L'offerta di prumuzione TCDD hè rinviata

TCDD Promotion Tender Postponed: Una riunione hè stata tenuta oghje (19.11.2013) à 14.00 in a sala di riunioni di a Direzzione Generale TCDD in quantu à e prumuzioni da esse pagate à u persunale chì travaglia in i posti di travagliu affiliati à a Direzzione Generale TCDD.
U nostru presidente Can CANKESEN, u direttore generale di TCDD Mustafa ÇAVUŞOĞLU, u capu di u dipartimentu di l'affari finanziari di TCDD, Oktay FİDANER, anu assistitu à a riunione, è i presidenti è i membri di u cunsigliu di u travagliu ferroviariu, i sindicati di trasportu turcu Sen è BTS anu assistitu ancu cum'è osservatori.
Prima di l'offerta, l'istituzione TCDD hà mandatu offerte à i banche 11 è i banche chì i nomi sò listati sottu anu participatu à l'offerta.
1-Garanti Bank (ùn pudia micca offre perchè s'hè oppostu à e specificazioni).
2-Ziraat Bank,
3-Vakıfbank,
4-Halk Bank (Dichjarò chì ùn pudia micca participà à l'offerta cù a lettera chì hà mandatu)
5-Akbank (ùn pudia micca entra in l'offerta per via di l'obiezione di l'altri banche perchè ùn hè micca ghjuntu à u tempu di offerta)
6-İş Bank (dichjarata per scrittura chì ùn entrerà micca in l'offerta)
Certi banche chì offrenu per l'offerta sò stati eliminati per via di i sviluppi citati sopra è ùn anu pussutu cuntinuà l'offerta.
Vakıfbank è Ziraat Bank anu cuntinuatu l'offerta à l'asta.
banca Ziraat; Hà datu 603 TL cum'è a prima offerta, è quandu l'asta cuminciò, si ritirò da l'offerta offrendu 980 TL.
Vakıfbank hè; A so prima offerta era 900 TL, è a so ultima offerta era 1075 TL à a fine di l'asta.
U nostru presidente è a so delegazione chì l'accompagna si sò opposti à l'offerta fatta da Vakıfbank, è hè statu infurmatu à i rapprisentanti di Vakıfbank è à i funzionari di TCDD chì ùn era micca pussibule per noi d'accordu nantu à sta figura.
À questu puntu, ùn hè micca pussibule per noi accettà l'offerta promozionale in queste cundizioni è firmà u cuntrattu. Se e cundizioni ùn sò micca in favore di l'impiegati, l'azzione necessaria serà presa per annullà l'offerta è riapertura. I nostri negoziati cù l'autorità pertinenti cuntinueghjanu è u prucessu cuntinueghja.
I sviluppi seranu annunziati separatamente.

Surghjente: ulastirmamemursen.org.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*