Lazou: I cunduttori turchi sò rispunsevuli di u ritardu di u trenu di Saloniccu!

Lazou: I cunduttori turchi sò rispunsevuli di u ritardu di u trenu di Saloniccu! I sindicati di l'OSE di i Ferrovii Grechi anu fattu dichjarazioni annantu à u ritardu di u trenu, chì hà decisu di purtà i funzionari turchi à Saloniccu, in particulare u Ministru di a Salute di Turchia Mehmet Müezzinoğlu.
Refuting u cuntenutu di a nutizia chì u ghjurnale Milliyet hà datu cù u titulu "Scandalu in u trenu di Salonicco", Nikos Lazou, presidente di l'OSE Northern Greece Engineers, spiegò cumu l'avvenimenti si sò sviluppati da a so propria perspettiva in i so dichjarazioni à u situ web "Parousiazo".
U rapportu di u ghjurnale Milliyet di Turchia hà dichjaratu chì "l'autorità greche eranu rispunsevuli di l'arrivu ritardatu di u trenu in Saloniccu".
Nikos Lazou, invece, hà accusatu i cunduttori turchi chì sò ghjunti à a stazione di fruntiera di Pithio cun un ritardu di più di duie ore è hà dettu: "Se a delegazione turca di 120 persone ùn era micca ghjunta tardi, seria ghjunta in Saloniccu senza. ogni ritardu".
U trenu avia da piglià una delegazione di 120 diplomatici turchi, diputati è ghjurnalisti à a casa di Mustafa Kemal Atatürk, à l'occasione di i cerimonii di u 10 di nuvembre, sottu a presidenza di u Ministru turcu di Salute Mehmet Müezzinoğlu.
À a prima tappa, era previstu chì a delegazione andarà à a stazione di fruntiera di Pithio è da quì à Saloniccu in trenu grecu. Nikos Lazou, capu di machinisti di l'OSE in u Nordu di a Grecia, hà dichjaratu chì l'orariu stabilitu per u trenu, chì era affittatu da OSE è chì farà a strada Pithio - Saloniccu, ùn era micca rispettatu, è hà dettu: "Avemu previstu di abbandunà. Pithio prima di 00:00, cusì chì 7 ore dopu à Saloniccu, cusì chì pudemu ghjunghje è i visitori ponu assistisce à a ceremonia chì principia à 09:00 ".
Sicondu Lazou, u trenu turcu hè ghjuntu à e fruntiere greco-turca à 21:50, cù un ritardu di duie ore invece di 23:50.
Lazou hà dettu ancu: "Stu ritardu hà disturbatu tuttu u prugramma, è hà ancu causatu tensione chì certi diplomatichi ùn permettenu micca u cuntrollu di u passaportu". disse.
U ministru turcu di a Salute Mehmet Müezzinoğlu è alcuni di i so cumpagni sò scesi da u trenu in Pithio è cuntinueghjanu a strada per ghjunghje à Saloniccu à tempu. U restu hà pussutu parte da a fruntiera greco-turca à Saloniccu cù un ritardu di trè ore per via di i cuntrolli di i so documenti di viaghju.
In e so dichjarazioni annantu à a delegazione chì hè partita in trenu per commemorare Atatürk in Saloniccu u 10 di nuvembre, Lazou hà dettu ancu nantu à a delegazione turca, chì hà mancatu a ceremonia à 09:05, "Intornu à 09:00 di a matina, u trenu hà dumandatu. u cunduttore per piantà u trenu, in a regione Platia di Drama. firmò, i passageri turchi scendinu da i carru è pricava per (Atatürk) ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*