A prima vittura domestica esposta da TÜLOMSAŞ attrae una grande attenzione (Galleria Foto)

A prima vittura domestica esposta in TÜLOMSAŞ attrae una grande attenzione: a prima vittura domestica di Turchia Devrim, esposta in Türkiye Lokomotiv ve Motor Sanayii AŞ (TÜLOMSAŞ) situata in Eskişehir, hè visitata da circa 30 mila persone annu.
Una di e 4 vitture "Devrim" prodotte in Eskişehir Railway Factories sottu istruzzioni di u presidente Cemal Gürsel hè stata purtata à Ankara in trenu in u 1961. Devrim, chì avia pocu carburante in u so tank in cunfurmità cù e lege ferroviarie di u periodu, hà finitu di carburante mentre Gürsel l'utilizava per scopi di prova per una stonda.
A GASOLINE ùn hè micca messu per ragioni di sicurezza.
Devrim, cù u numeru di chassis 0002 è u numeru di mutore 0002, esibitu in TÜLOMSAŞ, hè statu pruduttu cumpletamente in u paese in 4,5 mesi, eccettu per i so pneumatici è u parabrisa è u vetru posteriore.
Devrim, chì hà un tubu di scarico nantu à u latu, i fasci alti è bassu chì sò operati cù u pede, è ponu esse operatu manualmente cù a chjave di ignizione, attrae ancu l'attenzione cù queste caratteristiche. Devrim, chì pesa un totale di 250 kilogrammi è hà una velocità massima di 140 chilometri per ora, ùn pò micca esse pienu di benzina per ragioni di sicurezza.
A rivoluzione hè stata mostrata per l'ultima volta in a Fiera di l'Industria è u Cummerciu in Bursa in u 2005. Dopu oghje, a Rivuluzione ùn hè più permessa di esse esposta fora di a cità per via di u so valore storicu.
CIRCA 30 MIL VISITANTI À L'ANNU
U filmu drammaticu di u 2008 "Devrim Arabaları", scrittu è direttu da Tolga Örnek, tratta di i servizii di u Trenu d'Alta Velocità trà Eskişehir è Ankara è
I tours turistici urganizati in a cità anu aumentatu l'interessu in a Rivuluzione. I visitori piglianu una foto di souvenir cù Devrim, chì hè guardatu in un compartimentu di vetru speciale preparatu per ellu in TÜLOMSAŞ.
L'ufficiali di TÜLOMSAŞ dà infurmazioni à i visitatori nantu à a vittura.
A Rivuluzione hè stata visitata da 2010 mila 30 persone in u 744, 2011 mila 30 in u 294, 2012 mila 34 in u 57, è 2013 mila 11 persone finu à l'28 mesi di u 145.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*