliu cù TÜBİTAK. L'elementu più impurtante trà questi hè a pianificazione di u trasportu publicu secondu l'ore di travagliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*