Maestri di Marmaray

treni marmara
treni marmara

Maestri di Marmaray: I machinisti di Marmaray, chì serve à u populu di Istanbul per quasi duie simane, parlavanu à VATAN... Perchè ci era un prublema u primu ghjornu... Chì duverebbe fà quandu u frenu d'emergenza hè tiratu. ... Chì succede s'ellu ci hè un terremotu o inundazione ...

Circa 2 settimane sò passate da chì Marmaray, chjamatu "Prughjettu di u Seculu", hà cuminciatu à operare. A parte l'interruzione di corrente u primu ghjornu è u frenu d'urgenza applicatu da i passageri, ùn ci sò micca prublemi. VATAN hà parlatu cù i cunduttori chì anu pigliatu i passageri di Marmaray sottu u Bosforu. I piloti chì si sò riuniti per VATAN è tutti vestiti da piloti sò chjamati "maestri di Marmaray".

6 machinisti, tutti scelti da e persone cù almenu 80 anni di sperienza è chì ùn sò mai stati penalizzati, travaglianu in Marmaray. Tutti i machinisti chì travaglianu in Marmaray anu ricevutu una furmazione speciale per circa 6 mesi. Marmaray, utilizatu da i cunduttori, face 216 viaghji à ghjornu in i dui sensi. Macchinisti Ömer Taşkın (31), İbrahim Düzer (27), Yener Yavuz (50), Yusuf Uçbağlar (51), Muhterem Yiğit (38), Turgut Ayar (55), Fikret Kudun (53), Uğur Kızılırmak (52) Mehmet Çolak (46 anni) è Ertaç

Köy (46) hà dettu à VAETAN ciò chì hè accadutu in Marmaray ...

"A meccanica femminile travaglia dura"

"U meccanicu femminile hà un tempu duru à travaglià in un sistema cum'è Marmaray, induve ci hè una grande zona per l'intervenzione manuale. U sistema di metro cumplettamente automaticu hè più còmode per e donne. Avemu operatu è cuntinuemu à uperà tutti i veiculi cum'è i treni di merci è di passageri, treni cunvinziunali è treni d'alta velocità. I nostri veterani cuminciaru a so carriera cù locomotive di shunting diesel. L'unità più moderna chì usemu hè Marmaray ".

I passageri curiosi tiranu i freni

"Quandu i passageri intervenenu tirà u frenu d'emergenza, u sistema automaticu hè disattivatu. Cum'è un machinist, avemu bisognu di intervene direttamente in u malfunction. In una tale situazione, i treni sò ritardati per via di a densità di passageri. U frenu d'urgenza hè statu tiratu da parechje persone chì anu avutu un attaccu di panicu, vulianu piglià l'aria, avianu malatie di cori, eranu curiosi è dicenu chì pensanu chì u bracciu era una sling. Ci hè a stessa leva in u metro, ma nimu tira. Quandu u frenu d'emergenza d'urgenza hè tiratu è u trenu si ferma, prima sguassate a chjave da a cabina. Passemu à traversu e cabine è u passageru, andemu à a porta cù u frenu d'urgenza appiicatu, emettemu cù a chjave speciale, è dopu vultà in a cabina da l'internu di u passageru. Ci hè un ritardu perchè ci sò troppu passageri. Se u frenu hè appiicatu in u 5u carru, ci hè un ritardu di 112.5 minuti postu chì duvete passà per 15 metri di passageri. Quandu u trenu si ferma cù i so freni appiicati, tutti i treni daretu si fermanu.

A cammisa ùn si sporca più

"A distanza trà Sirkeci è Üsküdar hè di circa 4 minuti, ma u tempu viaghjatu in u passaghju di u tubu hè di circa 65 seconde. In i treni di diesel chì avemu usatu, quandu si purtava una cammisa bianca è entrava in u tunelu, a nostra cammisa seria grisa cù u fumu è a fuliggine quandu esciamu. Avemu usatu camicie grise quandu usamu treni vechji per chì sta terra ùn sia micca visibile. Cù Marmaray, hè cum'è scendinu da u trattore è simu in una Mercedes. Se ùn ci hè micca malfunzionamentu, tuttu hè automaticu. U sistema attuale furnisce a guida è l'apertura di a porta. Chjemu a porta. "Quandu avemu passatu per a prima volta in a traversa di u tubu, eramu entusiasmati cum'è u ghjornu chì avemu principiatu a scola o avemu ghjuntu in aereo per a prima volta, ma avà simu abituati".

U sistema piglia u trenu fora

"Semu tutti sperimentati, ma avemu ricevutu furmazione Marmaray per 6 mesi prima di inizià. In più di a ricunniscenza di unità, l'infurmazioni tecniche, a furmazione elettrica, meccanica, stradale è di signali, avemu ancu ricevutu certificati di salute è di primu aiuti. Semu furmatu per emergenze cum'è terremoti, inundazioni è inundazioni. Ci sò 12 idrofori di scaricamentu in u passaghju di u tubu. Quandu l'idroforu 12 entra in ghjocu, questu significa una grande inundazione. I treni sò urdinati di lascià u tunnel. U sistema ùn abbanduneghja nisun trenu in u tunnel. Se u trenu hè dentru, e porte ùn si chjude micca. "U sistema si assicura chjudendu e porte di inundazione in Sirkeci è Üsküdar quandu i treni partenu".

A porta ùn si apre mai in u tunnel.

"In particulare in i primi ghjorni, avemu ancu assistitu à u frenu d'emergenza chì hè appiicatu 5 volte à u 3u vagone à u stessu tempu. Quandu u trenu si ferma è andemu à a vittura induve u frenu hè stata appiicata per verificà ciò chì hè accadutu, quandu avemu dumandatu quale l'hà tiratu, u passageru dice chì quella persona l'hà tirata. Quandu dumandemu à i passageri: "Perchè ùn ci avete micca impeditu?", nimu ùn dice nunda. Ùn avemu mai apertu a porta in u tunnel quandu u trenu ferma. In i filmati di u primu ghjornu di caminata, u trenu era à 10-15 metri di distanza da a piattaforma quandu u putere si n'andò. Avemu cuntattatu u centru di cummandu è evacuate i passageri in l'internu. Questa evacuazione hè stata cumpletamente in cunfurmità cù u scenariu d'emergenza. "Quandu i pedaghji cumincianu, i prublemi saranu definitivamente diminuite".

Fonte: haber.gazetevatan.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*