A linea di funivia Olympos hè stata presa in mantenimentu

A linea di funivia Olympos hè stata presa in mantenimentu: A linea di telecabina Olympos, chì vi porta à a cima di a muntagna Tahtalı, hè stata presa in mantenimentu trà l'11 è u 22 di nuvembre.

A linea di funivia Olympos, chì hà purtatu millaie di turisti à a cima di a muntagna Tahtalı in u distrettu di Kemer d'Antalya, hè stata presa in mantenimentu trà l'11 è u 22 di nuvembre. Circa 10 persone effettuenu l'operazioni di mantenimentu inseme cù a squadra tecnica specialmente venuta da a Svizzera.

Dà infurmazioni nantu à l'opere, u direttore generale di Olympos Teleferik, Haydar Gümrükçü, hà dettu chì anu chjusu u funiculu à a fine di a so 11a stagione trà 22-7 di nuvembre per furnisce un serviziu megliu è un viaghju più sicuru. Spieghendu chì anu rivisatu tuttu u sistema, cumprese e parti più chjuche, Gümrükçü hà dettu: "U persunale tecnicu hè venutu apposta da Svizzera per questu. Circa 10 di u nostru staffu cuntinueghjanu u so travagliu. A sicurità hè di primura impurtanza per noi. A lunghezza di i pali hè di 66 metri è u nostru staffu travaglia assai cun cura. Facemu un mantenimentu periodicu ogni ghjornu, mensili, annuale è 5 anni. Stu studiu hè unu di elli. "I nostri fili anu una garanzia di 30 anni è li mantenemu separatamente", disse.

205 MIL VISITURI FINI A FINI DI L'ANNU

Nutendu chì a stagione d'estate hè andata assai bè è chì si avvicinavanu à 200 mila visitatori da questu mese, Gümrükçü hà dettu: "À a fine di l'annu, avemu purtatu 205 mila persone à a cima. In l'anni quandu hè stata aperta, stu numeru era di circa 50 mila, è u numeru hè sempri crescente ogni annu. Cù a neve cascata in a stagione invernale, hè una vista diversa. Ci hè una grande eccitazione per noi è i nostri invitati. Custruiremu e nostre case di neve. U vinu caldu serà servitu à l'internu è u pane di salsiccia serà servitu fora. Quelli chì ùn anu micca vistu neve in Antalya venenu quì per ghjucà cù a neve.