Terzu aeroportu senza EIA

Ci hè un aeroportu, ùn ci hè micca aviò, ùn ci hè micca ferrovia, ùn ci hè micca trenu, ùn ci hè mare, ùn ci hè micca ferry
Ci hè un aeroportu, ùn ci hè micca aviò, ùn ci hè micca ferrovia, ùn ci hè micca trenu, ùn ci hè mare, ùn ci hè micca ferry

U Terzu Aeroportu hè ancu senza EIA: U periodu di esenzione di u rapportu EIA cuncessu à i prughjetti chì anu righjuntu u stadiu di pianificazione da u 5 d'aprile di u 2013 hè statu allargatu à u 29 di maghju. U terzu aeroportu hè ancu inclusu. U regulamentu chì sguasserà significativamente u prucessu EIA, chì u guvernu vede cum'è un ostaculu à l'investimenti, hè statu cambiatu. A settimana passata, u Ministru di l'Ecunumia Zafer Çağlayan hà indicatu i preparativi per i cambiamenti chì renderanu l'obbligazione EIA più faciule per l'investituri. A vera sorpresa in u regulamentu, chì porta diverse comodità à l'investituri, in particulare allargendu i tempi di trasfurmazioni necessarii durante u prucessu EIA, hè stata per u 3rd Airport. Cù a mudificazione fatta in aprile, u scopu di l'esenzione EIA hà purtatu à prughjetti giganti cum'è a centrale nucleare, u 3u ponte, l'autostrada Gebze-İzmir è a diga di Ilısu hè stata allargata per include u 3rd Aeroportu cù u regulamentu publicatu ieri.

In u regulamentu introduttu da l'articulu temporale 2 di u novu Regulamentu di Valutazione di l'Impattu Ambientale (EIA), chì hè statu publicatu è entra in vigore ieri, "I prughjetti chì sò entrati in a fase di pianificazione è u prucessu di licitazione hà iniziatu o avè principiatu a produzzione o l'operazione cum'è di u 29 di maghju di u 2013, è e strutture è e facilità necessarie per a so realizazione " "Hè fora di u scopu di l'EIA".

cambiatu in aprile

Cù a mudificazione fatta in aprile, sta disposizione esclude "i prughjetti chì anu passatu a tappa di pianificazione, sò stati licitati, o avè principiatu a produzzione o l'operazione da u 5 d'aprile di u 2013, è e strutture è e facilità chì sò ubligatoriu per a so realizazione". Cù sta disposizione, l'esenzione EIA hè stata furnita per grandi investimenti cum'è u 3u Ponte in Istanbul, a diga di Ilısu è i prughjetti di l'autostrada. U regulamentu di ieri hà allargatu sta esenzione à u 29 di maghju, furnisce cusì esenzione per altri grandi investimenti. L'offerta per u 3rd Airport hè stata fatta u 3 di maghju di u 2013.

In u regulamentu EIA 2008, ci era una esenzione EIA per l'investimenti previsti prima di u 1993. A Càmera di l'Ingegneri Ambientali hà ancu purtatu l'affare à u tribunale, è u 27 di ghjennaghju di u 2011, u Cunsigliu di u Cunsigliu di l'Amministrazione di l'Amministrazione di u Statu accetta l'obiezione è suspende l'esekzione di u Regolamentu. Cusì, l'obbligazione di fà una EIA hè diventata di novu necessaria per prughjetti cum'è u 3rd Bridge, l'autostrada Gebze-İzmir, e centrali nucleari Akkuyu è Sinop, è a diga di Ilısu. In ogni casu, cù u novu regulamentu publicatu in a Gazzetta Ufficiale in April, u guvernu hà insistentemente introduttu l'esenzione EIA à questi prughjetti una volta di più. U regulamentu di ieri includeva ancu grandi investimenti cum'è u 3rd Airport, chì a so offerta hè stata realizata dopu à sta mudificazione, in u scopu di l'esenzione.

Fonte: haber.gazetevatan.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*