U casu Metropolitanu di Izmir hè stata rinviata

U casu di a Municipalità Metropolitana di Izmir hè statu rinviatu di novu: U casu cù l'imputati 129, induve u sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir, Aziz Kocaoğlu, hè statu ghjudicatu per l'allegazione chì era u capu di a banda, hà cuntinuatu.
Kocaoğlu, chì ùn era micca in Izmir per via di u votu di l'EXPO 8, ùn hà micca assistitu à l'udienza à l'2020th High Criminal Court di Izmir. U tribunale hà rinviatu l'udienza à u 25 di ferraghju 2014 per via di l'assenza di u rapportu espertu chì deve esse preparatu da l'Università di Marmara (MU) in quantu à l'offerta di film promozionale İZBAN.
Alcuni di l'accusati arrestati è i so avucati anu assistitu à a settima audizione di u casu. U presidente di a Corte, Cahit Kargılı, hà dettu chì cù l'offerta di film promozionale İZBAN, un cumitatu custituitu da trè esperti di a Facultà di Comunicazione di MU è dui esperti di l'Associazione di Advertisers hè statu furmatu, una data hè stata data per u rapportu di l'espertu l'8 di ghjennaghju. 2014 in Istanbul, è i risultati di u rapportu seranu mandati à u tribunale pertinente in Izmir. Allora Kargılı ascoltò e dumande. L'avucatu di unu di l'accusati, u Procuratore di Selçuk, hà dumandatu un novu rapportu da u cumitatu di sperti custituitu da auditori di a Corte di Conti ritirati in quantu à l'offerta di Çankaya Multi-Storey Car Park. In u so parè, u Procuratore Pùblicu Sedat Özen hà dumandatu u risultatu di l'inchiesta à l'Uffiziu di i Crimini di u Servitore Civile in quantu à l'offerta per 750 fermate d'autobus, è se a cunclusione hè stata ghjunta, a decisione di l'amministrazione deve esse dumandata. U ghjudice presidente Kargılı hà decisu d'aspittà u rapportu di film promozionale İZBAN è di posponà u casu à u 25 di ferraghju 2014. Hè statu decisu chì, se u rapportu hè ghjuntu prima di l'udienza, serà scansatu è notificatu à i partiti per mezu di u Prughjettu Naziunale di a Rete Judicial (UYAP). E dumande di u prosecutore è di l'accusati sò state rifiutate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*