Marmaray Project attrae una grande attenzione in i media mundiali

Marmaray Project attrae una grande attenzione in i media mundiali: L'echi di Marmaray Tube Passage... L'apertura di Marmaray, l'indicatore di dirigenza di Turchia, chì hè liberu per i primi 15 ghjorni, hà ricevutu una grande attenzione in a stampa americana è mundiale.
Marmaray, chì hè statu imaginatu 150 anni fà è qualificatu cum'è u "Prughjettu di u Seculu", hè statu messu in serviziu cù una ceremonia à a quale i capi di Statu.
U "Prughjettu di u Seculu" Marmaray hà ricivutu assai più attenzione di l'aspittà. In u so primu ghjornu di funziunamentu, Marmaray hà purtatu circa 300 XNUMX passageri. TCDD hà aumentatu u numeru di viaghji per risponde à a dumanda entrante.
Inoltre, hè statu osservatu chì certi passageri eranu in linea constantemente durante u ghjornu. TCDD hà avutu à piglià alcune precauzioni per via di a densità di i passageri chì era più altu ch'è previstu. Per quessa, i treni ùn anu micca firmatu à a prima stazione Sirkeci.
U primu ghjornu chì Marmaray hè stata messa in serviziu, i funzionari di TCDD anu stimatu chì circa 200 mila passageri seranu trasportati.
L'apertura di Marmaray hà trovu una larga copertura in i media arabi è danesi.
I principali urganisazioni di stampa di Danimarca anu datu una larga copertura à Marmaray, chì cunnetta i cuntinenti asiatichi è europei sottu u mare.
In u situ web di u canali di televisione TV2 di u paese, hà utilizatu a frasa "U sognu di i sultani ottomani, u prughjettu di cunnetta l'Asia è l'Europa cù un tunelu sottumarinu, hè rializatu cù Erdogan".
Mentre u ghjurnale Berlingske presentava a nutizia à i so lettori cù a frasa "U sognu ottomanu di 150 anni di Turchia", i Turchi anu apertu a prima linea di tunnel chì cunnetta i cuntinenti di l'Asia è l'Europa ", hà enfatizatu chì l'amministrazione di Ankara hà sappiutu rializà u seculu. -vechju prughjettu di u Sultan Ottoman Abdulhamit.
U ghjurnale di l'ecunumia Börsen hà dettu: "U primu ministru Recep Tayyip Erdoğan hà realizatu u sognu chì l'Ottumani ùn puderanu micca rializà gastendu 15 miliardi di corone danesi. Stu prughjettu storicu, chì significa assai per u mondu, hè solu u primu passu di una decina di prughjetti storichi per Erdogan ", hà scrittu.
Storia scritta nantu à İpekyolu
In a nutizia di u ghjurnale di l'Informazione, u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione Binali Yıldırım hà dettu: "Avemu unitu dui cuntinenti nantu à a storica Strada di a Seta. Prughjettu storicu gigante per un valore di 5,5 miliardi di lire ". Enfatizendu chì l'idea di u prughjettu di u tunnel sottu u Bosforu data di u 1891, u ghjurnale hà nutatu chì Erdogan hà avutu altri prughjetti giganti cum'è questu.
I media arabi
In a stampa araba, hè statu enfatizatu chì i dui cuntinenti sò stati cunnessi in 4 minuti grazia à Marmaray, è l'impurtanza storica è giugrafica di u tunnel hè stata enfatizzata.
Şark'ul Evsat, unu di i ghjurnali influenti di l'Arabia Saudita, hà dichjaratu chì u prughjettu di Marmaray furnisce un trasportu ferroviariu ininterrottu da Londra à Pechino, "Stu tunnel cunnessu l'Europa è l'Asia per a prima volta per ferrovia. U corridore di trasportu ferroviariu cunnessa Pechino è Londra grazia à u Prughjettu Marmaray.
In a nutizia, Erdogan hà dettu quandu hà pruvatu u prughjettu di Marmaray, "Saria sbagliatu per chjamà questu u prughjettu di u seculu, in fattu, hè u prughjettu di i seculi. Perchè catturamu un tali prughjettu per a prima volta, simu realizatu un tali prughjettu per a prima volta ".
U ghjurnale Hayat hà dettu ancu: "Marmaray corona u successu di u guvernu turcu in u sviluppu di u paese è a so ecunumia".
U ghjurnale libanese En-Nehar, "Marmaray hè un tunnel sottu u Bosforu chì cunnetta l'Asia è l'Europa. In a so nutizia intitulata "Erdogan hà realizatu u sognu di Abdulmecid", hà utilizatu a frasa "Marmaray, chì hè un pilastru di i prughjetti giganti di u Primu Ministru turcu Erdogan, hè finalmente ghjuntu à a vita". A nutizia include u prughjettu di Marmaray in dettagliu.
U ghjurnale jordanu Sebil hà ancu annunziatu a nutizia cù u titulu "Marmaray, chì cunnetta l'Asia è l'Europa in 4 minuti".
