U direttore generale di Alstom Transport Arda İnanç Avemu da vultà à a suluzione per l'offerta

Arda İnanç, Direttore Generale di Alstom Transport: "Avemu da vultà à a suluzione più ecunomica cù una vita di u produttu piuttostu chè à a più economica in offerte"
Cum'è Alstom, site una di e cumpagnie principali di u mondu chì furnisce servizii à u settore ferroviariu in tematiche cum'è u materiale rotabile, l'infrastruttura di trasportu è a signalazione. Prima di tuttu, ci pudete presentà Alstom Global Transport ?
Alstom Transport opera in 60 paesi cù 26 1950 impiegati. Furnemu servizii in tutta a gamma di prudutti ligati à a ferrovia. Alstom si marca in una cumpetenza completa. Operemu in tutti i settori, da a stallazione di ferrovie à l'elettrificazione, a segnalazione è a fornitura di veiculi, à u cuntrariu di qualsiasi di i nostri cuncurrenti. Alstom hè unu di i primi fornitori di veiculi di TCDD. TCDD hà compru a locomotiva elettrica per a prima volta da Alstom. Alcune di i veiculi ferroviari chì avemu furnitu in l'anni XNUMX sò sempre in opera.
Puderia cuntà i novi prughjetti di Alstom Transport Turkey ?
Finu à a mità di l'anni 1990, ùn ci era micca assai investimentu in i sistemi ferroviari è urbani in Turchia. In l'anni dopu, l'investimenti cuminciaru à fucalizza nantu à i sistemi ferroviari. In questu quadru, Alstom hà ancu allargatu e so attività in Turchia. Da oghje, a 4a metro Levent-Taksim hè a prima metro moderna di Turchia chì avemu custruitu inseme cù i nostri partenarii di custruzzione. Inoltre, avemu furnitu 4 treni, ognunu di i quali hà 20 veiculi, à a linea Bus Station-İkitelli. I prucessi di cumissioni sò sempre in corso. Kabataş - I nostri 37 set di tram operanu nantu à a linea Bağcılar. U prucessu di cumissioni hè statu finitu è ​​sò attualmente in u periodu di garanzia.
Da u latu di e ferrovie, avemu un prughjettu di signalizazione nantu à a linea Eskişehir-Balıkesir. Avemu firmatu stu prughjettu di 89 milioni di euro in nuvembre 2011. In questa linea, implementeremu inseme ERTMS-1 è ERTMS-2, chì chjamemu u sistema di signalamentu cumuni europeu. L'equipaggiu di signale à bordu da esse usatu in certi locomotive di e ferrovie seranu ancu installati.
Da u 1 di dicembre di u 2012, avemu principiatu u travagliu di mantenimentu di 12 treni d'alta velocità di e ferrovie. Hè un cuntrattu di 2 anni. Dopu à 2 anni, assai prubabilmente esce in offerta di novu. Oltre à questu, u nostru prughjettu di u centru di cuntrollu in Kayseri cuntinueghja. Hè ancu intrutu in a fase 2.
Puderete cuntà di i prughjetti chì realizzerete in u periodu à vene ?
Tramindui e ferrovie è e municipalità anu diverse offerte. Doğuş İnşaat hà vintu l'offerta di a linea di metro Üsküdar-Ümraniye, chì era stata precedentemente attribuita à l'offerta di infrastruttura di l'IMM. Aspittemu una offerta di veiculi in e prossime settimane. Serà un prughjettu di 6 vagoni, ognunu custituitu da 21 setti di 126 veiculi. KabataşDopu l'infrastrutture è l'offerta elettromeccanica (elettrificazione, signalazione, etc.) di a linea Mahmutbey, aspittemu l'offerta per 145 vitture.
Ci sò parechje cumpagnie chì dumandanu queste offerte?
