Alstom Transport per entra in l'offerta di treni d'alta velocità per 90 veiculi

Alstom Transport entrerà in l'offerta per u trenu d'alta velocità di 90 veiculi: Arda İnanç, u Direttore Generale di Alstom Transport, chì pensa à participà à l'offerta per u trenu d'alta velocità di 90 veiculi chì deve esse apertu in Turchia in i prossimi mesi, hà evidenziatu u mudellu 'Pendolino', chì hè intrutu in u so 25u annu quist'annu, "Accelera à 250 chilometri, è u tempu di viaghju hè accurtatu di circa 20 per centu per l'assenza di perdita di velocità à a curva di a ferrovia cù l'inclinazione. tecnulugia di u corpu ", disse.
In u 5u Pianu di Sviluppu, in u quale hè stata tracciata a strada di 10 anni di l'ecunumia turca, era destinatu à aumentà a lunghezza di a linea di treni d'alta velocità, chì era di 888 chilometri à a fine di l'annu passatu, à 2018 mila 2 chilometri. in 496. TCDD cuntinueghja a so preparazione per espansione è intensificà a so reta di treni d'alta velocità.
In Turchia, induve opera in u campu di l'energia è u trasportu da quasi 60 anni, u francese Alstom, chì si distingue in i ferrovii cù licitazioni di metro, soprattuttu in Istanbul, seguita da vicinu l'offerta di TCDD. U direttore generale di Alstom Transport Turkey, Arda İnanç, chì si prepara à l'offerta per i veiculi 90, hà rispostu à e dumande di DHA è hà dettu chì travaglianu cù tutte e so forze per portà u mudellu di trenu d'alta velocità "Pendolino", chì serve in 13 paesi cù un tutale di treni 492, à e ferrovie turche. Arda İnanç hà dichjaratu chì Pendolino, chì viaghja nantu à i rails di 13 paesi in u mondu induve u trasportu ferroviariu hè assai sviluppatu, cum'è Germania, Italia, Finlandia, Repubblica Ceca, Svizzera, Pulonia è Russia, hè u mudellu chì hà dimustratu. più in u mercatu in u mumentu.
I PASSAGERI ùn sò micca scuzzulati
Dans l'usine de Savigliano, en Italie, la dernière version de Pendolino, « ETR600 », continue d'être produite pour les chemins de fer polonais et suisses. Arda İnanç hà spiegatu i privilegii offerti da Pendolino cù a so tecnulugia di u corpu reclining cusì:
"U Pendolino pò accelerà à 250 chilometri per ora. In più di esse veloce, una altra funzione chì rende stu trenu speciale hè a tecnulugia di u corpu basculante. Grazie à sta tecnulugia, i treni ponu entre in curve (curve di ferrovia) più veloce. Siccomu ùn ci hè micca perdita di velocità nantu à e curve, u tempu di trasportu hè accurtatu da circa 20 per centu. Inoltre, u cunfortu di u passageru hè ancu cunsideratu quandu entra in e curve. Ci hè ancu una tecnulugia chì usemu per assicurà chì i passageri ùn anu micca troppu scontru. Siccomu ùn ci hè micca tremore, a strada ùn ferma micca assai i passageri ".
SAVING IN COST
Sottulineendu chì i treni d'alta velocità "Pendolino" sò capaci di esse operati nantu à e linee cunvinziunali attualmente dispunibili in Turchia, İnanç hà dettu: "E migliure da esse realizate in l'infrastruttura sò una cundizione sufficiente per u funziunamentu di sti treni. In altri palori, postu chì ùn hè micca necessariu di mette una ferrovia separata, cum'è in i treni assai veloci (ÇYHT), ci hè un risparmiu significativu in i costi per ellu stessu.
"UNA SOLUZIONE ADATTA PER L'INFRASTRUTTURA IN TURCHIA"
Enfatizendu chì i treni Pendolino parenu esse una soluzione adatta per e linee ferroviarie in a geografia accidentata è tortuosa di Turchia, İnanç hà cuntinuatu:
"L'investimenti infrastrutturali di Turchia sò realizati in cunfurmità cù u principiu di "interoperabilità" cù l'Europa. I treni Pendolino, chì anu u standard TSI, chì hè l'applicazione di stu principiu in i treni d'alta velocità, sò una suluzione cumpatibile per l'infrastruttura quì, cù l'aghjunzione di l'equipaggiu di signalizazione à bordu adattatu per a Turchia.
İnanç hà aghjustatu chì u disignu interiore di i treni hè statu ancu cuncepitu secondu i desideri è l'aspettattivi di i clienti.
ALSTOM hè 3/1 di i treni utilizati in u mondu
Enfatizendu a pusizione di Alstom in u mercatu ferroviariu, Arda İnanç hà aghjustatu:
"Alstom Transport hè unu di i capi indiscutibili di u mondu in i treni d'alta è ultra-alta velocità. Un terzu di i treni utilizati in u mondu sò fabbricati da Alstom. Parlemu di un pruduttu di una marca cusì ricunnisciuta in u mondu chì hè operatu da 25 anni. Dunque, mi piacerebbe vede un tali trenu in Turchia, micca solu cum'è manager in Alstom, ma ancu cum'è passageru chì aduprà sti treni d'alta velocità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*