U piacè di u funiculu à u Castellu di Alanya ùn hè micca necessariu.

A funivia di u Castellu d'Alanya ùn hè micca un piacè, hè una necessità: Dichjarà chì anu superatu e parti difficili di u prugettu di funivia chì deve esse custruitu in u Castellu di Alanya, u presidente Sipahioğlu hà dettu chì cù u prugettu, u prublema di trafficu in u castellu. serà risolta cum'è una priorità. Rimarchendu chì i pacchetti turistici preparati da l'agenzii di viaghju sò insufficienti, Sipahioğlu hà nutatu chì si deve esse più enfasi nantu à i tour culturali è travaglianu nantu à questu.
U sindaco di Alanya Hasan Sipahioğlu, chì hà fattu dichjarazioni annantu à u Prughjettu di Telecabina chì deve esse custruitu in u Castellu d'Alanya, hà dichjaratu chì anu saltatu e parti difficili di u prugettu. Segnu chì i prughjetti sò stati appruvati, Sipahioğlu hà nutatu chì i prughjetti di implementazione seranu finiti in 3-4 mesi, dopu chì a cumpagnia chì vince l'offerta finisce i preparativi è l'invia à u Cunsigliu di i Monumenti è u Ministeru di l'Ambiente è l'Urbanizazione. Dicendu chì u prugettu hè ghjuntu per necessità, micca per arbitrarie, Sipahioğlu spiegò chì stu prughjettu ùn hè dunque micca unu di i sine qua non di u turismu di Alanya. Nutendu chì u prugettu hè unu di l'argumenti chì attirà l'attenzione di i turisti lucali è stranieri, Sipahioğlu cuntinueghja a so spiegazione cusì: "Fate un picculu travagliu, custruite un parcu o custruite una strada per ghjunghje. In altri palori, questu hè unu di l'argumenti chì attraerà l'attenzione di tuttu u turismu è attraerà l'attenzione di i turisti domestici è stranieri. Avà questu ùn hè micca un prughjettu arbitrariu, hè natu da a necessità. Quandu dui autobus venenu à u castellu, tuttu u trafficu si stende. Inoltre, ci sò a contaminazione causata da i grandi autobus à a natura è l'ambiente. In particulare in quantu à u trafficu, ci hè un prublema pesante. Avemu cercatu l'alternative nantu à cumu risolve. Prima avemu dettu trenu inclinatu, ma ùn hè micca accadutu per via di a terra sottu. Avemu pensatu à cumu custruisce a funivia, ùn era micca ghjustu di portà a struttura storica da a cima. Avemu fattu u prughjettu di u telefuninu in una manera chì affettarà a vista di a cità u minimu, dopu un travagliu longu è duru. Questu hè un prughjettu di trasportu. I passageri chì scenderanu in Ehmedek puderanu scendinu in un locu chjamatu Tunnel, chì chjamemu a Porta di u Mercatu. Puderanu vene quì cù i so picculi veiculi è marchjà da quì à a cità in funivia o in su. Allora serà parte di a reta di trasportu quì. U telefuninu ùn hè micca a logica chì farà assai soldi quì, hè parte di un accordu chì assicurarà a cummercializazione di u Castellu di Alanya in tuttu.
"I PACCHETTI TOUR SERÀ REGULATI"
Nutendu chì volenu fà un accordu in quantu à i pacchetti turistici venduti da l'agenzii di viaghju, u presidente Sipahioğlu hà dettu chì più tour culturali duveranu esse urganizati in a Regione di u Castellu di Alanya. Sipahioğlu hà dettu chì i tour sò soprattuttu superficiali è chì facenu un travagliu di scrivania cù i funzionari di TÜRSAB sta settimana, aghjustendu: "Cù i pacchetti turistici esistenti, i posti da visità in u Castellu di Alanya sò completamente saltati. Tophane, i quartieri internu di u casteddu, l'internu di u casteddu, u casteddu internu di l'internu di u casteddu, i spazii viventi in quellu ambiente seranu tutti un prughjettu unicu avà. Avà, a settimana prossima, i funzionari di TÜRSAB venenu è un travagliu di scrivania serà fattu cun elli. In altri palori, a persona chì compra un bigliettu da quì pò visità a caverna, u museu, prufittà di u funiculu, l'anziani ponu viaghjà più cunfortu cù i veiculi di golf in u castellu, è visità u bazar coperto cù u stessu bigliettu. Serà un travagliu chì aiuterà à aumentà a funzione di u bedesten, chì ùn pudemu micca usà per u mumentu, per pudè visità l'assi Kızılkule-Tophane ".
"AVERIAmu ATTENZIONE A I CULTURE TOURS"
Rimarchendu chì i tour esistenti sò finiti in circa 1-2 ore, ma cù i pacchetti turistici da esse preparati, 5-6 ore ponu esse passate in a Regione di u Castellu di Alanya, Sipahioğlu hà dettu: "I nostri turisti diventeranu un locu induve puderanu. rilassate, vede è visitate facilmente. Serà literalmente un tour culturale. U Castellu di Alanya pò esse visitatu cumpletamente da a cima à u fondu. Facemu stu prugramma dopu à pranzu. Cù un tour culturale in u Castellu di Alanya. A cena hè ancu servita quì. Dopu à cena, pò finisce cù un spettaculu à u Teatru Open Air. Se facemu a vendita fendu una cumminazione di questi, i citadini di a strada ponu prufittà di questu. I cummercianti prufittà ancu di questu durante l'ore libere chì passanu à a sera. Pudete cunnosce è visità Alanya in un tempu più largu, micca in 1-2 ore. Travagliendu nantu à sta questione è ghjunghje à un cunsensu, duvemu fà quella regione un tour più riccu cù u cummerciu, a cità è l'attività culturale di Alanya. Avemu da fà questu ".
"Ùn aghju micca cunniscenza"
Parlendu di a nutizia chì u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan vene in Alanya u 14 di dicembre di u 2013, Sipahioğlu hà dettu: "Ùn aghju micca infurmazione nantu à questu per u mumentu. U calendariu di u primu ministru hè intensu, sia in casa sia à l'esteru. Ùn hè ancu sicuru quandu ghjunghjerà, è quandu sarà finalizatu, seremu tutti infurmati secondu u quadru di u prugramma. Offremu l'ospitalità necessaria. Aghju intesu a nutizia di u Vangelu pruvinciale da voi ", disse.
"TUTTI DEVE ESSERE AGITU COME MEMBRU ALTAV"
Sipahioğlu hà ancu evaluatu u fattu chì a seconda generazione hà iniziatu in u turismu cù l'unione di novi nomi à l'associu dopu a creazione di u cunsigliu di ALTID, è hà dettu: "Ci sò cungressi, alcuni venenu, alcuni vanu. L'impurtante ùn hè micca u ghjovanu o l'anziani, ma l'adopzione di stu travagliu, pudendu travaglià in un prughjettu sottu u tettu di una identità corporativa di stu travagliu. Questi travaglii ùn deve esse più di 3-5 persone. Avemu da pruvà à cuntribuisce à u turismu di Alanya inseme cù i ghjovani è l'experienti. Ùn hè micca solu u travagliu di l'associi. À mè, quandu dicemu ALTAV, u bagel shop in carrughju hè ancu un membru di ALTAV, i nostri cummercianti, i nostri cunduttori in carrughju, è tutti quelli chì campanu in cità, secondu mè, sò u duvere di ALTAV ».

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*