Ankara conta i ghjorni per u novu metro

Ankara cunta i ghjorni per a nova metro: a metro Batıkent-Sincan, a custruzzione è i test drives sò stati finiti da u Ministeru di i Trasporti, l'Affari Marittimi è a Comunicazione, serà messu in serviziu in a prima mità di ghjennaghju.
A data di apertura di a linea di metro Batıkent-Sincan, chì i studii di prova sò stati finiti, serà determinata secondu u prugramma di u Primu Ministru Recep Tayyip Erdoğan, chì hè previstu di assistisce à a cerimonia. A linea serà messu in opera in i primi ghjorni di l'annu.
A linea, chì a so lunghezza hè di 15,5 chilometri è chì a consegna di u situ hè stata fatta u 28 di ferraghju di u 2012, era prevista per esse cumpletata à a fine di u 2014, cumprese a stallazione di sistemi di custruzzione, elettromeccanica è di signalizazione. In ogni casu, cù l'accelerazione di u travagliu di u Ministeru, i citadini sperimentanu u cunfortu di u metro in u primu mese di l'annu novu.
A linea, chì hà iniziatu i voli di prova in l'estiu è custituita da 11 stazioni, serà integrata in a linea di metro Kızılay-Batikent.
A linea servirà cù stazioni West Center, Mesa, Botanik, Istanbul Road, Eryaman 1-2, Eryaman 5, Devlet Mahallesi, Wonderland, Fatih, GOP, OSB-Törekent.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*