U cumpagnu strategicu di Turchia, u Kazakistan, aspetta l'affari turchi

L'associu strategicu di Turchia, u Kazakistan, aspetta l'affari turchi: l'ambasciadore di u Kazakistan in Turchia, Canseyit Türmebayev, hà dettu chì cù l'"Accordu di Partenariatu Strategicu" firmatu trà i dui paesi 4 anni fà, anu fattu un vantaghju per u paese fratellu Turchia in a cooperazione ecunomica. Dichjarà chì anu una grande impurtanza à a Turchia in termini di storia, cultura, aspetti suciali è ecunomichi, l'Ambasciadore Türmebayev hà nutatu chì cù u Prughjettu di a Linea Ferroviaria Kars-Tbilisi-Baku, chì serà messu in serviziu l'annu prossimu, u Kazakistan hà da ghjucà un rolu più grande. in u cummerciu internaziunale. Sottulineendu chì e merchenzie senza duty è senza tasse ponu esse trasportate in Russia è Bielorussia via Kazakistan in u scopu di l'Unione Doganale, Türmebayev hà dumandatu à l'affari turchi di prufittà di u mercatu di 170 milioni è di l'opportunità chì offrenu.
L'ambasciadore di u Kazakistan in Turchia, Canseyit Türmebayev, chì hè ghjuntu à Samsun per assistisce à l'Evenimentu di i Ghjorni di a Cultura è a Publicità di u Kazakistan di a Comunità di Studi Publici di l'Università Ondokuz Mayıs, hà visitatu u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Samsun, Yusuf Ziya Yılmaz. L'ambasciadore Canseyit Türmebayev, chì hà dichjaratu ch'elli vulianu stabilisce è rinfurzà ogni tipu di relazioni cù Turchia è Samsun durante a riunione, hà nutatu chì anu una grande impurtanza à a cooperazione industriale è ecunomica.
VOGLIAMU MIGLIORÀ U NOSTRE PUTENTIALU CU SAMSUN
L'ambasciadore di u Kazakistan in Turchia, Canseyit Türmebayev, hà dettu chì i studienti kazachi chì anu graduatu da l'Università Ondokuz Mayıs anu stabilitu i so fundamenti è anu creatu un lobby turcu cù riunioni è avvenimenti, è hà dettu chì e relazioni in i campi di a cultura, l'educazione, u cummerciu è l'ecunumia deve esse accelerate. L'ambasciadore Türmebayev hà dettu: "In questu sensu, Samsun avarà una impurtanza speciale. Speremu, dopu chì a strada Kars-Tbilisi-Baku hè finita l'annu prossimu, una cunnessione diretta serà stabilita trà u Kazakistan è a Turchia. Samsun serà più vantaghju in questu sensu. Più travagliu pò esse fattu nantu à a strada in termini di cunnessione diretta, portu, spedizione è cummerciu. U nostru scopu hè di custruisce relazioni megliu è aumentà u nostru putenziale. Perchè Samsun hè una pruvincia famosa in termini di industria. Hà una grande sperienza è putenziale. Avemu da aduprà. " disse.
U PROBLEMA DI SPEDIZIONE SERA ANDATA
Canseyit Türmebayev, chì hà dichjaratu chì ci saria una grande opportunità cù l'eliminazione di u prublema di trasportu, chì hè u prublema più grande in relazioni cù Turchia, hà dettu: "U valore di a cooperazione ecunomica cummerciale trà Kazakistan è Turchia hè di 4 miliardi di dollari. 3 miliardi di dollari venenu da u Kazakistan. E materie prime cum'è u ferru, l'azzaru, u piombo, u granu, u gasu naturale è l'oliu venenu da noi. Aumenterà ancu di più. Hà una bona sperienza turca in agricultura, zootecnia, tessili, produzzione è industria. Avemu firmatu un accordu per a creazione di una zona industriale cumuna Kazakistan-Turchia. Avemu fattu apposta un torpedo per Turchia. L'affari di Samsun duveranu travaglià cù u Kazakistan. Perchè u Kazakistan, a Russia è a Bielorussia sò in l'unione doganale. Un grande mercatu di 170 milioni di persone. U transitu illimitatu in Kazakhstan, Russia è Bielorussia hè duty free. Vulemu chì e cumpagnie turche più serii entrenu. Ch'elli piglianu u so postu. Oghje, e cumpagnie turche ùn sò micca menu, ma cum'è un paese fraternu, spartemu è mischjà più. Ci sò parechji vantaghji, più faciuli di cummerciu cun noi. Se a produzzione hè in Kazakhstan, u prublema di trasportu hè eliminatu. U costu pò esse ridutta. Quandu a ferrovia hè finita, e merchenzie trasportate da u nostru paese aumenteranu ancu di più ". disse.
SEmu APERTI À A COOPERAZIONE
U sindaco metropolitanu Yusuf Ziya Yılmaz hà ancu enfatizatu chì sò aperti à ogni tipu di cooperazione cù u Kazakistan. Nutendu chì facenu sforzi serii per migliurà e relazioni cù l'Asia Centrale, u presidente Yılmaz hà dettu: "Avemu diventati cità sorelle cù Bishkek, a capitale di u Kirghizistan, a settimana passata. In questu rispettu, simu ancu aperti à a cooperazione cun voi. Quellu chì hà stabilitu a nostra relazione di a cità surella era un studiente kirghisu chì hà graduatu da a nostra università. Dopu vultatu in u so paese, disse: "Vogliu chì venite è fà di Samsun una cità surella cù a mo capitale. Hà riesciutu ancu in questu ". usatu e frasi.
U presidente Yılmaz hà presentatu à l'Ambasciadore Türmebayev una pittura di piastrelle è libri nantu à Samsun. Türkebayev hà datu una statua di una zitella kirghisa à Yılmaz.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*