Eş-Şuruk è Al-Haber d'Algeria, Er-Riyad è El-iktisadiyye di l'Arabia Saudita, Al-Kabs è Es-Siyasiyye di Kuwait, i ghjurnali Es-Sefir di u Libanu sò ancu sottu à u prughjettu di a ferrovia di u Bosforu Marmaray. , attinendu l'attenzione à u fattu chì hè statu purtatu à a vita in l'annu 90 di a Republica, discutitu in dettu.
L'apertura di Marmaray, unu di i tuneli più lunghi di u mondu, chì cunnetta i dui lati di Istanbul, hè statu ancu ripresu in a stampa americana.
NEW YORK
Marmaray, chì hà iniziatu e so operazioni cù una magnifica apertura in u quadru di l'attività di u ghjornu di a Republica, hè stata presentata in diversi ghjurnali, televisione è pagine internet in i Stati Uniti. A televisione americana ABC hà annunziatu nant'à u so situ web cù u tìtulu "U tunnel chì cunnetta l'Asia è l'Europa di Turchia cù a ferrovia hè apertu per a prima volta", è hà dichjaratu chì u prughjettu di u tunnel appartene à un sultanu ottomanu 150 anni fà.
U canali di televisione hà dichjaratu chì Marmaray, unu di i prughjetti maiò di u guvernu sottu u Primu Ministeru di Recep Tayyip Erdoğan, hà cuntribuitu à a vitalità di l'ecunumia di u paese, è hà dettu ancu chì una parte di u publicu protestava.
Indicà chì u prugettu hè stata cuminciatu in u 2005 per esse cumpletu in 4 anni, a televisione ABC hà dettu chì i scavi sò stati ritardati per via di scuperte archeologiche impurtanti di u periodu Bizantinu di u 4u seculu.
A televisione ABC hà dichjaratu chì u prugettu hè statu prima parlatu da u Sultan Ottoman Abdulmecid è chì u prublema hè statu discutitu cù l'architetti durante u regnu di Sultan Abdulhamid, è chì Marmaray hè solu unu di i prughjetti à grande scala di u Primu Ministru Erdogan.
"Era u sognu di parechji dirigenti ottomani"
A nutizia di apertura, chì hè stata annunziata da u Wall Street Journal (WSJ) trè ghjorni fà cù u titulu "U tunnel ferroviariu immersu più profondu di u mondu hè apertu" cum'è una nutizia preliminare, hè stata data di novu oghje cum'è "U novu tunnel di cunnessione di a Turchia trà l'Asia è l'Europa". ". .
U WSJ hà utilizatu a frasa "Hè statu u sognu di parechji dirigenti ottomani" per u prughjettu di u tunnel realizatu da u Primu Ministru Recep Tayyip Erdogan, mentre aghjunghje a sentenza "U cumpletu di u tunnel hè un tistimunianza di a storia di successu economicu di deci anni di u guvernu. ".
U ghjurnale americanu WSJ hà dichjaratu chì a Turchia vole ancu realizà prughjetti giganti cum'è u 3rd Bridge, u 3rd Airport è u Canal Istanbul, è chì u pesu di u debitu di questi prughjetti puderia strain u budget di u guvernu.
U ghjurnale hà dettu chì a priorità di u Primu Ministru Erdogan in i prughjetti hè stata programata per stabilisce un ligame trà ellu è i so antenati ottomani è per creà una basa solida cum'è cimentu per a prosperità futura di u paese.
L'urganizazione media chjamata Huffington Post, unu di i ghjurnali internet più famosi in i Stati Uniti, era trà quelli chì anu vistu l'apertura di Marmaray in a prima pagina.
Mentre u ghjurnale Internet hà datu infurmazioni tecniche detallate nantu à Marmaray, unu di i prughjetti giganti di Turchia, hà ancu trasmessu l'infurmazioni chì hà purtatu alcune preoccupazioni in Istanbul, chì hè una zona di terrimotu.
Huffington Post hà ancu inclusu a dichjarazione di u Ministru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, Binali Yıldırım, chì u tunnel hè statu custruitu per resiste à un terremotu di 9.0.
Primu Ministru Erdogan, affirmannu chì sò servitori di a nazione, hà dettu chì cù l'altru passaghju di tubu per esse custruitu sottu à u mare, portaranu un fratellu à Marmaray u più prestu pussibule.
Binali Yıldırım, Ministru di Trasporti, Affari Marittimi è Comunicazioni, hà fattu l'esami finali in a Stazione Üsküdar prima di l'apertura di Marmaray, unu di i prughjetti più impurtanti in u mondu, chì furnisce u trasportu ferroviariu ininterrottu trà l'Asia è l'Europa sottu u mare.
Dopu una quistione nantu à e misure di sicurezza, Yıldırım hà dettu: "L'unicu ciò chì possu dì di a sicurità hè; U terremotu maiò più temutu in Istanbul. In quellu terrimotu, Marmaray hè più sicuru chì a vostra casa. "A ghjente sorride solu à u sforzu di pruvà à ombra un prughjettu cusì enormu cù rivendicazioni senza senso è divagante", ​​dissi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*