Iè; perchè u mercatu di ferrovia in Turchia hè abbastanza un mercatu liberu. Ùn hè micca un mercatu chjusu cum'è u mercatu cinese; un mercatu apertu. E cumpagnie di ogni paese ponu vene è participà à l'offerta cunfortu. Se tenete in contu u rallentamentu ecunomicu in Auropa, assai cumpagnie mostranu interessu in l'offerta in Turchia. Oltre à l'imprese cunnisciute, e cumpagnie spagnole, cinesi è ceche participanu attivamente à queste offerte. Ci hè ancu un prucessu di valutazione assai sfarente chè in Europa. Ancu se certi criterii sò stati pruvati à esse aghjuntu recentemente, u prezzu bassu hè l'unicu criteriu decisivu.
A divisione Alstom Transport per creà una joint venture in a produzzione di chassis bogie Durmazlar Firmatu un accordu preliminariu cù Duray Transportation Systems, una subsidiaria di a Holding. Puderia dà infurmazione nantu à stu prughjettu ? Chì averà sta decisione di partenariatu à Alstom ?
A determinazione di l'investimenti in ferrovie cum'è un settore strategicu è l'annunziu di certi incentivi di u guvernu cunnessi incuraghjenu l'investituri. Per d 'altra banda, ci hè una pressione di costu nantu à l'imprese chì nascenu da a struttura libera di u mercatu. L'asta sò finite à prezzi bassi. In l'Occidenti, una valutazione hè fatta nantu à u puntu di a tecnulugia chì offre. E cundizioni legali di u paese sò adattati per questu. Perchè u più prezzu ùn significa micca sempre u più economicu. Sè vo prupone una tecnulugia cù un costu di mantenimentu più bassu, pudete offre una suluzione più ecunomica ancu s'è u prezzu di u vostru veiculu hè un pocu altu nantu à a carta. Sfortunatamente, u sistema in Turchia in generale ùn funziona micca cusì. A lege ùn dà assai iniziativa à u cunsigliu di valutazione di l'offerta in termini di tecnulugia o preferenza di produttu. In generale, a cumpetizione è a localizazione sò solu à u primu. Tuttavia, u pruduttu ricevutu hè un pruduttu sofisticatu. Ancu se l'industria di i veiculi ferroviari hè generalmente paragunata à l'industria di l'automobile, paragunemu à a sartoria. L'imprese chì participanu à l'offerta furniscenu suluzioni specifiche per u cliente furnindu certi standardi generali. Sta situazione ùn permette micca sempre di paragunà solu nantu à u prezzu bassu. Per quessa, duvemu fucalizza nantu à a suluzione più ecunomica durante a vita di u pruduttu, piuttostu cà u più prezzu in u ghjornu di l'offerta.
Avemu firmatu un accordu di furnimentu è un accordu preliminare per a cullaburazione cù Duray AŞ. Videmu stu accordu cum'è u primu passu di u partenariatu chì si svilupperà più in u futuru. Duray produce attualmente chassis di bogie per i nostri 2 prughjetti di treni à alta velocità in Europa. I bogies sò attrezzi per caminari. Hè una struttura assai più cumplessa chè in l'automobile. In certi sistemi, u mutore hè ancu situatu in u bogie. I bogies anu una pusizione estremamente impurtante in quantu à a sicurità. Sia i bogies di u metro è di i treni d'alta velocità necessitanu tecnulugia avanzata è sapè fà. Durmazlar Avemu vistu in i nostri scontri cù a nostra cumpagnia chì anu una struttura altamente sviluppata in quantu à a gestione di qualità è di prucessu. Avemu determinatu chì serà un grande vantaghju per noi. Durmazlar avianu fattu tentativi di entre in u settore di i sistemi ferroviari per un tempu. Produce u primu tram ferroviariu di Turchia chjamatu Silkworm Durmazlarhè. Serà un partenariatu assai favurevule per i dui partiti.
Avete appena dichjaratu chì avete ricevutu l'offerta di mantenimentu di treni d'alta velocità 12 di e ferrovie. Pudete sparte u vostru travagliu nantu à questu sughjettu ?
