A fine di a linea ferroviaria BTK hè aspittata

U cumpletu di a linea ferroviaria BTK hè aspittatu: U Prughjettu di a Linea Ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, chì i fundamenti sò stati posti cù a participazione di i presidenti di Turchia, Azerbaijan è Georgia, hè previstu per esse cumpletu in ghjugnu 2014.
U guvernatore di Kars, Eyüp Tepe, in una dichjarazione à u currispundente AA, hà dichjaratu ch'elli vulianu compie a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars à a fine di questu annu in cundizioni normali, è hà dettu chì a scadenza hè stata ritardata per via di l'obiezione fatta à l'ultimu puntu di u prucessu di licitazione.
Esprimendu chì i travaglii avanzanu rapidamente è chì l'impiegati eranu occupati quandu hà visitatu u mese passatu, Tepe hà dettu: "Aspittemu chì sia finitu da ghjugnu di l'annu prossimu. Dopu chì hè finita, di sicuru, ci saranu prucessi di prova. Sia Kars è Turchia, è ancu l'Azerbaijan, a Georgia è ancu i paesi di l'Asia Centrale cum'è u Kazakistan è u Turkmenistan, chì aspettanu l'apertura di a ferrovia, aspettanu a fine di u prugettu ", disse.
Apuntendu chì l'impurtanza di sta linea hè diventata evidenti cù l'apertura di Marmaray u 29 d'ottobre, Tepe hà cuntinuatu cusì:
"Appena avemu finitu sta linea, avete una strada di trenu cuntinuu da Londra à Pechino. Siccomu sta linea ùn hè micca custruita à u mumentu, Marmaray arriva è finisce in Kars. Kars ùn hà micca seguitu. Stu prughjettu hè assai impurtante in quantu à assicurà a so cuntinuità è a cunnessione cù l'Asia Centrale è ancu cù a Cina. Di sicuru, Turchia face a so parte, l'Azerbaigian face a so parte, è Georgia cuntinueghja u so travagliu. Di sicuru, Georgia hà avutu una crisa finanziaria l'annu passatu. L'Azerbaigian l'hà finanziatu. Cù u sustegnu di l'Azerbaijan, u travagliu hè ancu realizatu da u latu georgianu. Ci hè un tunnel trà Georgia è Turchia chì hè più di 2 metri di lunghezza, è 2 metri hè in u latu georgianu, cù una lunghezza di sin'à 4 metri. A custruzzione di stu tunnel cuntinueghja. Ddu tunnellu hè assai impurtante è cunfini. Dopu chì u tunnellu hè finitu, i rails di a ferrovia sò stati posti cum'è una doppia pista in certi lochi.
Nutendu chì a Turchia produce una quantità assai più significativa di ciò chì pruduce per i mercati stranieri, Tepe hà dettu: "Quandu guardemu in questi prudutti, i fabbricamu da zero è micca cum'è u pruduttu finali, di solitu cumprà merci intermedie, processà e merci intermedie. e poi li esporta. Cumpremu bè intermedi da fora. U trasportu hè un articulu assai impurtante, un articulu di spesa, per i paesi cum'è noi chì anu assai exportazioni è impurtazioni. Per riduce stu costu, e ferrovie sò u metudu più prufittu. Hè per quessa chì aspittemu à a fine di stu prughjettu ", disse.
- "Quandu a ferrovia hè attivata, u costu di trasportu calarà à i livelli minimi in una volta"
Spieghendu chì anu determinatu un locu vicinu à a zona industriale urganizata per a basa logistica pianificata, Tepe hà dichjaratu chì mettendu 4,5 chilometri supplementari di linea ferroviaria, seranu cunnessi à u centru logisticu per ferrovia.
Rimarchendu chì l'investituri in a zona industriale urganizata ponu ancu furnisce i so prudutti finiti è semifiniti à tutti i mercati per mezu di e ferrovie, Tepe hà dettu:
"O d'altra parte, se l'investitori anu da cumprà una materia prima, anu da avè l'uppurtunità di purtà quella materia prima quì à un prezzu assai prezzu. U più grande handicap per Kars hè chì i costi di trasportu sò assai caru. L'arrivu di un pruduttu da Istanbul à Kars in camionu costa più di u pruduttu stessu. Quandu a ferrovia hè attivata, u costu di trasportu calarà à livelli minimi. Riducerà i prezzi per a ghjente di Kars è furnisce un grande vantaghju per l'imprenditori, fabbriche è investitori in Kars, è in ogni locu serà accessibile ".
- "A linea hè stata radduppiata"
Enfatizendu chì hà amparatu chì i paesi cum'è l'Afghanistan è u Kazakistan anu richieste assai serii nantu à u sughjettu, Tepe hà ricurdatu chì u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione hà fattu una revisione l'annu passatu per risponde à queste richieste.
Rimarchendu chì a linea unica quì hè stata cunvertita in una doppia, Tepe hà dettu: "Attualmente, e linee chì culliganu à tutti i quattru anguli di Turchia da Kars à Erzurum, da Erzurum è Erzincan sò stati migliurati. Pensu chì a doppia continuarà finu à un certu puntu. Semu un paese cunsumadore di petroliu. U fattore più impurtante chì afecta u costu di u trasportu hè u carburante. Quandu si riduce u trasportu, i nostri spese di carburante diminuiranu ancu. Turchia prufittà da questu in ogni sensu. Pensu chì hè un prughjettu significativu cum'è paese, nazione è cumpagnie ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*