E spedizioni Ro-Ro seranu lanciate per risolve a prova TIR in TEM

E spedizioni Ro-Ro seranu lanciate per risolve a prova TIR in TEM: u Direttore Generale İDO, Ahmet Paksoy, hà annunziatu chì lanciaranu una spedizione Ro-Ro per u trasportu di camion da Istanbul Ambarlı à Bursa è Bandırma.
İDO si prepara per i scontri in l'usu più grande di u mare per alleviare u trafficu. U Direttore Generale di a cumpagnia, Ahmet Paksoy, hà annunziatu chì anu da inizià una spedizione Ro-Ro per trasportà i camioni da Istanbul Ambarlı à Bursa è Bandırma.
Ahmet Paksoy, Direttore Generale di Istanbul Sea Buses (IDO), hà dettu chì apriranu novi linee per chì e so cumpagnie ùn riducenu micca u numeru di passageri è veiculi in prughjetti cum'è Marmaray, Third Bridge, Izmit Bay crossing. Paksoy hà nutatu chì u più impurtante di questi prughjetti hè di trasportà camioni è TIR da Istanbul Ambarlı à Bursa è Bandırma da Ro-Ro. Cusì, a congestione causata da i veiculi pisanti, in particulare in TEM, serà ridutta.
U Direttore Generale IDO Paksoy, chì era un invitatu di u prugramma Üç Nokta in Skytürk360 Television, hà annunziatu chì ci hè una zona Ro-Ro assai impurtante in u Marmara di u Nordu è chì custruiscenu un portu in questa zona. Enfatizendu chì traspurtaranu millaie di camioni cù u prughjettu Ro-Ro in a Marmara Nord-Sud, Paksoy hà dettu:
"Vulemu custruisce una nova reta di scaffolding à u molu è e zone d'attesa. Attualmente, ci sò parechje cumpagnie chì facenu stu trasportu, ma ciò chì sognu hè un serviziu di qualità eccellente IDO. Per acquistà un locu, avemu un vantaghju assai impurtante per realizà prughjetti esistenti in quellu locu. Faremu questu assai chjaru in u tempu ". disse.
Esprimendu chì u prublema più grande in Istanbul hè u locu induve a nave pò attraccare, carica è scaricamentu cunfortu, Paksoy hà nutatu chì ci hè una zona di 200 decares in Ambarlı cum'è un investimentu è chì stu travagliu purterà centinaie di milioni di dollari in ingressu.
Kadıköy-Quandu a linea di metro Kartal hè stata aperta, Bostancı-KadıköyDichjarà chì anu persu u 40 per centu di i passageri in Istanbul, Paksoy hà dettu: "Appena ghjunghje in Yenikapı, hè assai cunfortu cù Marmaray. HalkalıTu ghjunghjerai. KadıköyU vostru trasportu da Istanbul à Gebze serà assai còmode quandu a linea di metro Ümraniye-Çekmeköy hè aperta. Da una parte, ghjunghjerete à Başakşehir da a linea Aksaray, è da quì avete a pussibilità di ghjunghje à Taksim ". hà datu l'infurmazioni.
Esprimendu chì u prughjettu Ro-Ro previstu da İDO hè di qualità di traghetti, Paksoy hà dettu:
"Cumu damu à e persone u travagliu chì facemu in un sensu ecunomicu, diventemu indispensabile à i nostri clienti. Hè per quessa chì i nostri battelli venenu à una tarifa cusì piena. Cumpramu i camioni in u nostru locu in Ambarlı vendendu i biglietti in anticipu, cù navi eccellenti in a Regione Bandırma di Marmara Sud o in diverse regioni. A Regione di Marmara si sviluppa ecunomicamente, a distanza trà Istanbul è Tekirdağ s'hè fusione, è da questu latu si fusiona cù Izmit. U Terzu Ponte serà un puntu di by-pass, ma cù u nostru prughjettu Ro-Ro in a Marmara Nord-Sud, averemu millaie di trasportu TIR. Hà ancu un valore aghjuntu à l'ecunumia ".
Dichjarà chì Marmaray hè un grande prughjettu di u quale u paese hè fieru, u Direttore Generale İDO Paksoy hà dettu chì cù l'apertura di stu canali di trasportu, anu persu passageri nantu à e linee domestiche. Malgradu questu, Paksoy hà dettu chì Marmaray hà fattu Yenikapı un centru di trasferimentu.
"Marmaray hà enormi benefici per noi. Avemu pigliatu l'autobus marittimi domestici è li dete à e linee internaziunali. Yenikapı divintò un centru di trasferimentu cumpletu. Marmaray ci purterà ancu i passageri ". disse. Esprimendu chì BUDO, fundata da a Municipalità Metropolitana di Bursa, hà influenzatu IDO, Paksoy hà dettu chì si concentranu più nantu à i so scopi cà i so cuncurrenti. Dichjarà chì ci deve esse una cumpetizione etica in a privatizazione di İDO, Paksoy hà dettu: "Se un dirittu hè datu à e cumpagnie private, serà apertu à l'offerta. U publicu hà a pussibilità di stabilisce una cumpagnia. Per esempiu, İDO, una sucietà privata, ùn hà micca a pussibilità di ottene una linea da qualchì locu. disse.
L'inesperienza m'hà amparatu à sente
Ahmet Paksoy, un accademicu à l'età di 30, hà parlatu di l'infurmazioni chì hà amparatu in l'accademia è in a vita pratica in u so libru "A Chance of Inexperience". Paksoy hà dichjaratu chì quandu hà ricevutu l'offerta di direttore generale da İDO, hà abbandunà a so carriera accademica senza esitazioni. Dicendu chì esse senza sperienza hà vantaghji, Paksoy hà nutatu chì hà amparatu l'abilità d'ascoltà è riceve cunsiglii grazia à l'inesperienza.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*