Ancu s'ellu ùn hè micca maturu ancu in Turchia, u mercatu di cura hà cuminciatu à spuntà. U primu mutivu di sta situazione hè a crescita di u costu di u travagliu è l'apprezzazione di a Lira Turca. Ci hè una tendenza à esternalizà qualchì mantenimentu, chì in generale hè diventatu estremamente cumplessu, à i pruduttori per offerta. Per quessa, unu di i mercati chì ci focalizemu hè u mantenimentu. Hè pussibule di mantene ogni tipu di veiculi cum'è metro è tram cù esperti è ingegneri lucali. Pudemu avè partenarii cù cumpagnie lucali in questu sensu; Evaluemu questu. Pensemu chì un mercatu di mantenimentu per l'equipaggiu di signalazione emergerà ancu in Turchia in u futuru. Ci hè un billu pendente in u parlamentu u prossimu mandatu. Stu prugettu, se passa, serà rivoluzionariu per u trasportu ferroviariu. I ferrovie statali seranu solu rispunsevuli di l'infrastruttura da avà. In casu di necessariu, e linee seranu affittate à cumpagnie private. E cumpagnie private anu ancu u dirittu di cumprà è operanu e so locomotive è ancu i treni. Questu hè un marcatu novu mercatu. U monopoliu di u statu hè rottu. Certi paesi di l'Africa di u Nordu anu cumpletu i so rigulamenti nantu à sta questione davanti à noi. Hè cusì chì u mercatu si espansione in Turchia. In u quadru di sta lege, una nova struttura chjamata Türk Tren AŞ serà creata. Türk Tren AŞ serà ancu rispunsevule per l'operazione di u veiculu. Questu hè un mudellu chì hè cumpatibile cù u mudellu di liberalizazione in i paesi occidentali. Ancu se e ferrovie effettuanu a manutenzione in u quadru di TÜVASAŞ è TÜLOMSAŞ, un novu mercatu serà apertu per risponde à i bisogni di l'operatori portuali, di e cumpagnie in i settori logistichi è minieri, postu chì ùn anu micca un magazzinu o una facilità di mantenimentu. Preferiranu travaglià cù cumpagnie cum'è noi per u mantenimentu è u supply locomotive. A tendenza globale hè in questa direzzione.
Cumu valutate u cuntrattu di serviziu di mantenimentu di 2 anni in termini di durata ?
Cum'è rapprisentanti di u settore privatu in a nostra lege di l'acquistu publicu, pensemu chì certi regulamenti seranu assai benefizii per a Turchia. U cuntrattu di mantenimentu di 2 anni hè veramente pocu; i cuntratti di mantenimentu di i veiculi ferroviari deve esse più longu. Ci sò cuntratti di mantenimentu di i veiculi di 30 anni chì avemu fattu à l'esteru. Perchè ci sò certe tappe in mantenimentu. Per compie u ciclu di mantenimentu tutale, u prucessu deve esse piazzatu annantu à un quadru di tempu più grande. Inoltre, u costu annu serà menu quandu l'offerta di mantenimentu più longu hè fatta. Sfurtunatamente, a lege di l'offerta ùn permette micca di fà accordi à longu andà, in particulare in u settore di i servizii. Pensemu chì se a lege permette in u futuru, sia e ferrovie sia e municipalità ponu fà scelte più infurmate.
Pudete cuntà a vostra nova fabbrica di locomotive chì avete apertu in Kazakhstan ?
Alstom face alcuni investimenti in a fabricazione di veiculi sia in Kazakhstan sia in Algeria. Avemu un accordu di joint venture cù a cumpagnia russa TMH prima. U prublema quì hè di riduce i costi, di aumentà a competitività di i prezzi è di trasferisce u sapè fà in termini di cundizioni di u mercatu. Ci sò mudelli giapponesi è chinesi assai riesciuti in u mezu. I trasferimenti di tecnulugia chì u Giappone hà fattu in l'anni 70 è a Cina in l'anni 90 sò diventati una fonte d'ispirazione per altri paesi. Cum'è in Turchia, in altri paesi, hè avà stipulatu chì almenu una parte di a pruduzzione o furnimentu deve esse fatta in quellu paese. Questa hè una motivazione per a produzzione lucale è ancu una riduzione di i costi per Alstom.
