Tram Domestic Silkworm principia i so viaghji dumani

Tram Domestic Silkworm principia i so viaghji dumani: u primu tram naziunale di Turchia "Silkworm", chì hè pruduttu sottu a cunsulenza di a Municipalità Metropolitana di Bursa è operarà nantu à a linea Sculpture-Garage T6,5 di 1 chilometri, principia i so voli di passageri à 11.00:XNUMX dumani ( Sabatu).
Sottu a tutela di a Municipalità Metropolitana Durmazlar Dopu avè finitu cù successu i test drive vioti è pienu ponderati pruduciuti da a cumpagnia, u primu tram naziunale di Turchia, 'Silkworm', principia i so viaghji di passageri. U presidente Recep Altepe hà da principià u primu viaghju di passageru di Silkworm, chì mostra u putere di l'ingegneria turca, à 11.00:XNUMX dumane à a piazza di a cità.
U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Recep Altepe, hà dichjaratu ch'elli eranu felici di implementà u tram elettricu, chì era u primu in l'agenda in u 1904, ma ùn pudia esse realizatu, è hà ricurdatu chì anu fattu un novu terrenu sia cù u tram domesticu sia cù a linea di tram urbanu. Spartendu l'infurmazioni cumpilate da l'archivi storichi di Bursa, u sindaco Altepe hà dettu: "In u 1904, Hacı Kamil Efendi Zade Arif Bey hà dumandatu à stabilisce è operate un tram elettricu invece di un tram di cavallu in Bursa. Quandu questu ùn hè micca accadutu, u dirittu di stabilisce è operà u tram elettricu hè statu trasferitu à a municipalità da a capitale. U 17 di ferraghju di u 1905, Mehmed Ali Ağa, figliolu di Süleyman, da i notabili di Aşkudere, applicò à a municipalità cù a riferenza chì hà ricevutu da a capitale, cum'è un aspirante per stabilisce è operà u tram. Malgradu a stipulazione chì a cumpagnia deve esse stabilita è a custruzzione di l'edifiziu hà iniziatu in dui anni, secondu a specificazione, quandu e cundizioni richieste ùn sò micca state rispettate, u 20 di settembre di u 1909, Aşkudereli Mehmed Ali Ağa hà trasferitu i so diritti à a municipalità. In u risultatu di l'offerta, chì hè stata ripetuta dopu, un cuntrattu hè firmatu cù Oropedi Mauri Matis Efendi, a sede di a cumpagnia in Istanbul, u 12 di lugliu di u 1913. E strade di e linee di tram sò aperte è i materiali cuminciaru à esse cumpletati. A custruzzione di e fabbriche induve serà prodotta l'electricità necessaria per i tramvii hà iniziatu è alcune sò state parzialmente finite. Quandu i travaglii s'arrete cù l'intervenzione di a Prima Guerra Munniali, u cuntrattu hè finitu è ​​u privilegiu hè statu trasferitu di novu à a cumuna. Dopu a Prima Guerra Munniali, una cumpagnia chjamata Bursa Cer, Tenvir ve Kuvve-i Muharrike-i Elektrikiye Türk Anonim Şirketi hè stata creata u 23 di ghjugnu 1924. In u stessu annu, u primu edifiziu di centralina, i magazzini di tram è i negozi di riparazione, vale à dì l'edificiu Tedaş d'oghje, sò stati stabiliti. In ogni casu, per via di u fattu chì l'electricità prudutta hè principalmente utilizata per l'industria, u risultatu desideratu in quantu à u tram ùn pudia esse ottenutu. Sicondu l'ultimu cuntrattu firmatu in u 1924, 4 linee, 5 di quali sò ubligatorie è 9 di quali sò preferenziali, sò state determinate è ancu ùn sò stati ottenuti risultati. Semu fieri di purtà a linea di tram, chì i nostri antenati cuminciaru un seculu fà, in Bursa dopu à 109 anni. Bona furtuna à tuttu u nostru populu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*