4a cima di u Bosforu

  1. Summit di u Bosphorus: Vice Primu Ministru Arınç: "L'apertura di Marmaray, chì cunnetta Londra à Pechino, hè un novu passu chì rinforza i canali di trasportu" - "Pensemu chì i renditi suciali è ecunomichi di i nostri investimenti in trasporti aghjunghjenu un novu dinamismu à u nostru paese è a nostra regione. "- "Spergu chì u 4u Bosphorus Summit revelarà novi opportunità è opportunità per a cooperazione trà Turchia è i paesi di a regione"
    U Vice Primu Ministru Bülent Arınç hà dettu: "L'apertura di Marmaray, chì cunnetta Londra à Pechino, hè un novu passu chì rinforza i canali di trasportu".
    Arınç hà fattu un discorsu à a cena d'apertura di u 4th Bosphorus Summit, chì hè stata tenuta à l'Hotel Four Seasons Bosphorus sottu l'auspici di a Presidenza da a Piattaforma di Cooperazione Internaziunale (UIP) è ospitata da l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TIM) cù u titulu. "U Mediu Oriente è l'Africa di u Nordu in a Cumpetizione Globale Sostenibile", hà dichjaratu chì l'interazzione mutuale è a dependenza sò diventate un elementu impurtante in e relazioni cummerciale.
    Per quessa, Arınç hà dettu chì hè impurtante di stabilisce relazioni pulitiche nantu à un terrenu solidu, per risolve e crisi politiche è cunflitti, è di rinfurzà e relazioni mutualmente.
    "A superà l'ostaculi à a libera circulazione è a migliurà e facilità di trasportu sò elementi cumplementarii à questu. Per dà un esempiu da Turchia in questu sensu, l'abulizione mutuale di visa di u nostru paese cù parechji paesi hà allughjatu a strada per i nostri omu d'affari, è ancu furnisce l'uppurtunità di u sviluppu di u turismu. U numeru è a lunghezza di e strade doppie nantu à l'autostrade sò stati aumentati, è u numeru di voli di THY hè statu aumentatu in termini di compagnie aeree ".
    Enfatizendu chì THY hè a cumpagnia cù a terza flotta aerea più grande d'Europa oghje, u Vice-Primu Ministru Arınç hà dettu: "Pensemu chì i renditi suciali è ecunomichi di i nostri investimenti in trasporti aghjunghjenu un novu dinamismu à u nostru paese è à a nostra regione".
    Inaugurazione di Marmaray
    Esprimendu chì vulia sparte una dati esemplare à questu puntu, Arınç cuntinuò e so parolle cusì:
    "A parte di a storica Strada di a Seta in u trafficu di trasportu Asia-Europa hè solu 1 per centu. 80 per centu di i prudutti sò trasportati per mare. In u campu di u trasportu marittimu, a parte di l'operatori di i paesi in a regione deve esse definitamente cresce. Turchia hè in a settima pusizioni in u mondu in a custruzzione di navi è barche. Tuttavia, a nostra regione, chì hè giugraficamente centrale à u cummerciu mundiale, hà bisognu di più cooperazione in termini di trasportu marittimu ".
    Arınç hà dichjaratu chì l'accelerazione da esse furnita da Marmaray nantu à a ferrovia serà rinfurzata cù l'intruduzione di a ferrovia Kars-Tbilisi-Baku è e linee di treni à alta velocità, aghjustendu chì questu contribuirà à a rivitalizazione di a storica Strada di a Seta.
    Enfatizendu chì tutti i paesi di a regione anu una grande responsabilità in questu sensu, Arınç hà dichjaratu chì i cuntatti, e visite mutuali è l'accordi di cooperazione à u livellu puliticu furnisceranu l'infrastruttura per questu.
    Spieghendu chì u veru travagliu di béton tocca à l'affari, Arinc hà dettu: "Avemu aprendu a strada per l'affari. Aspittemu u restu da l'affari è e donne d'affari ".
    Sugetti da copre à a cima
    Fighjendu i temi da discutiri à a cima, u Vice Primu Ministru Arınç hà dettu ch'ellu hà vistu cun satisfaczione chì parechji prublemi chì hà trovu impurtanti seranu discututi.
    In questu cuntestu, Arınç hà dettu chì i servizii di cuntrattu sò di grande impurtanza per u settore di i servizii è per u sviluppu ecunomicu è suciale.
    "Mentre esprimendu cun satisfaczione chì l'industria di cuntrattura turca hè a seconda in u mondu dopu à a Cina, u fattu chì questi servizii sò realizati in larga misura in u Mediu Oriente, l'Africa di u Nordu, l'Asia Centrale è i Balcani hè piacevule per dimustrà a nostra interdipendenza è relazioni in questu sensu. Aghju ancu attribuisce una grande impurtanza à u fattu chì l'imprenditorialità di e donne serà discututu in una di l'altri sessioni. Credu chì hè a nostra rispunsabilità di rompe i preghjudizii contr'à a nostra regione, di dimustrà è incuragisce u pesu crescente di e nostre donne in a vita suciale è ecunomica ".
    Arınç hà dichjaratu ch'ellu hà trovu impurtante chì una questione vitale cum'è l'agricultura è l'alimentazione sia ancu trattata è hà enfatizatu chì a sicurezza di l'alimentariu era una sfida impurtante di l'età.
    Arınç hà dettu chì, ancu s'è a regione hà ricchi terreni agriculi, ci sò sempre alcune difficultà.
    "In questu cuntestu, hè ovvi chì avemu bisognu di più usu di l'opportunità tecnologica, l'usu efficiente di e terre è a cooperazione. Spergu chì u 4u Bosphorus Summit revelarà novi opportunità è opportunità per a cooperazione trà Turchia è i paesi di a regione. Vogliu sprime u mo rispettu è ringraziu à u nostru presidente, chì hà intrapresu u patronu di a cima, è trasmette i mo felicitazioni è i migliori auguri à a Plataforma di Cooperazione Internaziunale è à l'Agenzia di Supportu è Promozione di l'Investimenti, chì anu urganizatu un intensu prugramma è assicuratu a participazione. di i participanti di altu livellu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*