U sistema di signalazione equipatu finisce in ANTRAY

U sistema di signalamentu equipatu finisce in ANTRAY: U travagliu di a Municipalità Metropolitana si ritira da a strada di u sistema di ferrovia leggera dopu à 4 anni. A signalazione serà cunnessa à l'automaticu, postu chì a tecnulugia rimpiazza i travagliadori chì agiscenu cum'è "signali" in a pioggia, a tempesta è u calore scorching.
Mentre i mesi invernali mostravanu una nova faccia in ANTALYA, un passu di a Municipalità Metropolitana hà più piaciutu à i travagliadori di u Dipartimentu di Pianificazione di Trasportu è Sistema Ferroviario. U capu di u dipartimentu Emin Pehlivan hà annunziatu chì u sistema di "signale equipatu", chì hè statu implementatu in trè punti nantu à a strada di u sistema di ferrovia ligera, chì hà iniziatu u so primu viaghju u 25 di dicembre di u 2009, sarà prestu à a fine.
PROBLEMA DI SIGNALISATION
U sistema di ferrovia leggera di Antalya ANTRAY, chì parte da a fermata Kepezaltı Fatih è finisce in Meydan, hà iniziatu i so viaghji u 25 dicembre 2009 cù a dichjarazione di a Municipalità Metropolitana chì "tutti i movimenti di i veiculi di u sistema ferroviariu longu a strada, u sistema di signalizazione è u u statutu di i switches pò esse monitoratu da u centru di cummandu cù tecnulugia avanzata. Tuttavia, in u tram, chì hà scontru u trafficu di veiculi chì taglia a linea prima di Sarampol, İsmet Paşa è Doğu Garajı si fermanu in trè punti di a linea, prima a polizia di a Municipalità Metropolitana, è dopu i travagliadori di u Dipartimentu di Pianificazione di Trasportu è Sistema Ferroviariu cuminciaru. per agisce cum'è un "signale".
LAVARIARI UNA ROSSA, UNA VERDE
In ANTRAY, chì hà cuminciatu u so viaghju à 06.30, l'impiigatu, chì si n'andò à i so lochi di u duvere, turnavanu a « luci rossu » quandu u tramviu s'avvicinava è piantò u trafficu di i veiculi ; Cù a partenza di u tram, s'hè alluntanatu è diventa un "lumu verde". U "sistema di signalamentu umanu", chì era previstu per esse di corta durata, ùn hà micca travagliatu cum'è previstu. Ancu i capanne sò stati posti in lochi adattati per prutegge da a pioggia, a tempesta è u calore estremu. L'impiegati, chì anu passatu l'estate 4 è l'inguernu 3 nantu à a strada, anu ricivutu a bona nova mentre si preparava per u so 4 invernu.
Pehlivan, Capu di u Dipartimentu di a Pianificazione di u Trasportu è u Dipartimentu di u Sistema Ferroviariu, hà dichjaratu ch'elli anu travagliatu annantu à a suluzione di u prublema per parechji anni è hà dettu: "Avemu vulsutu risolve u prublema acquistendu tecnulugia è equipaghji cunnessi da l'esteru, ma i costi eranu troppu. altu. Avemu andatu à truvà una suluzione da Turchia è una cumpagnia hà sviluppatu una suluzione chì permette l'usu remotu è manuale di u sistema di signalazione in trè punti ".
U SISTEMA hè in prova
L'applicazione funziona grazia à i pallets posti nantu à i rails è chì ponu detectà à distanza. Quandu u tram s'avvicina, sti pallets furnisce una luce rossa à u trafficu veiculi. Quandu l'ultima vittura di u tram abbanduneghja i binari, a luce diventa verde per i trasportatori. In casu di un malfunzionamentu in u sistema, u pedale pusatu in a cabina di u pilotu hè attivatu è u signale s'illumina rossu sempre chì u cavaliere mantene u so pede pressatu nantu à u pedale.
U capu di Dipartimentu Emin Pehlivan hà nutatu chì u sistema in questione hè attualmente in fase di prova à a fermata İsmet Paşa ghjustu accantu à a Moschea Balbey. Pehlivan hà nutatu chì i primi risultati di u sistema, chì sò stati messi à a prova u marcuri, eranu pusitivi è chì hà travagliatu à a prestazione chì s'aspittavanu, "Ùn avemu micca scontru un prublema per u mumentu. Ma cuntinuemu à mantene i nostri impiegati aspittendu quì. I testi cuntinueghjanu in questu modu per un tempu. À u puntu induve dicemu "hè fattu", l'implementaremu in l'altri dui punti ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*