A tarifa di scambiu Ankarakart hè di 31 TL per i studienti finu à u 5 di dicembre

A tarifa di scambiu di Ankarakart hè di 31 TL per i studienti finu à u 5 di dicembre: In a so riunione, u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Ankara hà decisu di fà i studii necessarii per spustà e stazioni di basa in lochi chì ùn dannu micca l'ambiente è e persone, dopu à e dumande è lagnanze di i citadini. Hè statu decisu chì a tarifa di scambiu di Ankarakart, chì serà aduprata in autobus, metro è Ankaray da u 1 di ghjennaghju, continuerà cum'è 5 TL per i studienti. Inoltre, hè statu decisu di impone una penalità di milla TL per quelli chì scavanu in boulevards, strade o strade senza seguità e regule senza permessu.
À a riunione di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana sottu a presidenza di u Vice Sindaco Ali İhsan Ölmez, i studii per a nova regulazione chì entreranu in vigore da u 1 di ghjennaghju sò stati realizati. Ölmez hà dichjaratu chì l'applicazione Ankarakart serà iniziata cù u novu annu in u trasportu publicu; Ellu disse chì a tarifa per cambià a carta, chì serà aduprata per l'imbarcu in l'autobus, u metro è l'Ankaray, hè determinata cum'è 31 TL finu à u 5 di dicembre.
In u rapportu preparatu da u parlamentu, hè statu dichjaratu chì l'allegazioni nantu à a tarifa alta di a carta in Ankara ùn riflettenu micca a verità. A tarifa di a carta di i studienti, chì hè 5 TL in Ankara, hè 10 TL in Istanbul, İzmir è Eskişehir, è 15 TL in Bursa. Hè statu registratu chì era 5 TL in Bursa.
Un altru rapportu à a riunione di u cunsigliu municipale, induve e dumande, dumande è lagnanza di i residenti di a capitale sò stati valutati è e decisioni sò state firmate, era nantu à i lochi di e stazioni di basa. Cù u rapportu, chì hè statu unanimu accettatu da i membri di l'assemblea, hè statu decisu di realizà i studii necessarii per spustà e stazioni di basa è i trasmettitori di televisione in i lochi chì ùn dannu micca l'ambiente è e persone.
In a riunione, induve una decisione hè stata presa per mantene e griglie è i camini puliti, chì sò intasati per via di a basura accumulata nantu à elli soprattuttu durante i mesi d'inguernu è causanu l'aspettu indesideratu è l'accidenti, u seguente hè statu dichjaratu in u Rapportu di l'Acqua è Cummissione di i servizii di u Canali: In u risultatu di u so usu cum'è discarica di basura, si verificanu blocchi è stagni. Hè statu ritenutu opportunu da a nostra cumissione per realizà i studii necessarii per a sensibilizazione di u publicu nantu à sta questione ".
Hè statu ancu decisu in l'Assemblea di impone una multa amministrativa di mille TL in l'annu novu per quelli chì facenu scavi senza autorizazione in boulevards, carrughji o carrughji senza seguità e regule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*