Chì dicenu i citadini di Marmaray? (Galleria di foto)

Ciò chì i citadini anu dettu di Marmaray: L'interessu di i citadini in Marmaray, chì hè statu messu in opera u 29 d'ottobre, era ancu grande stu weekend. I citadini chì vulianu prufittà di l'oppurtunità di viaghju gratuitu è ​​vede Marmaray per 13 ghjorni finu à u 15 di nuvembre in a sezione Ayrılık Çeşme-Kazlıçeşme, chì hè stata messa in opera, si sò ghjunti in Marmaray stu weekend, cumpresi i zitelli, ghjovani è anziani.
I citadini di tutte l'età è i prufessiunali anu dichjaratu chì Marmaray hà allargatu l'orizzonti micca solu di Istanbul, ma ancu di Turchia, chì hè un simbulu di sviluppu in ogni sensu, è chì sò assai entusiasmati è fieri di Marmaray, chì crea una linea ferroviaria ininterrotta trà i cuntinenti asiatichi è europei ...
"Marmaray hà facilitatu a nostra vita; in u passatu, i battelli, ecc. "Traferendu cù i veiculi, pudemu avà ghjunghje à i lochi chì andemu in una manera assai còmode è sicura, in pocu minuti, invece di un viaghju chì dura ore". citadini dicendu u Gebze di Marmaray-Halkalı Ellu disse chì cù a fine di a tappa trà u 2018 è u 2018 è l'integrazione cù altre rete di trasportu, anu da avè un trasportu più veloce è più còmode, è Istanbul diventerà una cità veramente europea.
L'opinioni di i citadini:
Özlem Karademir (Studente): Marmaray furnisce trasportu veloce è còmode. Ùn averemu micca da preoccupassi d'aspittà per i battelli, l'autobus, a congestione di u trafficu... Credu chì Marmaray hè sicuru.
Halim Petekçi (Macchinista Marino) : Cavalcaraghju per a prima volta oghje... Sò assai entusiasmu. Risparmiarà assai tempu... Passeremu u passaghju di u tubu sottu à u fondu di u mari... Mi pare assai sicuru. Chì Diu benedica tutti quelli chì anu cuntribuitu.
Bilnu Petekçi (casalinga) : Aghju pigliatu Marmaray da quandu hè statu messu in opera. Aghju tenutu un tempu... Mentre avemu passatu ore nantu à a strada per via di nè battellu, nè autobus, inghjustu, avà ghjunghjemu à a nostra destinazione in minuti.
Abdurrahman Bilgiç (Shoemaker): Avemu vinutu cum'è una famiglia per cavalcà Marmaray. Pruvaremu per a prima volta. Traverseremu i cuntinenti asiatichi è europei in 4 minuti. Ùn aghju micca dubbitu nantu à a so sicurità. Ringraziemu quelli chì l'anu fattu.
Hüseyin Sönmez (Lavoratore autonomo): Cavalcheremo per la prima volta oggi. L'avemu seguitu da u ghjornu chì hà apertu, aspittavamu chì a densità diminuisse, ma oghje hè sempre assai affollata... Ma ùn avemu micca avutu assai prublema. HalkalıVivemu in. Marmaray Gebze-Halkalı Serà ancu megliu quandu principia à travaglià trà. Trovu Marmaray sicuru.
Hatice Mahmutoğlu (A casalinga): Un prughjettu assai bellu... Ringraziemu quelli chì anu cuntribuitu.
Nurten Göker (Impiegatu di l'Università): Mi pare cusì divertente quant'è veloce. Sò entusiasta. A mo casa è u travagliu sò in cuntinenti separati. Mentri si pigliava 1.5 - 2 ore per viaghjà à u travagliu, sta volta hè diminuitu à 40 minuti cù Marmaray. Ci pò esse qualchi glitches. Questu hè, dopu à tuttu, un primu è novu prughjettu. Ci era qualchì prublema quandu i metrobuses cuminciaru à operare. Ma sti prublemi sò risolti. Quandu a ghjente si abitua, i prublemi diminuiranu.
Nurhan Güven (Retired): Un gran prughjettu. Un prughjettu chì rende a nostra vita più faciule. Serà assai megliu quandu hè integratu cù altre rete di trasportu. Ùn aghju micca dubbitu nantu à a so sicurità.