Quellu chì avete firmatu in Casablanca in dicembre è un simile in Istanbul Kabataş-Pudete dà infurmazione nantu à u prughjettu di u tram Citadis, chì serve ancu trà Bağcılar?
Citadis hè diventatu una suluzione ricercata in parechji paesi di u mondu cù u so disignu mudernu è u risparmiu d'energia. L'applicazione Istanbul Citadis hè una di e prime applicazioni. Avemu un designer altamente specializatu; Xavier Allard. Dice ancu chì u più bellu tram chì hà cuncepitu finu à avà hè u Citadis in Istanbul. U più grande vantaghju di questu hè chì avemu travagliatu inseme cù l'autorità municipali. A so preferenza era di riflette in qualchì modu u tulipanu, chì hè u simbulu di Istanbul è a municipalità, nantu à u tram.
U fattu chì Istanbul Transportation AŞ è a municipalità ci anu preferitu era ancu un riferimentu impurtante per Casablanca. In cunfurmità cù e so preferenze, avemu stallatu u sistema di tram Citadis quì. Ci sò prughjetti di tram in altri paesi ancu; Speremu chì a so scelta serà Citadis. Sta linea di tramvia porta u più grande pesu di trasportu in Istanbul. Finu à pocu tempu, a linea di tramvia portava più passageri cà u metro. Ancu se u metro hè un prughjettu più cumpletu, a linea di tram hè usata più per via di a popularità di a linea chì si trova. Questu hè un sviluppu benvenutu per noi perchè ci dà l'uppurtunità di serve un vastu publicu. Questu era un prughjettu chì pruvò a maturità di u pruduttu Citadis in Istanbul. Inoltre, avemu furnitu alcuni di i veiculi di metro è sò digià in serviziu.
Avete un prughjettu di furnimentu di veiculi ferroviari cù una cumpagnia italiana. Pudete sparte i dettagli cun noi?
Siccomu l'Italia hà digià cumpletu i rigulamenti ghjuridichi ch'e aghju citatu, hè pussibule per e cumpagnie private di affittu linee da e ferrovie italiane è operanu. Ci hè un partenariatu stabilitu in questu quadru. U nomu di a cumpagnia hè NTV. Vulìanu operà un trenu d'alta velocità trà Roma è Napuli. Avemu firmatu un accordu in quellu quadru è furnitu 25 treni d'alta velocità. Francamente, cum'è Alstom, eramu un pocu preoccupati. Hè stata a prima applicazione privata di gestione di treni in Italia. Da una banda, ci sò e ferrovie taliane chì avete travagliatu dapoi anni; avà cuminciate à travaglià cù u so rivalu. Sti preoccupazioni eranu in vain. Avemu vistu una volta di più quantu a cumpetizione benefica hè. Dopu, e ferrovie taliane cuminciaru ancu à cumprà novi treni. Andavanu in a direzzione di rinnuvà i treni è di migliurà a qualità di serviziu. U trenu chì avemu datu hè a nova generazione di treni TGV, chì chjamemu AGV ; Havi una capacità di vitezza di 320 chilometri per ora. Unu di i prudutti chì simu più fieri.
Quantu vendite hà registratu Alstom Transport in l'annu finanziariu 2011-2012? Chì sò i vostri scopi per u 2013 ?
U fatturatu globale di Alstom Transport hè di circa 5.3 miliardi d'euros. L'annu currentu hà cuminciatu assai prestu. Semu guasi à piena capacità, sia in termini di servizii di ingegneria è soprattuttu in termini di pruduzzione. U mutivu di questu hè chì alcuni di l'offerte postponate per via di a recessione ecunomica sò stati tenuti unu dopu l'altru in Europa. Quandu si guardà da u puntu di vista di l'imprese private, ci sò acquisti differiti per prublemi ecunomichi. Anu ancu accade in successione rapida. Pensemu chì sta situazione ùn deve micca ombra i nostri sforzi per migliurà a nostra cumpetitività. Avemu fattu questu u centru di u Mediu Oriente, cusì ci hè una localizazione di l'ingenieria è u disignu. Avemu da cuntinuà u nostru travagliu nant'à sta questione.

Surghjente: www.otomasyondergisi.com.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*