U primu tramvia per Samsun arriva in aviò

Primu tramviu chì vene à Samsun in aereo : a cumpagnia CNR di a Republica Populari Chine, chì hà vintu l'offerta per a compra di tram 25 da a Municipalità Metropolitana di Samsun u 2012 di settembre di u 5, manda u primu trenu in aereo.
Quandu era capitu chì u primu tram, chì si moveva per mare à a mità di nuvembre, seria ritardatu per via di i tifoni chì anu causatu una grande distruzzione in Cina è Filippine, i funzionari di SAMULAŞ anu cuntattatu u fabricatore è esigenu chì u trenu ghjunghje per via aerea.
Dichjarà chì u primu tram sbarcarà direttamente in Samsun cù un aviò di carica stu weekend, u direttore generale di SAMULAŞ Akın Üner hà dettu: "Cemu di mette u nostru tram nantu à i binari à l'iniziu di a settimana dopu chì e prucedure doganali sò finite. Puderemu u tram in serviziu dopu a prova di guida. Per d 'altra banda, i nostri tram 2 è 3 partenu da a Cina u 26 di nuvembre. Hè previstu chì i nostri tram, chì veneranu à Istanbul per mare è dopu à Samsun per strada, seranu in Samsun à a fine di dicembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*