10 regule d'oru per cullà in u metrobus

10 regule d'oru per cullà in u metrobus: Metrobus hè u più grande incubo di quelli chì viaghjanu in Istanbul. Tuttavia, cunziddi chì 3 milioni di persone utilizanu u metrobus à ghjornu, probabilmente ùn avariamu micca fattu assai male se avemu da diagnosticà un Istanbulite cù u sindromu di Stoccolma. Ùn pudemu micca dì à nimu di "usà u metrobus", ma pudemu sparte cun voi alcuni di i trucchi di mette in u metrobus. A squadra di Listevari.com hà fattu qualchi esperimenti è hà fattu diverse osservazioni usendu u metrobus per voi per circa 2 mesi. È hà preparatu e 10 regule d'oru per cullà in u metrobus per voi. Questu hè un picculu passu per listevari.com, un gran passu per l'umanità.

1) TEOREMA PORTA FRONTALE
À i nostri cacciatori di sperienza, CevizliAvemu cuminciatu in i lochi di Bağ, Zincirlikuyu è Söğütleş. Da ciò chì avemu osservatu quì, l'aspittà à a porta di fronte garantisce 90% di posti. Perchè, se ci ricurdate bè, ci sò 4 veiculi di metrobus differenti in totale. Ancu s'è u Metrobus si ferma à u listessu livellu, e parte di e porte trasversali pò varià. Calchì volta pudete scuntrà un cunduttore di metrobus peloso. Calchì volta sti cunduttori di metrobus pelu, chì ùn ponu piglià a so vitezza, ùn ponu micca piantà induve anu bisognu di piantà è sguassate tuttu l'ordine. A porta di fronte, però, ùn hè micca affettata da sti variàbili.

2) DETERMINATE U TU LOCU IN AVANTI
Questu vi darà più vantaghji di ciò chì pensate. Imagine i posti intornu à a porta induve site. Da induve site, stabilisce u vostru scopu per quale sediu pudete ghjunghje u più veloce. U vostru compatriote pò esse più espertu chè voi. Dunque, duvete avè un pianu B. Quandu u Metrobus apparisce à a fermata, dite à voi stessu "Seraghju in quellu postu" 3 volte. Concentrate, pigliate una respirazione profonda, è quandu e porte aperte, fate passi rapidi versu u vostru scopu senza fighjà à manca o à diritta.

3) TACI
A paura hè u peghju nemicu di l'omu. Sè vo cuminciate à pinsà: "Hè una vergogna, s'ellu mi maledicà o s'ellu mi battu", perderà da u principiu. Fiducia in sè stessu. Avete vistu chì a stazione hè assai affollata è i lochi induve e porte si fermanu sò pieni, cusì si trovanu in attesa à 5 cm da a porta. Fate movimenti intornu à voi chì creanu a percepzione di "Aspittaraghju u prossimu, eheheh". Quandu u Metrobus s'avvicina, sè vo agisce rapidamente è riesce à saltà davanti à a porta, ghjunghjerete facilmente à a vostra destinazione. Questa azzione vi farà sente un sonu cum'è "cliccate, cliccate, cliccate". Ùn importa micca, ùn vale a pena a vostra cura.

4) ÙN C'È SPAZZA PER A BONETE QUI
Metrobus hè l'ambiente di vita più primitivu chì pudete vede in u XXI seculu. Ancu a tribù di l'altra parte di u mondu hà una sucità più civilizzata chè quì. Tutti i passageri quì si battenu per una vita deplorable per sè stessu. Ùn lasciate micca i vostri punti debbuli ti seduce. Iè, si parla di ùn dà spaziu à l'anziani. Ci dispiace dì chì nimu di l'anziani inclusi in a nostra squadra di esperimentu ùn hà micca dettu "grazie, u mo figliolu". E so pusizioni sò chjaru. Sè vo vulete avè una cuscenza limpida, ùn guardà micca à quale scende da u metrobus. Fate finta di dorme, dicu à u mo signore, leghjite un libru, alza u voluminu di u vostru mp21 è sognu da a finestra. In u risultatu, ùn hè micca a vostra culpa chì ùn avete micca inclusu qualchissia chì ùn avete micca vistu.

