Dui travagliadori sò stati pagati per u focu chì hà scoppiatu à a stazione di Haydarpaşa

Dui travagliadori sò stati accusati per u focu chì hà scoppiatu à a stazione di Haydarpaşa: Una demanda hè stata presentata contr'à l'ingegneri TCDD Suavi Günay è Ayşe Kablan per u crimine di "periculu di a sicurità generale per negligenza", esigendu una pena di prigiò finu à 1 annu.
Un imprenditore è dui travagliadori sò stati cundannati à 10 mesi di prigiò per "causà un focu negligente" in relazione à u focu chì hà scoppiatu durante a rinnuvazione in a storica stazione di treni Haydarpaşa. U ghjudice ùn hà micca ritardatu a sentenza perchè u dannu ùn hè statu cumpensu è u crimine hè statu fattu cun grave negligenza contru un edifiziu storicu.
Dopu à u focu, chì hà distruttu u tettu di a stazione di Haydarpaşa, in 4 rapporti separati ricevuti da a Brigata di Fire, u Cunsigliu di Inspeczione, l'Uffiziu di u Procuratore è l'esperti di a corte, hè statu dichjaratu chì u focu hè statu causatu da 3 pussibulità: cuntattu elettricu, riscaldamentu di materiale d'insulazione è un mozzicu di sigaretta chì i travagliadori ùn anu micca spentu.
Mentre chì l'allegazioni di sabotaje è intenzione in u focu ùn anu micca fundatu dopu à l'investigazione di l'accusazione chì durò 14 mesi, i travagliadori chjamati Zafer Ateş è Hüseyin Doğan, chì insulanu u tettu, è İhsan è Hüseyin Kaboğlu, i pruprietarii di a cumpagnia chì hà realizatu. i travagli d'isolamentu, sò stati accusati di "causà un focu per negligenza" finu à 1 annu, l'ingegneri TCDD Suavi Günay. è Ayşe Kablan, per u crimine di "periculu di a sicurità generale per negligenza", esigendu una pena di prigiò finu à 1. annu.
A decisione hè fora
I 8 rapporti diffirenti in u casu di u casu à l'Anatolian 4th Criminal Court of Peace sò stati cunclusi ieri cù 3 pussibulità diverse. U tribunale hà cundannatu l'imprenditore Hüseyin Kaboğlu è i travagliadori Zafer Ateş è Hüseyin Doğan à un annu di prigiò ognunu per avè causatu u focu per negligenza è periculu a sicurezza generale per negligenza. Sta sentenza hè stata ridutta à 1 mesi per via di u bonu cumpurtamentu di l'accusati à l'udienza. U ghjudice ùn hà micca ritardatu a sentenza perchè u dannu ùn hè statu cumpensu è u crimine hè statu fattu cù negligenza seria contru un edifiziu storicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*