Ufuk Kaya (Chemist): Cavalcheremu per a prima volta. Mi pare sicuru. Serà assai megliu quandu hè integratu cù altri prughjetti di trasportu.
Ahmet Efe (Retired): Andemu per a prima volta oghje. Un gran serviziu... Da avà, avemu da aduprà Marmaray à traversu a strada. Hè un prughjettu custruitu cù l'ultime è a tecnulugia più avanzata, cusì ùn aghju micca dubbitu nantu à a so sicurità.
Sabit Tütüncü (Lavoratore autonomo) : Eiu attraversava a strada in vittura per via di u mo travagliu. Da avà, lasciaraghju a vittura è aduprà Marmaray. Sia veloce è còmode ...
Şeyda Yıldız (Auto-impiegu): Un prughjettu chì facilita a vita umana. Pensu chì hè sicuru. S'ellu era periculosu, tantu sforzu è soldi ùn saria micca spesu.
Nihat Kıralli (Textile Man): Prughjettu assai bellu... Venemu da Yenikapı à Üsküdar in 10 minuti. Pensu chì ùn ci hè nunda di negativu in u prugettu.
Hayrettin Çolak (Lavoratore autonomo): Cavalcheremo per la prima volta. Da avà, sceglieraghju Marmaray invece di a mo vittura. Mi pare sicuru.
Ceyda Ceylan (Self-Employed): Marmaray hà scurciatu u tempu di viaghju. Aghju una meza ora di guadagnu. Più cunfortu chè Metrobus... Sceglieremu da avà Marmaray. Mi pare sicuru.
Halit Kasımoğlu (Ingegneria Meccanica): Sò in u settore. Hè un prughjettu assai bellu, grande... Pensu chì ci duverebbe esse parcheggi in certi punti. Mi pare sicuru. Stu locu hè più sicuru ch'è i grattacieli sopra... Ùn ci hè micca prublema di sicurità in un settore induve a tecnulugia hè aduprata cusì intensivamente.
Avni Cesur (Retirata) Hè un bellu prughjettu. Hè un prughjettu sicuru. U metro in Vatan Street hè ancu sotterraneo... Ùn hè micca sfarente da questu. Cù tali prughjetti, l'Istambulites respira un suspiru di sollievu.
Inoltre, u poema scrittu da unu di i nostri passageri, Yalçın Saygılar, per Marmaray:
MARMARAY
Chì gioia hè di creà opere cusì !
Apri novi ere, Marmaray
U celu è a terra s'abbraccianu è facenu l'amore
Tu la porti in i cuntinenti, Marmaray
U vostru sognu di seculi hè diventatu realità
Sta nazione, sta nazione ti amarà
U futuru felice sarà cun voi
Avete unitu i cuntinenti, Marmaray
Dicianu malatu, a to repubblica hè nata
Steppa Ankara divintò a vostra capitale
U crescente hè pienu di stelle è crescente
Tu sì unu di elli, Marmaray.
U mo paese hà scunfittu l'ignuranza è u tirannu
A civilisazione hè cascata à a so parte
Avete cunciliatu u mondu sanu cù a pace
Sò diventatu u seme di speranza, Marmaray
Quelli chì dicenu chì hè u prughjettu di u seculu anu ragiò.
Di sicuru, u mo paese deve esse diversu
A rota deve turnà da Edirne à Kars
Sò diventatu a torcia di u mo paese, Marmaray
Quanti amanti sò ghjunti è passati sopra à voi?
A vostra acqua hè purificata, ùn sò micca quante dimensioni
Cù navi d'innumerevoli tunnaghji
Avete trovu u silenziu in fondu, Marmaray
Quantu simu felici cum'è nazione
Migliaia travagliavanu ghjornu è notte
L'evidenza di seculi hè stata revelata in sicretu
Avete novi musei, Marmaray
L'architettu ùn pò micca esse elogiatu abbastanza
Sò diventatu u sole di a bughjura
Siete u principiu di l'età nova
Marmaray hè a continuazione di a strada di a seta
Ùn sò micca sapè quale maraviglia di u mondu site.
Taj Mahal hè pienu in ogni locu
Tu sì u mo sognu fattu realità
Fate pazzi cum'è Ferhat, Marmaray
Sò Yalçın in amore, sò pienu di tè
Ci hè pocu chì vi possu dì cù a mo lingua.
Cù u mo amore è u rispettu cù sta penna
Ti aghju coronatu Marmaray

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*