5) STAY BILED IN SITUAZIONI STRAORDINARIE
A seccione di u soffiu di u metrobus hè guasi un refuggiu per i nostri citadini chì passanu da e tappe intermedie. Pudemu dì chì hè l'unica fonte d'ossigenu per i passageri chì si trovanu. Tuttavia, a quota quì hè limitata, cusì duvete piglià una decisione rapida. Passerete menu sforzu appoghjendu a spalle nantu à u soffiu piuttostu chè stà cum'è un manicu. Siccomu sta rùbbrica impedisce u pussibbili fastidiu, hè ancu preferitu da e donne.

6) REGULA DI FISICA IN U METROBUS
Ci hè una situazione chì ùn hè micca nutatu da parechje persone. Scupertu da i diplomi di u dipartimentu di fisica di a nostra squadra, sta situazione palesa un sbagliu chì hè statu fattu per anni. Comu hè cunnisciutu, a seccione di u soffiu hè custituita da 4 persone di fronte è hà un totale di 8 persone. In più di i pipi in i cantoni destra è manca, ci hè ancu una pipa à mezu. Ùn ci hè micca prublema per quelli chì viaghjanu à diritta è manca. Ma l'altri dui persone in u mezzu anu da sparte quella pipa. "Per sparte" sözcüSiccomu hè contru à a natura di u metrobus, quellu chì chjude sta pipa hè di solitu u so. Tuttavia, ùn hè micca difficiule di superà questu cù una regula simplice di fisica. Avete da fà proporzioni dritte, cumu? Se u metrobus và in a direzzione ghjusta, vi appoghjate a spalla diritta, s'ellu và in a direzzione manca, vi appoghjate a spalla manca nantu à quella pipa. Viderete quantu avete fattu a decisione bona quandu u metrobus frena.

7) TEORIA INTERMEDIA
Qualchidunu di e determinazioni chì avemu fattu ci anu dimustratu chì u teorema di a porta di fronte ùn funziona micca à i tappe intermedi. Pudemu ancu dì chì hà assai più effetti negativi. A porta di fronte hè a zona più congestionata di u BRT è hè quasi impussibile di truvà un postu quì. Ùn pudete nè cullà in u metrobus nè scendere da u metrobus. Cumpressa a ghjente tantu chì a vostra vita passa davanti à i vostri ochji quantu vene da Halıcıoğlu à Ayvansaray. Questu hè un locu cusì dannatu. Di sicuru, ciò chì avemu dettu hè validu per tappe intermedie. A nostra ricunniscenza à quelli chì ghjunghjeranu da e tappe intermedie hè a seccione di tavulinu orientali, vale à dì, a porta di daretu. A nostra squadra sperimentale hà osservatu chì u spaziu hè sviutata più rapidamente quì.

8) TEOREMA DI PORTA FRONTALE
Avete bisogna avè nutatu chì ogni ghjornu qualchissia hè sbattutu cù a porta di u metrobus chì si apre è si chjude. Se ùn vulete micca esse in una situazione cusì, stà luntanu da a porta. Appena ghjuntu in u metrobus, pruvate à spustà in l'internu. Ancu s'è nimu ùn si move, fate un sforzu per avanzà dicendu: "Affders .., a dkk, can it pass". Altrimenti, sarete persu in a folla à a porta. Nimu pò vede o sente a to voce. Divenite più chjucu, vi lasciate solu.

9) Fate bruttu, imbruttate !
Ancu s'è pensate chì site contru à u vostru caratteru, sè vo vulete acquistà un postu in u metrobus, avete da esse estremamente bruttu, bruttu, rude è rude. Questa hè una regula assai impurtante. Ricurdativi, se a ghjente ti odia, l'avete fattu.

10) Ùn vi scurdate di fà un TOTEM
Ancu se avemu datu cunsiglii utili, ùn trascurate micca di fà un totem. Soprattuttu s'è vo avete da passà da e tappe intermedie, duvete avè sviluppatu e vostre cumpetenze di totem. Fiducia in sè stessu è crede in u vostru instinct. Concentrate nantu à a linea gialla. Ellu vi dicerà induve stà. Affidemu à Diu !

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*